sesese 28.01.2009 12:22:13 | |
---|
LASTEN MEHUHETKI Intro:_| E | C#m7 | E | _E E C#m7 E E C#m7 Lasten mehuhetki__päättyi ikävästi _E Em C#m7 E E C#m7 Musta enkeli vei __päivänsankarin _E C#m7 E C#m7 Lasten mehuhetki päättyi ikävästi E C A F Musta enkeli vei päivänsankarin Em Hm Äiti huitoo parvekkeella tukka hajallaan Em Hm Ja huutaa talonmiestä täysin poissa tolaltaan Em Hm Pienet vieraat nyyhkyttävät yhä kauhuissaan Em Hm Isä kertoo poliisille jotain sekavaa Lasten mehuhetki__päättyi ikävästi.. Em Hm Kuka käski syödä liikaa täytekakkua Em Hm Ja kaataa toisten lasten niskaan kylmää mehua Em Hm Siitä joutuu paholaisten pannuun paistumaan Em Hm Maailmassa ei säästy enää viattominkaan Lasten mehuhetki__päättyi ikävästi Em Hm Kuka lasta suojelee ja kuka rakastaa Em Hm Ja estää lasta loukkaamasta pikku jalkojaan Em Hm Paha musta enkeli vie kenet haluaa Em Hm Eikä muita enkeleitä ole olemassakaan Lasten mehuhetki_päättyi ikävästi kamariorkesteri tulee taas |
Siogo 28.01.2009 17:01:42 | |
---|
voisko joku laittaa finlandersin enemmän kuin milloinkaa biisin soinnut. kiitos! driger_94@hotmial.com |
Lintukoto 28.01.2009 21:54:35 | |
---|
Voiskos joku ystävällinen sielu pistää Saran sointuja tänne? En ainakaan haulla löytänyt. Esim. Laine kerrallaan Veden äärelle Kartta rinnassa Rauhan aika Pitelet taivasta Aallot kääntyy pois Oikeastaan mikä tahansa kelpaisi minulle, vanhempikin tuotanto. Kiitos jos joku viitsii. |
mandula 28.01.2009 21:59:39 | |
---|
volbeat - mary ann's place ei google löytänyt tabeja, löytäiskö joku muu? |
A_rtsi 29.01.2009 08:08:27 | |
---|
"Kuihtuu kesäinen maa" - Badding. Mahtava biisi, mahtavat sanat. Kirjastoista en löytänyt. Onko kellään tietoo mistä vois löytyä? Juhannukseks? Ja samalla kun kerran kirjotellaan niin onko tietoo Lapinlahden lintujen - "Vitutuslauluun" sointukiertoo. En saa blokattua. Tossa linkkiä jos joku tarkka korvasempi sais kii: http://www.youtube.com/watch?v=tITzSDHgnx4 Kiitos paljon. |
jok86 30.01.2009 21:16:39 | |
---|
osaisko joku sanoa sointuja jope ruonansuun kipaleeseen isä? meinaan aika koskettava biisi |
nasker 31.01.2009 04:11:14 | |
---|
Leevien tokalta albumilta kappale Anastasia on sointuja vailla. Kiitos jo etukäteen! |
maukkavee 31.01.2009 09:08:20 (muokattu 31.01.2009 09:08:42) | |
---|
Löytyykö suvivalssiin nuottia tai soinnutuksia? |
kitara73 31.01.2009 20:11:44 | |
---|
Joku minua parempi muusikko on kauan sitten löytänyt tällaiset soinnut hienoon Alatalon kappaleeseen " Hän hymyilee kuin lapsi". Nämä kuulostavat -ainakin minusta - oikeilta, kun soittaa alkuperäisen version mukana kitaralla. Ovat jopa oikealla korkeudella , ainakin minun mielestäni.. Kun ne kopioi tänne , eivät vaihtokohdat säily oikeina, vaan soinnut pakkautuvat aina sivun vasempaan laitaan. A E A E Hän hymyilee kuin lapsi, Fm#7 D A E Hän ottaa minut miten haluaa. A E Hän tekee levottomaksi, Fm7 D olen aivan myyty mies, H7 E7 ja minä sentään olen nähnyt maailmaa. Chorus: A C#7 Fm#7 D Hän on toisen, mutta miksi syyllisyyttä tuntisin? A E/A/E Hän saa tuntemaan, D Dm6 A E/A/E kuin oisin vain viidentoista vanha |
sesese 01.02.2009 15:19:18 | |
---|
Tähän on tultu... Pojan poika (alle 2 vuotta) pitää "Fröpelin Palikoiden" Pää olkapää jne biisistä. Olsiko jollakin valmiina jotakin lappua? inasepi@luukku.com ps.kiire!!!! kamariorkesteri tulee taas |
mandula 01.02.2009 17:03:51 | |
---|
|
--Roller-- 01.02.2009 21:05:00 | |
---|
nyt löyty hyvä tabisivusto, pitää varmaan tulostaa kaikki biisit pihalle ennenku toiki suljetaan.. http://pokis.net/soinnut/ Miten niin "toiki"?? |
mandula 01.02.2009 23:24:37 | |
---|
Miten niin "toiki"?? muutama vuos sitten noita tabisivuja jahdattiin iha urakalla, vähän pisti vituttaan ku kaikki kiellettiin kun rikko niin hirveesti tekijänoikeuksia.. ykköskitara.fi:stäkin lähti aivan törkeen paljon törkeen hyviä tabloja pois |
Toja 02.02.2009 17:58:05 | |
---|
Ei kukaan tietäs sointuja Tehosekoittimen "Oh boy en lopettaa mä voi" tai "Joku kuten minä" kappaleisiin? |
thekimble 02.02.2009 20:17:02 (muokattu 02.02.2009 20:20:51) | |
---|
TIETÄÄKÖ KUKAAN MISTÄ REPIS SOINNUT SIR ELWOODIN HILJAISTEN VÄRIEN MAAILMAN KAUNEIMPAAN MAALAISTYTTÖÖN, VIIMEINKIN:IIN JA BUSSI 17 ??? VIIMEINKIN Dm Am Gm C MINÄ LAULAN TÄMÄN LAULUN JOS TAHDOT SÄ NIIN Dm Am Gm C TAHTOSI VANGIKSI JÄIN KAHLESIIN Dm Am Gm C MINÄ MUUTA EN PYYDÄ KUIN HETKENI VAAN Dm Am Gm C KÄÄNNYTHÄN PUOLEENI MUA KUULEMAAN F C KOSKA VIIMEINKIN MINUN VUORONI TULLA JO TÄYTYY Gm Am Dm C AIKANI KAHLASIN PAIKKAANI HAIN Gm Bb A JUMALAANI ETSIN JA SINUT VIIMEIN SAIN Illalla hilpeenä kaljaa, aamulla hilpeenä kaljaa.:sananlasku remix |
Kaura 03.02.2009 22:40:13 | |
---|
Löytyisikö Joensuun Elliin sointuja? Kiitoksia! |
tarttisin Dave Lindholmin Joo joo mä rakastan sua -nimiseen biisiin sointuja. kukaan vapaaehtoinen ? |
ewil 05.02.2009 14:18:13 | |
---|
tarttisin Dave Lindholmin Joo joo mä rakastan sua -nimiseen biisiin sointuja. kukaan vapaaehtoinen ? Intro: F Am D Dsus S 1. Säkeistö F C Bbadd9 C A Asus A F C Bbadd9 C A Asus A F C Bbadd9 C A Kertsi: Bb F Gm Bb F C Bbadd9 C D Dsus D 2. Säkeistö F Am D Dsus D F C Bbadd9 C A Asus A F C Bbadd9 C A Asus A F C Bbadd9 C A F G C Dm G Gsus Dm Dm G A G Sä tiedät, ett mies... 3. Säkeistö F C Bbadd9 C A Asus A F C Bbadd9 C A Asus A F C Bbadd9 C A Asus A F C Bbadd9 C A Kertsi + lopetus Bb F Gm Bb F C Bbadd9 F C D Dsus D Am D F C |
lehtiju2 05.02.2009 15:47:57 | |
---|
Sattuisiko joku tietämään / löytämään Tuomari Nurmion kappaleen Kurjuuden Kuningas sointuja? Näin olen itse joskus soitellut, muistaakseni E oli sävellaji: 2 x A H E A H Cism A H E Chorus: A H Cism E A H E Cism A H Cism A Gism Cism |
panche 05.02.2009 18:07:40 | |
---|
Olisiko kellään laittaa All that remainsin Focus shall not fail kappaleen taustakuvio ajalta 00.20-00.30. Olen tsekannut 911tabseista lähtien kaikki sivustot, mutta kaikisa on juuri tuo kuvio jätetty pois. Ei pitäisi olla mikään paha mutta itselle tuottaa tuskaa selvittää tuo korvalla.. Tuossa vielä kipale: http://www.youtube.com/watch?v=mo-IM6wsFS8 |