Röntgen-Jeesus 03.02.2009 15:30:45 | |
---|
No niin ihan ookoostihan tuo vetää mutta se ei muuta noita biisejä vielä kovinkaan hyviksi. "Lets black some metal, shall we?" |
Wailey 03.02.2009 16:12:43 (muokattu 03.02.2009 16:14:48) | |
---|
Kuten aiemmin vihjasin, örinän tekniikka on jokseenkin helposti omaksuttava. Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin joillakin vain "on se ääni" ja joillakin ei. Ja kenellä sitä ei ole, eivät sitä myöskään koskaan tule saamaan vaikka kuinka treenaisi ja purnaisi. Ja ne joiden äänihuulet ovat muotoutuneet ulostamaan hyvänkuulosta örinää, ei se tekniikka ole mitenkään helppoa. Kestää luultavasti vuosia ennen kuin örinälaulut pysyy hallussa menettämättä ääntään tai rikkomatta itseään jne jne jen jen jne jen jfejnfejef jnenf. Mutta ei mua silti kiinnosta. Pyydän silti, ettei keskustelu tässä ketjussa katkea... Mikä järki tässä kommentissa on? edit: muokkaan sen verran että ei munkaan kommentissa ole pointtia koska jokanen määrittelee itse milloin örinä kuulostaa hyvältä. Itse tarkoitan tässä tapauksessa että pystyy vääntämään itsestään ääntä kuten vaikkapa juurikin Amoralin edellinen vokaisti. Flesh matters the most when splattered around |
Super-Jari 03.02.2009 16:23:48 | |
---|
Mulla semmonen olo niinku oisin voittanu jotain. Ehkä siellä paralympialaisissa. |
Mntr 03.02.2009 17:43:17 | |
---|
Hohhoijjaa.... Narsistisien muusikoiden taiteilijasielut täällä nujakoivat taas ihan urakalla... |
Apaas 03.02.2009 19:11:29 (muokattu 03.02.2009 19:11:45) | |
---|
MINÄHÄN SANOIN!!!MINÄPÄ SE SANOIN! VOITTO,VOITTO! Noniin.. WWW.UNHOPEDBAND.COM |
Werde 03.02.2009 20:18:44 | |
---|
Dead men tell no tales. |
luopio 03.02.2009 21:54:20 (muokattu 03.02.2009 21:57:12) | |
---|
Takin kääntäjien kerho kokoontuu. Jes, hei jes! Ja muuta mieltähän ei voi olla ku, että Ari on vittu paras tai ei osaa mitään. Mitä tossa oli ylipäänsä semmosta mikä teidät yllätti? Luuliko joku, että Amoral olis oikeesti ottanu hevi-arin laulajaks, jos se ei osais yhtään ördäillä? Ihan jees settiähän toi oli mitä tosta äänenlaadusta nyt pystyy sanomaan, mutta en nyt tohon ylistyskuoroon ite ainakaan liittyis. Samallaista munattomuutta tos ördäyssaundissa on mitä puhtaissaki. Sillä on vaan suht ohut ja nasaali ääni luonnostaan. Korostan, että eihän tuo nyt huono ollut, ennen ku joku tulee maukumaan. Jos tuo jollekin niin helvetillinen yllätys oli tai sai semmosen "ai vittu mä tiesin!" -fiiliksen aikaseks niin helvetin hieno juttu tietysti. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Räkkipeli 03.02.2009 22:03:31 | |
---|
Vau mitkä ylistyskuorot! Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
luopio 03.02.2009 22:06:04 | |
---|
Vau mitkä ylistyskuorot! Oot makee jätkä. Keksit heti mitä meinasin. Syntisin heittäköön viimeisen kiven |
Räkkipeli 04.02.2009 00:09:20 (muokattu 04.02.2009 00:10:44) | |
---|
Oot makee jätkä. Keksit heti mitä meinasin. No sit varmaan itekin keksit mitä meinasin vastaprovolla. E: heh, jännä miks m.netissä pitää aina keskustella hirveellä sarkasmilla. tuntuu et heti ku joku puhuu suoraan ja selkeästi niin se ymmärretään väärin. :D ootteko huomannu.. Asiakas: "Kohta se aukeaa, mä tiedän nää Marshallit... kohta kohta..."
Myyjä: "Ahem ! Voitko laittaa vähän pienemmälle ?!" |
lessthanthree 04.02.2009 08:56:31 | |
---|
Ei pidä paikkaansa. Ensinnäkin joillakin vain "on se ääni" ja joillakin ei. Ja kenellä sitä ei ole, eivät sitä myöskään koskaan tule saamaan vaikka kuinka treenaisi ja purnaisi. Ja ne joiden äänihuulet ovat muotoutuneet ulostamaan hyvänkuulosta örinää, ei se tekniikka ole mitenkään helppoa. Kestää luultavasti vuosia ennen kuin örinälaulut pysyy hallussa menettämättä ääntään tai rikkomatta itseään jne jne jen jen jne jen jfejnfejef jnenf.
Mikä järki tässä kommentissa on? edit: muokkaan sen verran että ei munkaan kommentissa ole pointtia koska jokanen määrittelee itse milloin örinä kuulostaa hyvältä. Itse tarkoitan tässä tapauksessa että pystyy vääntämään itsestään ääntä kuten vaikkapa juurikin Amoralin edellinen vokaisti. Off-topic, mutta huomaa kyllä, että jätkä ei tiedä yhtään mistä puhuu :) meillä bändissä kaveri, joka on tuota ördää vuosikymmenen ajan vetäny ja ottanut tunteja mm. Melissa Crossilta ja on muutenkin pirun tarkka hommista tekniikan puolesta. Mitä siltä on oppinu, niin sulta meni aika läheltä kaikki väitökset ihan metsään. |
Wailey 04.02.2009 10:45:49 (muokattu 04.02.2009 10:52:46) | |
---|
Off-topic, mutta huomaa kyllä, että jätkä ei tiedä yhtään mistä puhuu :) meillä bändissä kaveri, joka on tuota ördää vuosikymmenen ajan vetäny ja ottanut tunteja mm. Melissa Crossilta ja on muutenkin pirun tarkka hommista tekniikan puolesta. Mitä siltä on oppinu, niin sulta meni aika läheltä kaikki väitökset ihan metsään. Mitä. Vittua. Juurihan minä sanoin että (suora quote:) ei se tekniikka ole mitenkään helppoa. Kestää luultavasti vuosia ennen kuin örinälaulut pysyy hallussa menettämättä ääntään tai rikkomatta itseään Jos örinätekniikka olisi helppoa niin tuskin teidänkään vokalisti olisi käynyt Crossin tunneilla? Multa lähti just järki.
edit: Mulla on menossa kolmas päivä ilman tupakkaa ja ajatus ei kulje yhtään. Silti ei saatana. Flesh matters the most when splattered around |
Super-Jari 04.02.2009 12:54:23 | |
---|
Sisälukutaito, tuo vanha veijari. Koitetaanko pysyä vaikka Ari Koivusen dissaamisessa tai laitetaan niitä RIP Amoral viestejä niin ei mene keskusteluksi. lol Hassua että kiinnostuin koko bändistä koska laulajanvaihdos. |
Werde 04.02.2009 13:25:33 (muokattu 04.02.2009 13:27:02) | |
---|
Koitetaanko pysyä vaikka Ari Koivusen dissaamisessa tai laitetaan niitä RIP Amoral viestejä niin ei mene keskusteluksi. Lukaiseppas omat viestisi tähän ketjuun kertaalleen :) Hyvä että sentään kiinnostuit bändistä, ehkä se konkretisoituu jossain vaiheessa edes jossain määrin itse asiaan liittyvänä kirjoitteluna. Toki jos saat sisältöä päivääsi muurahaispesän sohimisesta, niin se sinulle suotakoon. Naurattaa se minuakin - eri syystä tosin. Dead men tell no tales. |
Super-Jari 04.02.2009 16:21:02 | |
---|
Lukaiseppas omat viestisi tähän ketjuun kertaalleen :) Hyvä että sentään kiinnostuit bändistä, ehkä se konkretisoituu jossain vaiheessa edes jossain määrin itse asiaan liittyvänä kirjoitteluna. Toki jos saat sisältöä päivääsi muurahaispesän sohimisesta, niin se sinulle suotakoon. Naurattaa se minuakin - eri syystä tosin. Kunhan levy osuu käteen niin kerron oitis mielipiteeni. Nyt joudun tökkimään vaan pesää. |
Migo 05.02.2009 02:47:54 | |
---|
Arska vois kyllä korvata Gossowin tuolla Frostbitessa. Toisaalta kyllä odotan mielenkiinnolla Amoralin keikkaa tuolla Frostbite-tapahtumassa. Luulen kyllä, että Angela puristaa minun pienestä kropasta ne kaikki mehut, mitä on puristettavissa. Tarvitseeko sitä enää muuta, kun tuulikoneen ja pitkän tukan? Tietenkin kuselta haisevat farkut. Että semmosta... |
-J.- 05.02.2009 17:46:42 | |
---|
Ei jumalauta. Joudun tuntemaan häpeää ja syömään edellisiä kommentteja. Leave Your Dead Behind ainakin kuullosti oikeesti ihan asialliselta. Crunch kuullosti ihan kuunneltavalta. Koivusen kliinejä inhoon tosin ja se ei todennäkösesti tule muuttumaan. Sen verran tosin vakuutti jotta TBA on hommattava. Is life over, this life's over? Or has it only just begun?
Sentenced - End Of The Road |
lessthanthree 05.02.2009 20:48:40 | |
---|
Mitä. Vittua. Juurihan minä sanoin että (suora quote:)
Jos örinätekniikka olisi helppoa niin tuskin teidänkään vokalisti olisi käynyt Crossin tunneilla? Multa lähti just järki.
edit: Mulla on menossa kolmas päivä ilman tupakkaa ja ajatus ei kulje yhtään. Silti ei saatana. Joo, no mutta äänihuulet ei kyllä missään vaiheessa "muotoudu" örinään :) joka naapurin einari pystyy opettelemaan örisemään ja se on fakta. Ainut mitä äänihuulille käy on se, että hermoitus paranee, ihan niinkuin normaalissakin laulussa. Ei se örinätaito ole mikään synnynnäinen lahja, joka on vaan harvoilla ja valituilla. Missään vaiheessa ei ollut tarkoitus aukoa päätä, että pistäppä jäitä pöksyihin :) |
Deino 05.02.2009 20:51:26 | |
---|
Joo, no mutta äänihuulet ei kyllä missään vaiheessa "muotoudu" örinään :) joka naapurin einari pystyy opettelemaan örisemään ja se on fakta. Ainut mitä äänihuulille käy on se, että hermoitus paranee, ihan niinkuin normaalissakin laulussa. Ei se örinätaito ole mikään synnynnäinen lahja, joka on vaan harvoilla ja valituilla. Missään vaiheessa ei ollut tarkoitus aukoa päätä, että pistäppä jäitä pöksyihin :) Mitä vittua? Tuohan oli Waileyn pointti koko ajan? |
Pitifulilla taisi nyt olla omat housut hukassa. |