Tankero 04.02.2009 12:34:55 | |
---|
HOHO Ei taitais silti sulla olla asiaa sen päntiin noin niinkun rankamettäpohjalta. Jos vaikka ensin harjottelisit sen Eikan komppausta. Kaikkia sitä kuulee.... Mitenkähän mun komppaukset liittyy asiaan? Voit huvikses kuunnella aluperäistä Moondancea ja Pulea perään niin ehkä huomat jotain. Humppajyrä |
isojussi 04.02.2009 12:46:49 | |
---|
Mitenkähän mun komppaukset liittyy asiaan? Voit huvikses kuunnella aluperäistä Moondancea ja Pulea perään niin ehkä huomat jotain. Kyllä mä oon niitä verrannu ja pysyn mielipiteessäni. Tokihan Belfastin gona laulaa ykköset enempi iskulleen..... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
BigPapa 04.02.2009 12:50:29 (muokattu 04.02.2009 12:55:10) | |
---|
Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
isojussi 04.02.2009 13:15:58 | |
---|
Täskin toimii... http://www.youtube.com/watch?v=hti_DB9nyZM Toihan on se oikee, "kuubalainen" chacha:n tempo, mutta mees vetään tanssikeikalla, niin on NII-II-IIN nopee, ettei voi tanssia ollenkaa. Varsinkin jos on kursseilla käyty tansstaito pilaamassa. Ihan oikeesti Suoman tanssinopettajat: Opeterlkaan tanssimaan ERI TEMPOIHIN. TAI OPETELKAA YLEENSÄKIN TANSSIMAAN... Mutta söör BigPapa on hyvä ja jatkaa samaan malliin. Perskeleen hienoja linkkejä postaatte te. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
leprechaun 04.02.2009 13:17:24 | |
---|
Sitä Puplen tason fraseerausta voi "ihastella" vaikka Moondancessa. Aika hirveää. Ilmoitan eriävän mielipiteeni. Buble sai Moondanceen rutkasti enemmän clavea kun Van Morrison vaikka tekikin biisin. Sovituksessa on ryhtiä ja uskottavuutta. Morrisonin versio omastaan on harhaileva ja hyvästä melodiasta ei saa mitään tolkkua. Lisäksi häiritsee soikeat nuotit laulussa. Buble: http://www.youtube.com/watch?v=VMyhRBK1uuw&feature=related Eipä heti löytynyt Morrisonin juttua. |
mack the knife 04.02.2009 13:19:35 | |
---|
Mun mielestä Bubbelin Quando quando on paras versio, mitä siitä tiedän. Tulee keikkaohjelmistoon heti kun saan plokattua, siihen tekee mieli ottaa kaikki asiat, mitä levyllä on. COVS n:o 1. |
poppamies 04.02.2009 13:24:21 | |
---|
Mun mielestä Bubbelin Quando quando on paras versio, mitä siitä tiedän. Tulee keikkaohjelmistoon heti kun saan plokattua, siihen tekee mieli ottaa kaikki asiat, mitä levyllä on. Bubble on kingi. Heti Elviksen jälkeen. G strings are for strippers! |
leprechaun 04.02.2009 13:32:45 | |
---|
Bubble on kingi. Heti Elviksen jälkeen. Mut Elvis on delannut. Systeri kävi justiinsa Gracelandissa ja sano ettei tyyppi ollut enää siellä. Oli kuulemma kurkistanut makuuhuoneisiinkin kielloista huolimatta eikä ollut sielläkään. Olen kyllä muistanut vinoilla systerille tuosta Elvisonkingi-syndroomasta aina kun mahdollista. Mulla oli joskus auto 8 raitakasetilla jotain levytysharvinaisuuksia Elvikseltä ja veivasin ne kasetille. Sen jälkeen systeri on rakastanut mua yli kaiken ja kestää raskaankin vinoilun ja herjaamisen. Siirryin heti kastista v-mainen pikkuveli sarjaan tosinastabroidi. |
Epämuusikko 04.02.2009 14:16:45 | |
---|
Mutta söör BigPapa on hyvä ja jatkaa samaan malliin. Perskeleen hienoja linkkejä postaatte te. argumentointi ad youtubeaum: kun sanat eivät riitä kertomaan.
R.I.P Oksanen |
matchbox 04.02.2009 16:59:33 | |
---|
mutta pelkän teorian osaajan täytyy valmistautua näyttämään se ja jos ei taitu niin turpaan tulee. No voi rähmä - menee positiivisten palautteiden anto vaikeammaksi. Enää ei riitä keikoilla korvatulpat, hammassuojatkin on hankittava. |
matchbox 04.02.2009 17:06:37 | |
---|
Ei taitais silti sulla olla asiaa sen päntiin noin niinkun rankamettäpohjalta. Jos vaikka ensin harjottelisit sen Eikan komppausta. Kaikkia sitä kuulee.... Menisit joskus kuuntelemaan komppausta. Kyllä muuten taittui Kuhilaalla ja pystöllä lattarit ym. erittäin ansiokkaasti viime lauantaiehtoolla. Ei ollut mitään rytmihäiriöitä kuultavissa. (Minulla korkeintaan tuntui välillä sydänalassa, kun kavaljeerit pitivät niin hyvänä. Mutten valita.) |
Kyllä mä oon niitä verrannu ja pysyn mielipiteessäni. Tokihan Belfastin gona laulaa ykköset enempi iskulleen..... Ja vastaus kysymykseeni oli? Humppajyrä |
Avanaq 04.02.2009 20:04:58 | |
---|
Toihan on se oikee, "kuubalainen" chacha:n tempo, mutta mees vetään tanssikeikalla, niin on NII-II-IIN nopee, ettei voi tanssia ollenkaa. Varsinkin jos on kursseilla käyty tansstaito pilaamassa. Ihan oikeesti Suoman tanssinopettajat: Opeterlkaan tanssimaan ERI TEMPOIHIN. TAI OPETELKAA YLEENSÄKIN TANSSIMAAN... Mutta söör BigPapa on hyvä ja jatkaa samaan malliin. Perskeleen hienoja linkkejä postaatte te. Jos mulla olis ollu huonompi päivä, niin sanoisin, että opetelkaa te soittamaan. Vai ootteko jo käyneet jollakin kurssilla taitonne pilaamassa? Mutta koska päivä on ollut oikein mukava, huomautan vain, että kuubalainen cha cha ja kansainvälinen kilpa cha cha/lavachacha ovat erilaisia tansseja. Jälkimmäisen tyylillä ja tekniikalla ei noihin tempoihin mielekkäästi tanssita. Ja jotta ero tulisi selväksi niin kuubalaista satsaata http://youtube.com/watch?v=nqbuExtbfVQja sitä kilpalattioilla mentävää http://youtube.com/watch?v=nun5eB8oTeo&feature=related Mutta BigPapan linkit on kyllä hyviä. |
isojussi 04.02.2009 21:21:13 | |
---|
...huomautan vain, että kuubalainen cha cha ja kansainvälinen kilpa cha cha/lavachacha ovat erilaisia tansseja. Jälkimmäisen tyylillä ja tekniikalla ei noihin tempoihin mielekkäästi tanssita. Ja jotta ero tulisi selväksi niin kuubalaista satsaata http://youtube.com/watch?v=nqbuExtbfVQ ja sitä kilpalattioilla mentävää http://youtube.com/watch?v=nun5eB8oTeo&feature=related Nyt kun noita sun linkkejäs kattoo, niin - Perusaskellushan on sama? - Ei kai tolla kilpatanssilla oo juurikaan tekemistä meidän duunin kanssa - Mehän tosin osaamme vetää molempia - Ens kerralla, jos joku rutisee chacha:n temposta, se onkin tanssinut väärää plaatua. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
baron 04.02.2009 22:59:09 | |
---|
Nyt kun noita sun linkkejäs kattoo, niin - Perusaskellushan on sama? - Ei kai tolla kilpatanssilla oo juurikaan tekemistä meidän duunin kanssa - Mehän tosin osaamme vetää molempia - Ens kerralla, jos joku rutisee chacha:n temposta, se onkin tanssinut väärää plaatua. Kyllä mä olisin sitä mieltä että kun tanssikeikalla ollaan, tempojen pitää olla tanssittavia ja kyllä nuo kilpatanssitempot on ihan hyviä asian harrastajillekin. Sitten kun pidetään lattarikonserttia, voidaan valita tempot musiikille parhaiten soveltuvaksi. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 04.02.2009 23:08:27 | |
---|
Sitten kun pidetään lattarikonserttia, voidaan valita tempot musiikille parhaiten soveltuvaksi. Hienostihan sinä ekassakin videossa näky tanssi sujuvan. Näytti itte asiassa paremmalta, kun sen hinttapulinnäköisen kuikelin venkoilu. "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
paice60 04.02.2009 23:15:46 | |
---|
Kyllä mä olisin sitä mieltä että kun tanssikeikalla ollaan, tempojen pitää olla tanssittavia ja kyllä nuo kilpatanssitempot on ihan hyviä asian harrastajillekin. Sitten kun pidetään lattarikonserttia, voidaan valita tempot musiikille parhaiten soveltuvaksi. HOHO, TUrakaiset tykkää. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
BigPapa 04.02.2009 23:24:50 | |
---|
Kyllä mä olisin sitä mieltä että kun tanssikeikalla ollaan, tempojen pitää olla tanssittavia ja kyllä nuo kilpatanssitempot on ihan hyviä asian harrastajillekin. Sitten kun pidetään lattarikonserttia, voidaan valita tempot musiikille parhaiten soveltuvaksi. Pitää pitää huoli siitä, että turakaiset luulee osaavansa tanssia. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
EP 05.02.2009 00:35:55 | |
---|
Hienoa, täällä onkin siirrytty kokonaan tanssin puolelle! :) |
poppamies 05.02.2009 07:49:23 | |
---|
Hienoa, täällä onkin siirrytty kokonaan tanssin puolelle! :) "Tanssin puolelle". "Turakaiset tykkää"...Mitä helevettiä teitä muutamia oikein vaivaa ? Mulla menee tuo yleisön ja loppukuluttajan ainainen mollaaminen täysin hilseen yli. Minkä takia te yleensä menette keikalle ja soitatte maksavalle yleisölle jos ei niistä ole muuta kuin harmia ? Olisi varmaa parempi soittaa tyhjälle salille, niin kuin varmaan joku teistä tekeekin, niin kaikki olisivat onnellisia ja yhteiselo sujuisi. Jollekin klassisenmusiikin orkesterin jäsenelle ei varmaan milloinkaa tulisi mieleen halveksia kulijakuntansa. Ehkä olette ansaineet yleisönne. G strings are for strippers! |