Murgo 04.02.2009 06:58:02 | |
---|
Tai sitten joku täydellisen lobotomian läpikäynyt zombie :-) , aivan uskomatonta. Olisiko asiakaspalvelu ulkoistettu Intiaan tms? Eli saattaa ongelma olla vastaajan kielitaidossa. Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa! |
Josid 04.02.2009 12:01:21 | |
---|
Nahkahihnoja ei meinaa löytää mistään hienoja. Tai hienoja hihnoja ylipäätänsä. Aivan järkyttävät valikoimat stadissaki. Teetätin oman nahkahihnani suutarilla. Tuli juuri sellainen kuin halusin eikä hintakaan ollut kallis. Magic mushrooms |
McNulty 04.02.2009 15:11:56 | |
---|
Nahkahihnoista sen verran, että itse olen todennut kanadalaisen firman Levy's Leather tuotteet varsin laadukkaiksi, käytän oikeastaan vain Levy's remmejä, poislukien itse tehdyt muutamat "turkisremmit". Samoin olen tykännyt Long Hollow Leatherin (Tennessee, USA), ElDoradon sekä Minotaurin nahkaremmeistä. Levy's Leatherin tuotteita pitäisi löytyä DLX:stä, kuuluvat EM Nordicin maahantuontiin. LHL:t löytyy Musiikki Silfverbergiltä ja ElDoradot sekä Minotaurit Custom-Soundsilta/CustomShopista. Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you. |
laroma 04.02.2009 15:19:41 | |
---|
Teetätin oman nahkahihnani suutarilla. Tuli juuri sellainen kuin halusin eikä hintakaan ollut kallis. Joo suutarit ja jotkut nahkaliikkeet on oiva paikka teetättää hihna. Esim. yhdestä palasta tehty hihna ei tule maksamaan, kuin sen materiaalin hinnan. Kahdesta eri palasta tehtyyn tulee jo vähän töistäkin päälle. "Hui. Oot kyllä hurja kaveri.Laitatko tämänkin tonne julkiselle puolelle?" -juki68 |
Teppo2 04.02.2009 20:42:42 | |
---|
Mistä helvetistä ihmiset ovat saaneet käsityksen, että ennen kuin sanaa saisi käyttää pilkkua? Mutta aiheeseen: Levyn hihnat ovat hyviä, eikä niiden ole pakko olla edes nahkaa. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Mistä helvetistä ihmiset ovat saaneet käsityksen, että ennen kuin sanaa saisi käyttää pilkkua? Onko noin pikkutarkkaa? Ja tuo hihnamerkki on Levy's, ei Levy Mutta aiheeseen: Levyn hihnat ovat hyviä, eikä niiden ole pakko olla edes nahkaa. Levy'sin nahkahihna on itelläkin käytössä. Hulluuslääkärissä kävi kun on niin lukkonen ja dingdong (Pasila) |
laakeri 04.02.2009 22:08:43 | |
---|
Mistä helvetistä ihmiset ovat saaneet käsityksen, että ennen kuin sanaa saisi käyttää pilkkua? Mistä itse sait käsityksen, että sanaa "kuin" ei laiteta lainausmerkkeihin? Jos on pakko valittaa muiden kirjoitusten ulkoasusta, kannattaa itsekin tähdätä tekstin selkeyteen. Jatkakaa. |
Simo78 04.02.2009 22:20:07 | |
---|
Onko noin pikkutarkkaa? Ja tuo hihnamerkki on Levy's, ei Levy Levy'sin nahkahihna on itelläkin käytössä. Ihan nyt liittymättä mihinkään, niin mä oon aina karsastanut noita nahkaremmejä. En tiedä miksi? Jotenkaan ei vaan tunnu hyviltä, normi kangashalpispaskat toimii paremmin... Uusin uuteen keppiin on tosin vanhoja hihnoja kalliimpi ja "parempi", katotaan pystyykö käyttämään:-) |
munkero 04.02.2009 22:29:31 (muokattu 04.02.2009 22:30:45) | |
---|
Niin hihnoista vielä... Täytyneen tosiaan viikonloppuna suunnistaa helsinkiin etsiskelemään "sitä oikeaa". Tällähetkellä ykköshihnan virkaa toimittaa tämmöinen http://www.thomann.de/fi/planet_waves_gitarrengurt_25ns00dx.htm Sinänsä ihan jees, mutta pituus ei ihan riitä. Mulla on senverran kokoa että pisimmilläänkin hihna ahdistaa ajoittain rhoadsin kanssa. Täytyy tuota suutaria harkita... Mitä olette hihnoistanne maksaneet? Musiikkihan on hienoimmillaan suorittamista... |
jonn 04.02.2009 22:36:39 | |
---|
hihnoista yks kysymys, ettei tartte alottaa uutta aihetta. Mistäköhän löytyis semmosia ihan ohuita (nahka)hihnoja jossa on sitten semmonen paksumpi selkätuki? siis ohut remmi jossa selkätuki. :) |
Teppo2 04.02.2009 22:39:49 | |
---|
Onko noin pikkutarkkaa? Ja tuo hihnamerkki on Levy's, ei Levy Ei edes ole. Se on vain asia, joka minua ärsyttää. Kiitos korjauksesta. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
Teppo2 04.02.2009 22:40:44 | |
---|
Mistä itse sait käsityksen, että sanaa "kuin" ei laiteta lainausmerkkeihin? Jos on pakko valittaa muiden kirjoitusten ulkoasusta, kannattaa itsekin tähdätä tekstin selkeyteen. Jatkakaa. Niin ei kuulu tehdä. Olet väärässä. Ynnynnyy! "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |
laakeri 04.02.2009 22:43:42 (muokattu 04.02.2009 22:45:21) | |
---|
Taisin bassoalueelle eksyessäni joskus törmätä hihnakeskusteluun, jossa joku linkitti sivulle, joka myi molempiin hartioihin tukeutuvia hihnoja. Haku ei valitettavasti tuottanut tulosta. Hieman on tämäkin ketju suistunut raiteilta. Niin ei kuulu tehdä. Olet väärässä. Ynnynnyy! Jahas. Jatka valitsemallasi tiellä. |
kLassik 04.02.2009 22:53:54 | |
---|
kerran kävin musa liikkeessä kattomassa plektroja ka se myyjä sano että ei ole muka mustia kilpikonnaplektroja ni mää sanoin sille että haista vittu pidä plektras. tampereen musiikkikaupassa oli tämmöstä elkää menkö sinne. |
HeavyMachinery 05.02.2009 01:42:01 | |
---|
kerran kävin musa liikkeessä kattomassa plektroja ka se myyjä sano että ei ole muka mustia kilpikonnaplektroja ni mää sanoin sille että haista vittu pidä plektras. tampereen musiikkikaupassa oli tämmöstä elkää menkö sinne. Ja sulla oli ikää 12v mukana oli sun kavereita ja koit olevasi todella kova jätkä ? Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
Super-Jari 05.02.2009 09:28:14 | |
---|
kerran kävin musa liikkeessä kattomassa plektroja ka se myyjä sano että ei ole muka mustia kilpikonnaplektroja ni mää sanoin sille että haista vittu pidä plektras. tampereen musiikkikaupassa oli tämmöstä elkää menkö sinne. Tämä ei taida olla nyt oikeassa ketjussa? |
Pluto 05.02.2009 09:29:07 | |
---|
Tämä ei taida olla nyt oikeassa ketjussa? Tai sitten läppä...Kuten se Vasaran "singolla päähän, huonohomo!" -juttu aikoinaan. Olihan se läppä? Dillon, you son of a bitch! |
mattim 05.02.2009 11:32:20 | |
---|
Levy's Leatherin tuotteita pitäisi löytyä DLX:stä,. Levy's perushihnat ovat hintaansa nähden erinomaisia samoin kuin ne DLX:n logolla myytävät 20-25 euron hihnat. Siinä toisessa lähiston isossa kitarakaupassa myydään "nahkahihnoja", jotka ovat selkeää muovia. Ostaja varokoon. Matti |
Mr. Speed 05.02.2009 12:28:02 | |
---|
Tai sitten läppä...Kuten se Vasaran "singolla päähän, huonohomo!" -juttu aikoinaan. Olihan se läppä? Huono läppä olikin. Vasaran julkaisu aikanaan oli vain paljon parempi, ja kunnolla vedetty överiksi. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |
stumpe 05.02.2009 12:56:18 | |
---|
Itseä ainakin ärsytti Turussa F-musan viereinen musaliike. Se myyjä... Olin kattelemas kakkoskitaraa. Mä: tossa olis toi mh-250... Myyjä: joo se on ollu ihan suosittu. Myyjä: ja sit on toi h-250, se on ollu ihan suosittu. Kauheen jäykkä tyyppi. Rennot myyjät on parhaita. |