Kibester 05.02.2009 18:47:23 | |
---|
Veikkaisin että on, kerta mulla on oikeeseen käteen tässä kasvanu tuohon lihaisaan kohtaan etusormen ja peukalon välille aikamoinen patti! Se ei oo mitenkään erikoisen herkkä, mutta tietyillä nopeuksilla soittaessa alkaa käyä kipeää. Luuletteko että siinä on saattanu vaan kasvaa lihas, joka on ärtyny (Vasemmassa kädessä ei tätä ongelmaa ole) vai onkoha syy todennäkösemmin väärässä soittotekniikassa? En oo vielä terkkarilla vaivautunu, mutta pitkään on vaivannu tää patti. Auttakaa ammattilaiset! Kiitos jo etukäteen vastauksista. |
Rumpukapulat 05.02.2009 19:09:05 | |
---|
Oisko rakko. |
Olli 05.02.2009 19:10:45 | |
---|
Purista vähemmän... |
markkuliini 05.02.2009 19:22:10 | |
---|
Sinuna en ainakaan menisi terkkarille, vaan erikoislääkärille näyttämään. Vaikea sanoa näkemättä kuinka suuri tuo "patti" on, ja onko kuinka vakavan oloinen, mutta jos se ärtyy/on kipeä, niin mars lääkäriin. Nuo rasitusvammat kun ovat sellaisia että ajan kanssa pahenevat, mutta hoitoennuste on hyvä jos vain hakeutuu ajoissa ammattitaitoiseen hoitoon. Kaikki kunnia terkkareille, mutta nää rasitusvammat eivät lähde pois buranalla. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
dumbass 05.02.2009 21:11:28 (muokattu 05.02.2009 21:12:45) | |
---|
Onko se rakko vai joku muunlainen kyhmy? kuinka iso? Niitä tulee kyllä, jos tarpeeksi reenaa ja jos tekniikka ei ihan oo kunnossa. Pistä vaseliinia ja lepää yön yli. |
moderndrummer88 05.02.2009 21:32:16 | |
---|
Kaikki kunnia terkkareille, mutta nää rasitusvammat eivät lähde pois buranalla. Tai tulirokko Mobilatilla, mitä mulle ehdotti, kun kävin näyttämässä näppyjä joita oli ympäri kroppaa... "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
hansakemanelius 05.02.2009 22:26:43 | |
---|
Veikkaisin että on, kerta mulla on oikeeseen käteen tässä kasvanu tuohon lihaisaan kohtaan etusormen ja peukalon välille aikamoinen patti! Se ei oo mitenkään erikoisen herkkä, mutta tietyillä nopeuksilla soittaessa alkaa käyä kipeää. Luuletteko että siinä on saattanu vaan kasvaa lihas, joka on ärtyny (Vasemmassa kädessä ei tätä ongelmaa ole) vai onkoha syy todennäkösemmin väärässä soittotekniikassa? En oo vielä terkkarilla vaivautunu, mutta pitkään on vaivannu tää patti. Auttakaa ammattilaiset! Kiitos jo etukäteen vastauksista. Ettei sattuisi olemaan tällainen: http://fi.wikipedia.org/wiki/Hyytel%C3%B6rakkoMinulle kasvoi suunnilleen juuri mainitsemaasi kohtaan ja sieltä leikattiin pois sellainen pieni geelimäinen pallonen eikä ole tullut takaisin. Twistkompilla pärjää pitkälle... |
Kailis 05.02.2009 22:41:15 | |
---|
Oisko virtsarakko. Virtsa! Tyhjä tai liian pieni rakko! |
kimizu 05.02.2009 23:40:28 (muokattu 05.02.2009 23:43:12) | |
---|
Veikkaisin että on, kerta mulla on oikeeseen käteen tässä kasvanu tuohon lihaisaan kohtaan etusormen ja peukalon välille aikamoinen patti! Se ei oo mitenkään erikoisen herkkä, mutta tietyillä nopeuksilla soittaessa alkaa käyä kipeää. Luuletteko että siinä on saattanu vaan kasvaa lihas, joka on ärtyny (Vasemmassa kädessä ei tätä ongelmaa ole) vai onkoha syy todennäkösemmin väärässä soittotekniikassa? En oo vielä terkkarilla vaivautunu, mutta pitkään on vaivannu tää patti. Auttakaa ammattilaiset! Kiitos jo etukäteen vastauksista. Tuskin on rakko niinkuin täällä veikkaillaan. Se on lihas joka on kasvanut. Mulla on ihan vastaava "vaiva" oikeassa kädessä. Aluksi säikähdin kun näytti että käsi on aivan turvoksissa ja vasuri on paljon pienempi. Nyt siihen on jo tottunut. Lieneekö seurausta huonosta tekniikasta tai liiasta puristamisesta, en tiedä. Vaivana on joskus tiukimmissa rokkivedoissa peukalon puutuminen. On pakko vaihtaa lennossa kapulaotetta ja tosissaan keskittyä käden rentona pitämiseen. Kunnon lämmittely auttaa ja keikan loppupuolella ei yleensä enää vaivaa. Olen kokeillut hieroa tuota pahkuraa ilman mainittavaa apua. Eniten hyötyä tuntuu olevan kun hieroo koko käsivarret ja keskittyy soittamisessa rentouteen ja kevyeen grippin. Aina se ei vaan keikka-adrenaliineissa onnistu :) Tsekkaa toi äsken otettu kuva mun käsistä, näyttääkö vastaavalta? --> http://www.mightyfour.com/stuff/handut.jpg Timing stinks but cheerfully winks... |
fish-eye 05.02.2009 23:50:03 | |
---|
virtsa Virtsa! Tyhjä tai liian pieni rakko! Onko Kailis aina pakko? : ( |
Kailis 05.02.2009 23:59:23 (muokattu 06.02.2009 00:06:14) | |
---|
Onko Kailis aina pakko? : ( No tää oli pakkorakko. Mulla on kanssa peukalon tyvessä aikamoinen patti, mutta se johtuu nivelsiteen poikkeamisesta ja siitä, että yleislääkäri passitti 2 viikon sairaslomalle. Pääsi arpeutumaan väärin, eikä leikkaus enää auttanut. Kuntoutuksella sain peukun toimimaan. Ei se entisensä ole. Peukalo on kaikkein tärkein sormi, sen kyllä huomasin. Et muuten fish-eye katsonut tänään dokkaria TV 2:lta 22.35? Toi sun avatar on koko ajan arveluttavampi, ja osoittaa aika paljon huonompaa makua kuin jotkut viattomat heitot täällä. |
Hahhaha! Ei puhuta siitä aiheesta täällä. Saa sitä vapaata mediaa tulkita kukin miten tykkää. ;) Eroa Hesarista , tä! Mulla tulee sormiin sellaisia ärsyttäviä kovettumia edelleen soitosta. Ei oikein ole rohtoa semmoisiin. Pitäisi varmaan soittaa enemmän, mutta ei ole aikaa. Höh |
Kibester 06.02.2009 09:41:24 | |
---|
Kimizulle! Juuriki tollaselta näyttää. Kiitosta kaikille |
jtpennane 06.02.2009 09:50:57 | |
---|
Et muuten fish-eye katsonut tänään dokkaria TV 2:lta 22.35? Toi sun avatar on koko ajan arveluttavampi, ja osoittaa aika paljon huonompaa makua kuin jotkut viattomat heitot täällä. Samaa mieltä. Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin. Mä tiedän missä sä asut! |
fish-eye 07.02.2009 02:12:48 | |
---|
Samaa mieltä. Itse ton avatarin nähdessäni skippaan ko. henkilön puheet automaagisesti. Parempi niin. Todella hyvä argumentti! |
Kailis 07.02.2009 04:41:37 (muokattu 07.02.2009 14:32:48) | |
---|
|
sutikomppi 07.02.2009 10:50:25 (muokattu 09.02.2009 09:29:10) | |
---|
Veikkaisin että on, kerta mulla on oikeeseen käteen tässä kasvanu tuohon lihaisaan kohtaan etusormen ja peukalon välille aikamoinen patti! Se ei oo mitenkään erikoisen herkkä, mutta tietyillä nopeuksilla soittaessa alkaa käyä kipeää. Luuletteko että siinä on saattanu vaan kasvaa lihas, joka on ärtyny (Vasemmassa kädessä ei tätä ongelmaa ole) vai onkohan syy todennäkösemmin väärässä soittotekniikassa? En oo vielä terkkarilla vaivautunu, mutta pitkään on vaivannu tää patti. Auttakaa ammattilaiset! Kiitos jo etukäteen vastauksista. Näin rumpalina ja sairaanhoitajana sanoisin patin olevan rasvapatti tai rasittunut ja paisunut lihas, ehkä tulehtunutkin. Mitään uutta lihasta siihen ei ole kasvanut. Se voisi olla kapulan pitämisestä ja jännittämisestä johtuva rasitusvamma ? Kannattaa näyttää sitä heti lääkärille ja olla soittamatta reilusti parisen viikkoa. Mulla oli aikoinaan tuo sama tilanne etu ja keskisormen välissä. Tuon vamman täytyy antaa ajan kanssa parantua, muuten se vaivaa ja särkee pitkään. Malttia ja rauhaa. Tarkkaile sitten soittaessa, jännitätkö tuota kättä tai onko se jotenkin " erikoisessa" asennossa. Ps. mobilat geeli tai jäägeeli voi hetkeksi helpottaa mutta ei niistä pidemmän päälle ole apua. Rumpujensoitto on yksinkertaisten rytmikuvioiden toistoa, erilaisilla nopeuksilla. |
jtpennane 08.02.2009 10:25:39 (muokattu 08.02.2009 10:26:28) | |
---|
Todella hyvä argumentti! Ei argumentti, vaan toteamus. Todistusvastuu on idioottimaisuuksien laukojalla. Edit: ketjun aloittajalle kyllä suosittelisin lääkäriä. Eipä jää epäselvyyksiä! Mä tiedän missä sä asut! |
Kibester 12.02.2009 14:12:42 | |
---|
noniin nyt on terkkarilla käyty ja diagnoosi olikin se vammoista veemäisin: Jännetupintulehdus. Voihan hemmetti :D |
Bobana 12.02.2009 16:38:13 | |
---|
noniin nyt on terkkarilla käyty ja diagnoosi olikin se vammoista veemäisin: Jännetupintulehdus. Voihan hemmetti :D Kannattaa sitten totella mitä se hoitsu sanoi ja antaa parantua sen kunnolla. Jos pääsee krooniseksi niin kärsit siitä lopun ikääsi ja kivut vaan pahenee. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |