John Titor 04.02.2009 22:18:11 | |
---|
Onhan tossa nyt harmonisessa rakenteessa ja sovituksessa enemmän kuin kaksi yhtäläisyyttä, ei pelkästään saundeissa. Jumankauta, mä odotin sulta pikkusen toisenlaista vastaanottoa. No anteex. Jjoo, on se siellä päin, myönnetään. Mulla nyt vaan ei tosta ekana MV tullut mieleen. Ne, jotka väittävät etteivät kuule ääniä päässään, eivät ole ikinä kuulleet millaista on kun ne ovat vaiti. |
mos6581 04.02.2009 22:19:51 | |
---|
Juu ei täällä pahaa oo rootseista sanottu. Vedä mun puolesta vaikka Devin Townsendiä, ei se keltään ole pois? Elämä on hauskempaa kun ei ota sitä nii vakavasti ja uskaltaa välillä vaikka vähä nauraa itelleen. |
Grugi 04.02.2009 22:21:38 | |
---|
Sopisko silleen etä kukaan ei valita taustasta mitään? Ja siis tämä keneenkään kohdistumatta mutta jos voittaja valitsee taustan niin se on mikä on ja siihen vedetään soolo tai sitten ei mutta mun mielestä on turha alkaa valittamaan siitä että ompa nyt kasaria tai johan on liian roots pohjaa. SDMF |
BigPapa 04.02.2009 22:22:04 (muokattu 04.02.2009 22:22:39) | |
---|
Juu ei täällä pahaa oo rootseista sanottu. Vedä mun puolesta vaikka Devin Townsendiä, ei se keltään ole pois? Elämä on hauskempaa kun ei ota sitä nii vakavasti ja uskaltaa välillä vaikka vähä nauraa itelleen. Kyl täs on hekottelut edelleen aika vähissä, ja medikalisaatio ei sitä edesauta. Ja ihan samaa mieltä Titorin kanssa, että kaukana on MV tosta...... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
Kyl täs on hekottelut edelleen aika vähissä, ja medikalisaatio ei sitä edesauta. Ja ihan samaa mieltä Titorin kanssa, että kaukana on MV tosta...... Tä siis ekaks tuli tost kyllä Vice mieleen että johan on nyt lähetty Luhta linjalle ja mitä vikaa tässä nyt on, kautta linjan näissä skaboissa on ollu kaikenlaista taustaa. SDMF |
BigPapa 04.02.2009 22:26:43 (muokattu 04.02.2009 22:27:09) | |
---|
Tä siis ekaks tuli tost kyllä Vice mieleen että johan on nyt lähetty Luhta linjalle ja mitä vikaa tässä nyt on, kautta linjan näissä skaboissa on ollu kaikenlaista taustaa. Mää ihan oon joskus kattellu sitä MV tv-sarjaa, en mitään tollasta siinä ikinä kuullu, ja varmaa oon kattellu kaikki jaksot.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Grugi 04.02.2009 22:31:31 | |
---|
Mää ihan oon joskus kattellu sitä MV tv-sarjaa, en mitään tollasta siinä ikinä kuullu, ja varmaa oon kattellu kaikki jaksot.... No eihän sitä kaikkea voi muistaa mut kyllä tosta kovin moni on juuri Miami Vicen saanut mielikuvaksi joten turha siitä on kai kinata ja kuten sanoin, soittaa soolon tai ei mutta turha on alkaa marisemaan taustasta, olkoon vaikka niin että osallistujamäärä puhukoot taustan puolesta. SDMF |
BigPapa 04.02.2009 22:35:50 | |
---|
No eihän sitä kaikkea voi muistaa mut kyllä tosta kovin moni on juuri Miami Vicen saanut mielikuvaksi joten turha siitä on kai kinata ja kuten sanoin, soittaa soolon tai ei mutta turha on alkaa marisemaan taustasta, olkoon vaikka niin että osallistujamäärä puhukoot taustan puolesta. Mjoo, sanoin vaan että uusin tausta on syvältä.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
mos6581 04.02.2009 22:39:47 | |
---|
Mää ihan oon joskus kattellu sitä MV tv-sarjaa, en mitään tollasta siinä ikinä kuullu, ja varmaa oon kattellu kaikki jaksot.... Ota ny pari rauhottavaa lisää, ei varmaan sullekkaan tulla vittuilemaan sun taustavalinnoista, vaan ne jotka haluaa vetää sen soolonsa siihen ja jos ei nappaa niin ei vedä? Missään en oo kai väittänytkään sitä Miami Viceks, kunhan vaan ss157 ketjussa puhuin valkosella ferrarilla ajelusta ja sitä kait on joskus tehny muutkin ku herrat Crockett ja Tubbs? Kuten sanoin, Jan Hammer kyllä inspiroi ja sitä rataa ja jos jollekin tulee taustasta MV mieleen, nii vittuako siitä tarttee kättä ruveta vääntämään. Anna toiselle tulla mielikuvat ja hänen vetää sen mukaan jos haluaa! |
BigPapa 04.02.2009 22:44:40 (muokattu 04.02.2009 22:47:18) | |
---|
Ota ny pari rauhottavaa lisää, ei varmaan sullekkaan tulla vittuilemaan sun taustavalinnoista, vaan ne jotka haluaa vetää sen soolonsa siihen ja jos ei nappaa niin ei vedä? Missään en oo kai väittänytkään sitä Miami Viceks, kunhan vaan ss157 ketjussa puhuin valkosella ferrarilla ajelusta ja sitä kait on joskus tehny muutkin ku herrat Crockett ja Tubbs? Kuten sanoin, Jan Hammer kyllä inspiroi ja sitä rataa ja jos jollekin tulee taustasta MV mieleen, nii vittuako siitä tarttee kättä ruveta vääntämään. Anna toiselle tulla mielikuvat ja hänen vetää sen mukaan jos haluaa! Ei tarvi ei, sori jos tulin mokaan jotain......Hammerihan on ihan fidun kova...Beckin kanssa.....voin mäkin jotain vetää näitten rauhottavien kanssa - kiitos vaan....tarkotus ei ollu vittuilla, mut jos sen nii käsitit niin ok.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Grugi 04.02.2009 22:50:17 | |
---|
Hei nyt taas kiisseliä kaaliin ja ollaan sovussa, ei tää ole mitään vakavaa vaan kaikille tarkotettua hubaa että saa kokeilla kykyään saada jotain luovaa aikaseks sama mikä kuka ketä missä on ja miten ollaan mutta prkl soittajiahan tässä kai kaikki koittaa olla ei sen ihmeempää ja äänestyshän sen on aina ratkassu ketä on se kisan kovin. SDMF |
BigPapa 04.02.2009 22:55:03 | |
---|
Hei nyt taas kiisseliä kaaliin ja ollaan sovussa, ei tää ole mitään vakavaa vaan kaikille tarkotettua hubaa että saa kokeilla kykyään saada jotain luovaa aikaseks sama mikä kuka ketä missä on ja miten ollaan mutta prkl soittajiahan tässä kai kaikki koittaa olla ei sen ihmeempää ja äänestyshän sen on aina ratkassu ketä on se kisan kovin. Niin niin, sen äänestyksen vois vetää vessasta alas... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Urmas Potkuri 05.02.2009 00:08:49 | |
---|
Sooloskabat on siitä hyviä että täällä voi turvallisesti pelleillä. No sitten määkin. Ja kun mulla on kerta wah. Pitäsikö sitä osata käyttää kenties.... Varastan helmiä lahjoittaakseni ne sioille. |
Lennu 05.02.2009 12:46:49 | |
---|
Hehe, ihme vääntöä. Ihan selkee Miami Vice -pastissi, mutta musta se on hyvä asia ja kirkki käyttää liikaa wahia ja larssi on ihan tyhmä ja huono. |
sulevi 05.02.2009 13:19:33 | |
---|
Loistotausta, kuten jäsen mossilta sopi odottaakin. Pitääpä kokeilla jotain pieraista tähänkin. Son muuten tosi että näihin ei oo pakko osallistua! Mullakin tais jäähä tuossa justiinsa jotain 60 skabaa väliin. |
Jucciz 05.02.2009 15:59:53 | |
---|
Ihme kitinää täällä. Jos tausta ei miellytä, ei kukaan pakota osallistumaan. Genret heittelee täällä laidasta laitaan ja hyvä niin. |
BigPapa 05.02.2009 17:30:53 | |
---|
Ihme kitinää täällä. Jos tausta ei miellytä, ei kukaan pakota osallistumaan. Genret heittelee täällä laidasta laitaan ja hyvä niin. Mjoo, nii....hyvä blyys tausta toi loppujenlopuks on..... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Jucciz 05.02.2009 17:33:15 | |
---|
Mjoo, nii....hyvä blyys tausta toi loppujenlopuks on..... Eli ei oo hyvä jos ei oo blyys? Sähän voit tehdä siitä omalla soitolla blyyssiä koska kaikessa selvästikin soi blyys. |
BigPapa 05.02.2009 17:34:46 (muokattu 05.02.2009 17:41:56) | |
---|
Eli ei oo hyvä jos ei oo blyys? Sähän voit tehdä siitä omalla soitolla blyyssiä koska kaikessa selvästikin soi blyys. No tehty jo, ja tuata, kai sitä saa olla erimieltä, jos ei ole samaa mieltä, sehän on yksi keskustelun perusprinsiippejä....;) Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
destruction 05.02.2009 23:21:14 | |
---|
Miten munassa nää mikserilinkit saa nykysin suoraks? Kohta kyrvähtää hermo. |