Moro! Onko kenelläkään tietoa/taitoa otelaudan värjäämisestä, ja oikeastaan nimenomaan vaalentamisesta vielä? Kyseessä on ruusupuinen otelauta joka on kitaran ostopäivästä tummentunut aikalailla eikä mielestäni sovi oikein enää kitaran muuhun väritykseen. Tuolla artikkelipuolella oli juttu otelaudan tummentamisesta, onnistuuko samanlainen proseduuri mutta vaalentavalla värillä? :) Kiitän! Kyllä se siitä. |
Juzzu 05.02.2009 13:21:16 | |
---|
Aika vierasta touhua mulle ainakin ruusupuun vaalentaminen. Ei taida olla kovin yleistä moinen... Tuon Iban lautaako haluat vaalentaa? |
Vladi 05.02.2009 13:51:51 | |
---|
Aika vierasta touhua mulle ainakin ruusupuun vaalentaminen. Ei taida olla kovin yleistä moinen... Tuon Iban lautaako haluat vaalentaa? No sitä juu. Kartoitan tässä mahdollisuuksia, mitä sille vois ulkonäöllisesti tehdä :) Kyllä se siitä. |
Boldari 05.02.2009 14:54:28 | |
---|
Hiusvärit. Itse ainakin tummensin hiusväreillä. Joku blondaus satsi? "Opi englantia akun ja mikin kanssa. Learn english with a battery and a microphone." |
Vladi 05.02.2009 15:06:23 | |
---|
Hiusvärit. Itse ainakin tummensin hiusväreillä. Joku blondaus satsi? Oletan että tää on läppä? Vai pitäiskö sitä laittaa vielä raitojakin... Kyllä se siitä. |
Puavali 05.02.2009 15:25:22 | |
---|
Oletan että tää on läppä? Vai pitäiskö sitä laittaa vielä raitojakin... Laitappa kloriittia siihen ja anna vaikuttaa. Olen rento, rauhallinen ja ulospäin suuntautunut. Minulla on positiivinen mielikuva itsestäni. kalamies#19 >-)))> ; ESTR #2 ; Relic #5 |
Vladi 05.02.2009 16:35:29 | |
---|
voikos muuten inlayt tummua? vai johtuuko siitä että on paskasia ja vaatii putsausta? Kyllä se siitä. |
MPU 05.02.2009 16:39:47 | |
---|
Jospa neljän nollan teräsvillalla kokeilet hangata kaiken skeidan irti otelaudasta. Voip olla että upotukset ja otelauta vaalenee. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
Juniper 05.02.2009 19:52:09 | |
---|
Oletan että tää on läppä? Vai pitäiskö sitä laittaa vielä raitojakin... Ei ole. Minä olen vaalentanut puita paljonkin blondausaineilla(peroksidi pohjaisilla). Kuitua se on puu siinä missä hiuksetkin. Kloriitti on toinen tehokas vaalentaja |
Boldari 05.02.2009 19:52:42 | |
---|
No ei ole läpänderi. Kokeile ensin johonkin muuhun puunpalaan. Vaalennuksesta en tosiaan tiedä mutta kyllä tolla tummentaa. Ja raidat on kuulemma muotia. "Opi englantia akun ja mikin kanssa. Learn english with a battery and a microphone." |
Vladi 05.02.2009 22:42:40 | |
---|
Osaatteko antaa jotain ohjeita noilla aineilla värjäämiseen? :) Kyllä se siitä. |