![]() 04.02.2009 21:01:02 | |
---|---|
Hmm.. I see green things.. Ennenkuin yrität alkaa opettaa muita, niin ota huomioon että sun pitää ensin oppia itse tuomaan asiasi selkokielellä julki ettei sua ymmärtääkseen tarvitse sitä sisäänlukutaitoa vaan saa selvän kerralla jos et tarkoita sitä mitä sanot. ..I see brown tongues. Eli sinun mielestä minun pitäisi tekstimuodossa kommunikoida niin, ettei minua ymmärtääkseen tarvita sisäänlukutaitoa? Selkokielellä, minun pitäisi osata kommunikoida kirjallisesti niin, että muut saavat lukematta minun tekstejä kirjoituksistani selvää. No mutta, lainauksen käytöstäsi päätellen tässä olen jo puoliksi onnistunut. Sinä sait lukematta minun viestejäni kirjoitettua aimo nivaskan tekstiä asian vierestä. Vielä kun saan sinut kirjoittamaan käsittelemästäni asiasta, niin ettet sinä edelleenkään lue viestejäni, olen onnistunut siinä mitä sinä minulta vaadit. | |
![]() 04.02.2009 21:09:21 | |
..I see brown tongues. Eli sinun mielestä minun pitäisi tekstimuodossa kommunikoida niin, ettei minua ymmärtääkseen tarvita sisäänlukutaitoa? Selkokielellä, minun pitäisi osata kommunikoida kirjallisesti niin, että muut saavat lukematta minun tekstejä kirjoituksistani selvää. No mutta, lainauksen käytöstäsi päätellen tässä olen jo puoliksi onnistunut. Sinä sait lukematta minun viestejäni kirjoitettua aimo nivaskan tekstiä asian vierestä. Vielä kun saan sinut kirjoittamaan käsittelemästäni asiasta, niin ettet sinä edelleenkään lue viestejäni, olen onnistunut siinä mitä sinä minulta vaadit. Miks et sää vaan soittais? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven | |
![]() 04.02.2009 21:14:09 (muokattu 04.02.2009 21:15:23) | |
Lopettakaa nyt jo hyvät ihmiset tuon väittelyn. Jos minimii ei halua kommentoida eikä anna pisteitä, anna se olla. Eihän hän ollut ainoa joka on jättänyt tuon osan väliin. Hyvä ainakin että on avoimesti kertonut ettei halua tehdä sitä. Itse mietin jätänkö itse kommentoimatta hänen vetonsa, mutten ole vielä päättänyt miten teen... Edelleen olen sitä mieltä, että vaikkei säännöt sitä vaadii, ei ole kuin reilua muille osanottajille kommentoida niiten vetoja ja/tai antaa pisteet jos itse tykkäät lukea mitä muut omasta soitostasi sanoo. Tässähän on kyseessä tuo tuttu "Golden Rule".... | |
![]() 04.02.2009 21:15:38 | |
Miks et sää vaan soittais? Odotas, varmistan kisan vetäjältä: pistä se basso takasin pussiin. | |
![]() 04.02.2009 21:43:39 | |
http://maihinnousu.net/s/?song_id=2413 jazzbasso, kaikki auki, ei mitään äänenmuokkausta oli oikeesti pakko olla tissiposki ja ottaa kevyempitatsinen basso, ku yritin ekaks presarilla nyhtää, ja se on mulla jäykissä säädöissä, jotka on oikein jees rokkihommiin mutta kyllä toi on vaikee laji toi kiharatukkahomma, ei voi muuta sanoa tuli niin hävettävä suoritus, että vähän nolottaa, mutta so not. Niillä mennään, mitä tulee. On siellä hyvääkin, välähdyksenomaisesti. * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
* Ei osaa laulaa -> Potentiaalinen tulkitsija
* Epävireinen - > Ongelma monitoroinnissa
* Ei svengaa pätkääkään -> Erilaiset musiikilliset arvot
* Huono saundi -> Tavanomaisesta poikkeava | |
![]() 04.02.2009 21:59:12 | |
..I see brown tongues. Eli sinun mielestä minun pitäisi tekstimuodossa kommunikoida niin, ettei minua ymmärtääkseen tarvita sisäänlukutaitoa? Selkokielellä, minun pitäisi osata kommunikoida kirjallisesti niin, että muut saavat lukematta minun tekstejä kirjoituksistani selvää. No mutta, lainauksen käytöstäsi päätellen tässä olen jo puoliksi onnistunut. Sinä sait lukematta minun viestejäni kirjoitettua aimo nivaskan tekstiä asian vierestä. Vielä kun saan sinut kirjoittamaan käsittelemästäni asiasta, niin ettet sinä edelleenkään lue viestejäni, olen onnistunut siinä mitä sinä minulta vaadit. mee nyt vittuun siitä tärisemästä sä, eikä kukaan muukaan meistä, ole järkännyt yhtään mitään, ja ihmisen perusvittumaisuudesta keroo, että sitten kun joku jotain tekee, niin siitä ja sen tekotavasta tullaan kitisemään TEHKÄÄ VITTU ITTE JOTAIN JA KEKSIKÄÄ SÄÄNNÖT saatana mitä vellipöksyjä soittakaa älkääkä iniskö * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
![]() 04.02.2009 22:09:30 | |
Mutku mulla on oikeus tulla kitisemään, kontekstista riippumatta. Hienoa, että Juki jaksaa/ehtii väsätä tällaista piristystä bassopalstalle. Hienoa, että niin moni on jaksanut/ehtinyt vetää omia linjojaan mukaan. Huonoa, että joku ottaa nämä linjat turhan vakavasti. Eikös tässä kuitenkin ole kyse musiikin tekemisestä ja kuuntelemisesta? Tarviikos tähän nyt mitään sääntöjä laatia herne nenässä? Niinkuin jo sanottu, jos ei Jukin konsepti miellytä, lauta on avoin. Ei muuta kuin omaa konseptia kehiin. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee | |
![]() 04.02.2009 22:13:26 (muokattu 04.02.2009 22:16:18) | |
äh, en jaksa.. Menee vaan floodaamiseksi. Urpot kenelle ei säännöt sovi pistää vaan ne bassot pussiin, juo sitä pillimehuansa ja on osallistumatta sitten. | |
![]() 04.02.2009 22:16:58 | |
mee nyt vittuun siitä tärisemästä sä, eikä kukaan muukaan meistä, ole järkännyt yhtään mitään, ja ihmisen perusvittumaisuudesta keroo, että sitten kun joku jotain tekee, niin siitä ja sen tekotavasta tullaan kitisemään TEHKÄÄ VITTU ITTE JOTAIN JA KEKSIKÄÄ SÄÄNNÖT saatana mitä vellipöksyjä soittakaa älkääkä iniskö Sallinet onnitella kyvykkäästä kielenkäytöstä. Valitin, kun osallistumisoikeuteen oltiin ymppäämässä äänestyspakkoa ja perustelin mielestäni kohtuullisen hyvin syyt siihen, miksen nähnyt tällaisen toimintamallin etuja. Tämähän on tietysti perusvittumaista käytöstä ja maailman suurin henkilökohtainen hyökkäys yhtä yksilöä ja hänen tukemaansa järjestelmää kohtaan. Siksi onkin aivan oikein, että yhdessä rintamassa tällainen mätäpaise joka uskaltaa olla eri mieltä puristetaan foorumilta pois, ikäänkuin esimerkiksi tuleville sukupolville siitä, mitä tapahtuu kun olet "meidän" kanssa eri mieltä. Ja auta armias, kun uskalsin mainita ratkaisumallia osallistumisaktiviteetin ja sopivan kommentoinnin määrän korreloimiseksi, johan alkoi taas tulla pataan. Jostain kumman syystä koko homma alkaa muistuttaa basistivitseistä, huonolla tavalla. Lopettakaa nyt jo hyvät ihmiset tuon väittelyn. Mitäpä tähänkään lisäämään. | |
![]() 04.02.2009 22:18:03 | |
Odotas, varmistan kisan vetäjältä: Sen verran vielä että sääntöjä muutettiin jo sen verran että pisteytys tai arvostelu ei ole enää pakollista kun meni itkemiseksi, niin johan alkoi uusi virsi seuraavasta asiasta.. | |
![]() 04.02.2009 22:19:10 | |
Sallinet onnitella kyvykkäästä kielenkäytöstä. Valitin, kun osallistumisoikeuteen oltiin ymppäämässä äänestyspakkoa ja perustelin mielestäni kohtuullisen hyvin syyt siihen, miksen nähnyt tällaisen toimintamallin etuja. Tämähän on tietysti perusvittumaista käytöstä ja maailman suurin henkilökohtainen hyökkäys yhtä yksilöä ja hänen tukemaansa järjestelmää kohtaan. Siksi onkin aivan oikein, että yhdessä rintamassa tällainen mätäpaise joka uskaltaa olla eri mieltä puristetaan foorumilta pois, ikäänkuin esimerkiksi tuleville sukupolville siitä, mitä tapahtuu kun olet "meidän" kanssa eri mieltä. Ja auta armias, kun uskalsin mainita ratkaisumallia osallistumisaktiviteetin ja sopivan kommentoinnin määrän korreloimiseksi, johan alkoi taas tulla pataan. Jostain kumman syystä koko homma alkaa muistuttaa basistivitseistä, huonolla tavalla. Mitäpä tähänkään lisäämään. Ei mun mielestä olla ketään ajamassa pois. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven | |
![]() 04.02.2009 22:27:19 | |
Mitäpä tähänkään lisäämään. Eihän se huono idea ole jos pelkästään kommentoidaan sen kummemmin järjestykseen pistämättä. Ei vaan ehkä sovi tähän, ainakin tähän saakka hyvin toimineeseen, Bassolinjaskaba-formaattiin. Kokeile ihmeessä innostuuko soittajat osallistumaan ja kommentoimaan vetoja iman pisteyttämistä. Houkuttelevia taustoja, vetovastuu ja oma osallistuminen kommentointiin niin miksei toimisi. Soittohaluja tuntuu olevan. | |
![]() 04.02.2009 22:29:26 | |
Sen verran vielä että sääntöjä muutettiin jo sen verran että pisteytys tai arvostelu ei ole enää pakollista kun meni itkemiseksi, niin johan alkoi uusi virsi seuraavasta asiasta.. Niin alkoi, tosin tällä kertaa itkijänä en ole minä, vaan ne jotka eivät pitäneet 20 osallistujan kommentointilimitistä. Hassuinta hommassa on se, että kyseessä oli yksinkertainen ehdotus, EI sääntövaatimus. Mutta onhan se tärkeämpää missata pointti ja polkea porukalla päälle, kuin oikeasti käyttää aivoja lukemiseen ja asioiden tajuntamiseen. Ei mun mielestä olla ketään ajamassa pois. Basso on jo pussissa. | |
![]() 04.02.2009 22:31:02 | |
Eihän tässä nyt ole muusta kyse kuin että "kisaan" on laitettu rajoja että homma pysyy mielenkiintoisena eikä paisu kohtuuttoman suureksi per aihe. Ymmärtääkseni minimiitä ei kiinnosta arvostella tai pisteyttää mitään, niin miksi sitten osallistuakaan? Tuskin sitten kiinnostaa saada palautettakaan omasta soitosta? Sittenhän voi vaan soitella itselleen noita taustoja ja kuunnella niitä yksikseen yhtälailla. Aika tylsät kisat olisi jos jokaisessa osiossa olisi +40 vetoa ja kukaan ei sano mitään eikä anna pisteitä, vai? Vai mistä oikein on virressä kyse? Haluat kommentteja omasta soitosta ja salaa toivot pisteitä, mutta et ole valmis kunnioittamaan silti toisten vetoja sen vertaa että olisit itse valmis uhraamaan hetken ja edes arvostelemaan? Kukaan ketään mistään forumilta ole pois ajamassa, sulla vaan menee heti herneet nenään näköjään jos sun kanssa ollaan eri mieltä kun uskallat rohkeasti "vastustaa systeemiä". Siitä vaan bassoa käteen ja skaboihin soittamaan jos ehtii ennenkuin menee sulki. Jos et ehdi, niin sitten seuraavassa parempi onni mahdollisesti. Ei ole arvostelupakkoakaan olemassa jos se tuntuu ylivoimaiselta. | |
![]() 04.02.2009 22:34:00 | |
Eihän tässä nyt ole muusta kyse kuin että "kisaan" on laitettu rajoja että homma pysyy mielenkiintoisena eikä paisu kohtuuttoman suureksi per aihe. Ymmärtääkseni minimiitä ei kiinnosta arvostella tai pisteyttää mitään, niin miksi sitten osallistuakaan? Tuskin sitten kiinnostaa saada palautettakaan omasta soitosta? Sittenhän voi vaan soitella itselleen noita taustoja ja kuunnella niitä yksikseen yhtälailla. Aika tylsät kisat olisi jos jokaisessa osiossa olisi +40 vetoa ja kukaan ei sano mitään eikä anna pisteitä, vai? Vai mistä oikein on virressä kyse? Haluat kommentteja omasta soitosta ja salaa toivot pisteitä, mutta et ole valmis kunnioittamaan silti toisten vetoja sen vertaa että olisit itse valmis uhraamaan hetken ja edes arvostelemaan? Kukaan ketään mistään forumilta ole pois ajamassa, sulla vaan menee heti herneet nenään näköjään jos sun kanssa ollaan eri mieltä kun uskallat rohkeasti "vastustaa systeemiä". Siitä vaan bassoa käteen ja skaboihin soittamaan jos ehtii ennenkuin menee sulki. Jos et ehdi, niin sitten seuraavassa parempi onni mahdollisesti. Ei ole arvostelupakkoakaan olemassa jos se tuntuu ylivoimaiselta. Mjoo ei täs varmaan oo mitään ihmeellistä jos viittii äänestää ja sen ohella kommentoida hiukan äänestämäänsä soittoa, eihän tässä tarvii kommentoida kaikkien soittoa. Vai tarviiko? Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven | |
![]() 04.02.2009 22:36:00 | |
Ei tarvii, eikä tarvitse edes äänestää jos ei halua. Raja on vaan ihan hyvä olla jossain, ettei niille harvoille jotka jaksaa kaikkien soittoa kommentoida homma paisu kohtuuttoman suureksi monen tunnin urakaksi. | |
![]() 04.02.2009 22:36:13 | |
Sallinet onnitella kyvykkäästä kielenkäytöstä. Toki, mulla on suomenkieli hallussa 120%. Kiitos. Valitin, kun osallistumisoikeuteen oltiin ymppäämässä äänestyspakkoa ja perustelin mielestäni kohtuullisen hyvin syyt siihen, miksen nähnyt tällaisen toimintamallin etuja. Tämähän on tietysti perusvittumaista käytöstä ja maailman suurin henkilökohtainen hyökkäys yhtä yksilöä ja hänen tukemaansa järjestelmää kohtaan. Siksi onkin aivan oikein, että yhdessä rintamassa tällainen mätäpaise joka uskaltaa olla eri mieltä puristetaan foorumilta pois, ikäänkuin esimerkiksi tuleville sukupolville siitä, mitä tapahtuu kun olet "meidän" kanssa eri mieltä. Ja auta armias, kun uskalsin mainita ratkaisumallia osallistumisaktiviteetin ja sopivan kommentoinnin määrän korreloimiseksi, johan alkoi taas tulla pataan. Jostain kumman syystä koko homma alkaa muistuttaa basistivitseistä, huonolla tavalla. Tiedätsä nyt kelle sä puhut? * Paskaa - > Ei-vielä-hiottu-timantti
![]() 04.02.2009 22:39:57 | |
Ja ei kai yksikään kisa ole vielä rajoittunut tuohon tasan 20 vetoon muutenkaan eli raja on aika häilyvä joka tapauksessa varmaan tulevaisuudessakin. Nää on mennyt hyvää vauhtia eteenpäin nää kisat ja hyvä vaan kun kokoajan tulee uutta erilaista pohjaa. Kyllähän se vähän itseäkin nyppii kun ei kaikkeen kerkeä millään osallistumaan, mutta ei maailma siihen kaadu vaan ottaa osaa niihin mihin ehtii. | |
![]() 04.02.2009 22:53:29 | |
Ymmärtääkseni minimiitä ei kiinnosta arvostella tai pisteyttää mitään, niin miksi sitten osallistuakaan? Johan sen olen tähänkin ketjuun kirjoittanut. Eivät kaikki tahdo kilpailla, toisille riittää se, että pääsevät pillimehun makuun ja OSALLISTUVAT. Osittain voitaisiin myös vetää tähän sellainen käsite kuin biodiversiteetti - kyllähän se on selvä, että puoli vuotta soittanut ja vuosikymmenen soittanut kuulostavat erilaiselta. Kuinka erilaiselta, sitä et tiedä jos en minä kisaan osallistu. Tästä minusta eniten on kyse minun osallistumisessa - en minä odota kommentteja, saati pisteitä. Minä vain tarjoan VERTAILUKOHDAN ja samalla itse nautin muiden tuotoksista. Aika hauskaahan se on vedon jälkeen todeta, kuinka eri tavalla ihmiset bassolinjat kuulevat. Ja omien mokien kiroaminen, sehän on täällä suoranainen kansallishuvi. Kukaan ketään mistään forumilta ole pois ajamassa, sulla vaan menee heti herneet nenään näköjään jos sun kanssa ollaan eri mieltä kun uskallat rohkeasti "vastustaa systeemiä". Minähän se aloin tässäkin ketjussa kurkku suorana huutamaan. Jos omien mielipiteiden puolustaminen on palkokasvin kasvattamista nenässä, olkoon niin. Siitä vaan bassoa käteen Jaa-a. On niin kiire heittää voltteja, ettei oikein ehdi kaivaa bassoa pussista. Tiedätsä nyt kelle sä puhut? Sikäli kuin osaan lukea: sirdickyj Tiedätsä miksei minua enää oikeastaan edes kiinnosta? | |
![]() 04.02.2009 23:25:04 | |
Treenaisitte sen ajan, jonka käytätte tohon napisemiseen... "Se tekee siitä sen..." | |
› Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)