Aihe: Mistä rekrytoitte soittajat?
1 2 3
U.Honey
19.02.2004 00:07:36
Mutta mielestäni kertoo soittajan musikaalisuudesta helvetisti, kun tulee keikalle mikin ja piuhan kanssa.

Näinän mä teenkin mutta miksi pojat ei anna mun laulaa?!
Children of Baron, the ultimate musical experience!
hjukke
19.02.2004 00:15:14

Kannattaa koittaa; mene musiikkiliikkeeseen soittelemaan ja katso jos joku alkaa jammailla mukana. Kävi kerran Fazerilla, kun olin kitaroita ruuvailemassa, joku jannu soitteli toisessa päässä basolla Rhcp:tä, soitin itse ensiksi myös, eri biisiä tosin, ja kohta soitettiin samaa biisiä. Bändi ei silloin kaivannut toista basistia, mutta muuten olisi ollut napakymppi, hyvin näytti poika soittavan.
"- munakennot on huumorihommaa"
KoskPaavo
20.02.2004 21:29:45
Oltiin muinoin Merihotellissa soittamassa kun basistilla jäi ns. "ryyppy päälle". Hädissämme n. tunti ennen keikan alkua lähdimme hotellin ovesta ulos mennäksemme rumpalin erästä tuttua tapaamaan Herttoniemeen josko.. jne.
Hotellin oven edestä kuitenkin kulkikin eräs toinen tuttu basisti , kysyttiin että miten olis tuletko just nyt tuuraamaan. Kaveri sanoi ,jees, ja ilta meni loistavasti, kaverilla oli hyvät spiikitkin mm. loppuspiikki että "kyllähän tää ammattimiehiltä käy, mutta otappas tuosta kadulta mies niin hommasta ei tule mitään"
Soittaja selviää aina.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)