Johannes kurkunkastaja 05.02.2009 10:37:30 | |
---|
Kerroppa, kuka on nykypäivän hanuristeista yhtä ryhdikäs soitossaan, ellei jopa parempi, kuin Taito Vainio? Älä vaan vastaa että Erkki Freeman tai Taisto Lunkka...:D Kyllä noita ryhdikkäitä löytyy. Olisihan se perin kummallista, etteikö kehitystä olisi tapahtunut nuoremmissa sukupolvissa harmonikansoitossakin. Teknisesti ja rytmisesti ovat erittäin taitavia nykyisinkin, kuten Ikaalinen on sen osoittanut. Ne hyvien soinnutushaitaristien ns. blokki-soinutkin näyttävät taittuvan tyylikäästi niihin perehtyneiltä. Toki, kun kuuntelee esim. Viljasen Matin ja Taito Vainon sovitusosaamista, niin huippuhemmojahan he harmonikkoineen niissä ovat maassamme aikoinaan olleet. Kyllä nykyiset nuoremmat ja lahjakkaimmat harmonikansoittajat siihen pystyvät, oppimateriaaliahan meiltä kyllä löytyy viljalti esimerkkeineen. |
KoskPaavo 05.02.2009 12:28:41 | |
---|
Marko Könönen No nih, nyt ollaan mun alueellani, tai Jani Helenius, Jarno Kuusisto, Heimo Mäntynen. Kyllä niitä on vaikka kuinka, mutta eihän noita tuollaisia levyjä enää tehdä missä noita t(T)aitoja tarvittais. " Studiosus perpetuus" |
Tankero 05.02.2009 12:39:41 | |
---|
No nih, nyt ollaan mun alueellani, tai Jani Helenius, Jarno Kuusisto, Heimo Mäntynen. Kyllä niitä on vaikka kuinka, mutta eihän noita tuollaisia levyjä enää tehdä missä noita t(T)aitoja tarvittais. Häläppääjä, Anne-Mari Kanniainen. Onhan näitä. Humppajyrä |
walttoni 05.02.2009 12:42:51 | |
---|
Häläppääjä, Anne-Mari Kanniainen. Onhan näitä. Pöömis Kutunen. COVS2. |
okabass 05.02.2009 12:49:38 | |
---|
No nih, nyt ollaan mun alueellani, tai Jani Helenius, Jarno Kuusisto, Heimo Mäntynen. Kyllä niitä on vaikka kuinka, mutta eihän noita tuollaisia levyjä enää tehdä missä noita t(T)aitoja tarvittais. MOI Joo. Maija ja Vesa Vilenius. Lasse Könönen. Kumpulaisen Reijokin on kova. |
mack the knife 05.02.2009 12:53:23 | |
---|
Ja Suutarin Veikko. COVS n:o 1. |
KoskPaavo 05.02.2009 13:00:45 | |
---|
MOI Joo. Maija ja Vesa Vilenius. Lasse Könönen. Kumpulaisen Reijokin on kova. Niin ja se Hopponen, laiton sille postia, niinkuin juteltiin. " Studiosus perpetuus" |
half 05.02.2009 13:01:52 | |
---|
Ja Suutarin Veikko. And his children. COVS jäsen N:o 5 |
Ukko 05.02.2009 13:07:13 | |
---|
And his children. Parhautta. COVS jäsen nro 6 |
Tankero 05.02.2009 13:07:56 | |
---|
Pöömis Kutunen. Vedit sitten kovimman ässän hihasta. Humppajyrä |
Johannes kurkunkastaja 05.02.2009 13:32:54 | |
---|
Voitto Torpakko - omasta mielestään. |
walttoni 05.02.2009 13:36:39 | |
---|
Vedit sitten kovimman ässän hihasta. Ei viitsi tuon pehmeämpiä edes ehdottaa. COVS2. |
baron 05.02.2009 23:11:23 | |
---|
Voitto Torpakko - omasta mielestään. Eiks toi Aaro Kurkela enää toimi? Se on tehnyt muhun lähtemättömän vaikutuksen: En oo ikinä livenä kuullut, mutta telkkarista usein nähnyt. Ihaillut, että jätkä räkäkännissä soittaa niin hyvin ja sitten mulle valistettu että herra olisi absolutisti, näyttää vain känniseltä? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
KoskPaavo 06.02.2009 01:12:23 | |
---|
Ei toimi enää, edesmeni jo parikymmentä vuotta sitten. Huippumies. " Studiosus perpetuus" |
Mestari täytti pyöreitä 31.1.2009 Lauantaina,onnea! Oho, sattuipa menemään jotenkin ohi silmieni tämä merkkitapaus! Onnea vaan! Kylläpä aika kuluu ... muistuu mieleeni EG:n 50 v. juhlakonsertti suorana lähetyksenä Savoy-teatterista. Olin mukana isossa taustabändissä, Settlemen Big Band joht. Petri Juutilainen, ja vierailijoina myös jo edesmenneet George de Godzinsky ja Tamara Lund. Taitaa olla jossain videolla tallella. Tätä juhlaa varten tehtiin Eikalle Sinatra-tyyppisen ohjelmiston sovitukset koti- ja ulkomaisista ikivihreistä, joita varmaan monet muutkin isot bändit ovat sittemmin ympäri Suomenmaata soitelleet ... |