Aihe: Humppapikkujoulut - jälkilöylyt
1 2 3 4 57 8 9 10 11
paice60
02.02.2009 21:12:54
Ja vieläpä selvinpäin. Ei ole tervettä sellainen hauskanpito.

Ei ole joo. Jospa asian saisi korjattua Lammilla.
Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7.
Ukko
02.02.2009 21:16:34

Ei ole joo. Jospa asian saisi korjattua Lammilla.

Eiköhän toi järjestyne, ainakin mun osalta.
COVS jäsen nro 6
Basso-Aslak
02.02.2009 22:06:39

Jospa asian saisi korjattua Lammilla
Soittimiin tai ainakin vahvistimiin sellaiset alkolukot, jotka aukeavat vasta 0,7 promillen kohdalla. Täysi vola pölähtää vasta 1,5 paunan kohdalla.
Ja ne clavet liimataan pöytään kiinni.
Ihan just alan reenaamaan, äkkiä vaan sitä ennen vikaisen mnettiä...
paice60
02.02.2009 22:11:31
Soittimiin tai ainakin vahvistimiin sellaiset alkolukot, jotka aukeavat vasta 0,7 promillen kohdalla. Täysi vola pölähtää vasta 1,5 paunan kohdalla.
Ja ne clavet liimataan pöytään kiinni.

Sitten täytyy kolistella pöytiä yhteen, no käy sekin.
rintapek
02.02.2009 22:33:43

Soittimiin tai ainakin vahvistimiin sellaiset alkolukot, jotka aukeavat vasta 0,7 promillen kohdalla.

Muistan jonku kotimaisen telkkarisarjan, missä asia oli hoidettu kertoimella. Siis ensin puhalletaan kerroin ja sit tehdään suaritus. Jos romillekerroin on nolla, niin viiskytämetrinen kuulantyäntö on aina vaan nolla. Jos kerroin oli kolme, niin vajaa kymmenmetrisellä tuli maalimanennätys. Voisko tontyyppistä systeemiä mitenkään soveltaa?
One kind of music only - the good kind
paice60
02.02.2009 22:48:35
Muistan jonku kotimaisen telkkarisarjan, missä asia oli hoidettu kertoimella. Siis ensin puhalletaan kerroin ja sit tehdään suaritus. Jos romillekerroin on nolla, niin viiskytämetrinen kuulantyäntö on aina vaan nolla. Jos kerroin oli kolme, niin vajaa kymmenmetrisellä tuli maalimanennätys. Voisko tontyyppistä systeemiä mitenkään soveltaa?

Eli promillet jaettuna virheiden määrällä, ainoa paha puoli tuossa on että se vaatii jonkun selvän tuomariksi.
rintapek
02.02.2009 22:53:35

ainoa paha puoli tuossa on että se vaatii jonkun selvän tuomariksi.

Ei vaadi. Jos tuamari puhaltaa nollan, niin antamansa pisteet mitätöidään. Jos tuamari puhaltaa mittarin pohjaan, ni antamansa pisteet kolminkertaistetaan. Ei se o sen kummempaa.
paice60
02.02.2009 23:03:32
Ei vaadi. Jos tuamari puhaltaa nollan, niin antamansa pisteet mitätöidään. Jos tuamari puhaltaa mittarin pohjaan, ni antamansa pisteet kolminkertaistetaan. Ei se o sen kummempaa.

Ahaa, no sitten se homma toimii. Mä voin olla tuomari ja saa lahjoa ihan häpeilemättä.
rintapek
02.02.2009 23:33:35

Ahaa, no sitten se homma toimii.

Juu. Juovuskissa toi vaikuttaa ihan selvältä. Selvinpäin taas tosta ei ota mitään selvää.
Pete V.
06.02.2009 05:38:52 (muokattu 06.02.2009 15:48:29)
Pikkujoulu taidepläjäys saapunut ja kuunneltu/katseltu. Täydellistä free hunppaa.

Kiitokset vaan omarklah'ille kaikesta vaivannäöstä kuvien ja videoiden suhteen!

Kävi hänelle tietysti varmaan niin onnellisesti ... että, ei päässyt/joutunut itse mukaan mihinkään kuviin tai videoille!

On ihan terveellistä välillä kuunnella/katsella itseään esiintymässä ... huomaa aina kyllä sen kymmenen pikku yksityiskohtaa, jotka olisi pitänyt tehdä/soittaa jotenkin toisin, ja näitähän ei lennossa itse ehdi edes huomata saati sitten huomioida ...

Omalta osaltani katson kirkkaasti päätyneeni COVS:in seuraavaan jäsenehdokkuusvalintaan ...

Nimittäin, kameran mikki/äänitys suodatti tehokkaasti joitain Hz-alueita ja ehkä kovan yleismetelin johdosta volyymiakin, mikä sai musan kokonaisuuden kuulostamaan aika ajoin hieman oudolta/ohuelta ... esim. paikalla, ainakin omasta mielestäni "hienolta" ja sointuihin sopivalta kuulostanut osuuteni Summertime'ssa kuulostikin nyt täysin epävireiseltä tosi kaukaa ulkoavaruudesta tulleelta!

Mutta, oppia ikä kaikki, seuraaviin rientoihin mennessä parannellaan suorituksia kaikenlaisilla poppakonsteilla, ja viimeistäänkin paikan päällä kunnon *jalu/sidukka/epo(?) ym. douppauksilla ...

P.S. Kai on ihan selvää, armahtakaa, ei YouTube'en (vast.) muuta kuin joku tosihyvä lyhyt pätkä, jos löytyy ...
omarklah
06.02.2009 07:51:23 (muokattu 06.02.2009 07:51:37)

P.S. Kai on ihan selvää, armahtakaa, ei YouTube'en (vast.) muuta kuin joku tosihyvä lyhyt pätkä, jos löytyy ...

Minä en näitä juutuuppiin laita, enkä usko että kukaan videolla esiintyneistä...
Ekstiätuanoikato...
Ukko
06.02.2009 09:09:14

Minä en näitä juutuuppiin laita, enkä usko että kukaan videolla esiintyneistä...

Pistetään vaan mutta esittely henkilöistä täysin erinimisinä ja naamat retusoiden tunnistamattomiksi ;)
COVS jäsen nro 6
KoskPaavo
06.02.2009 11:50:22
Kiitos vaan omarklahille, tuli tännekin DVD, hyvin oli tavoitettu pikkujoulumainen "chaos infernalis".
" Studiosus perpetuus"
half
06.02.2009 12:07:11
Kiitos vaan omarklahille, tuli tännekin DVD, hyvin oli tavoitettu pikkujoulumainen "chaos infernalis".

Sittenhän tapahtumalle asetetut tavoitteet tulivat saavutetuiksi.
COVS jäsen N:o 5
Ukko
06.02.2009 13:49:24

Sittenhän tapahtumalle asetetut tavoitteet tulivat saavutetuiksi.

Ei tullut. Lienet lukenut tapahtuman osalta täysin alimitoitetusta alkon kulutuksesta. Se peli ei sitten vetele kesätapahtumassa. Otan alkometrin mukaan ja jokainen joka puhaltaa alle puolitoista promillea tunti saapumisensa jälkeen, saa ankarat moitteet ja kehoituksen korjata välittömästi asia.
COVS jäsen nro 6
half
06.02.2009 14:09:53
Ei tullut. Lienet lukenut tapahtuman osalta täysin alimitoitetusta alkon kulutuksesta. Se peli ei sitten vetele kesätapahtumassa. Otan alkometrin mukaan ja jokainen joka puhaltaa alle puolitoista promillea tunti saapumisensa jälkeen, saa ankarat moitteet ja kehoituksen korjata välittömästi asia.

Molemmissa kesätapahtumissa, joissa olen ollut, ei alkoholi ole ehtinyt muodostua ongelmaksi. Aina on keretty juoda ennen pois.
COVS jäsen N:o 5
kuunsirppi
06.02.2009 15:48:18
Molemmissa kesätapahtumissa, joissa olen ollut, ei alkoholi ole ehtinyt muodostua ongelmaksi. Aina on keretty juoda ennen pois.

Tämän vahvistan minäkin!
Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt
paice60
06.02.2009 17:09:56

Sittenhän sitä on ollut liian vähän.
korgie
06.02.2009 17:28:03

Ekana vuonna ei ehditty juoda kaikkea. Muistaakseni en edes ollut ainoa, jolla oli vielä koppa kaljaa jäljellä kotiinlähtiessä...
Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee...
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)