Aihe: Neumann Mikki
1
AnttiKk
04.02.2009 13:34:58
Löysin kaapin pohjalta vanhan Neumann km 84 mikin. Mihinkähän tuommoisen voisi hukata ja mitä semmoisesta vois pyytää?
Terttu
04.02.2009 13:38:17

Löysin kaapin pohjalta vanhan Neumann km 84 mikin. Mihinkähän tuommoisen voisi hukata ja mitä semmoisesta vois pyytää?

Laitoin sulle pikaviestiä!
"kuinka moni ihminen yleisöstä on lähtenyt keikalta hyräillen bassarisoundia..?"
studiokekkonen
04.02.2009 16:35:27

Se on helkutin hyvä mikki.

Ebayssä pyörii tällaisia:

http://cgi.ebay.com/NEUMANN-KM-84-V … 20090125?IMSfp=TL090125161007r37894

http://cgi.ebay.com/NEUMANN-KMI-84- … faultDomain_0?hash=item220351255095

Eli ihan hyvä löytö kaapin pohjalta. Ostaisin sulta pois jos olis ylimääräistä.
KaRa
04.02.2009 17:33:09
Nuuhkis nuuhkis... haistan trollin jossain täälläpäin.
Nuuuuh.
Seuraava lause on totta - edellinen lause on valetta.
ejhfi
04.02.2009 19:37:55

Nuuuuh.

Olis mullakin edes trolli kaapissa, mutta ei siellä ole edes sitä ...
En mit'n kuule - on meny zoppaa gorfaan
Timo JM
04.02.2009 22:30:48

Nuuuuh.

Jep, tai sitten jotain muuta hämärää.
...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Cupido |
AnttiKk
04.02.2009 23:07:01
Moi
trollit ym. nuuhkin miehet/ mikkihiiret. jos ei muuta asiaa, niin please. olkaa vaiti, aivan hiljaa. yritän myydä tämän mikrofonin pois. T.AnttiKk
pimp
05.02.2009 20:17:27
Moi
trollit ym. nuuhkin miehet/ mikkihiiret. jos ei muuta asiaa, niin please. olkaa vaiti, aivan hiljaa. yritän myydä tämän mikrofonin pois. T.AnttiKk

Paljo on tarjottu tähän mennessä?
-Satchel, do you know who the police are? -I thought I did, Rob. I thought I did.
anapena
05.02.2009 23:13:35
Moi

No siis, ymmärräthän että kyseessä on mikki, jota ei kannattaisi kunnossa olevana myydä koskaan pois. Tuollaiselle on äänimiehellä aina käyttöä. Toki, jos se on ajautunut sulle muuten, etkä mikeistä piittaa, niin myy toki pois. Muakin kiinnostaisi...
aimotuska
06.02.2009 09:47:52
Moi

Vaikka kuin, niin sen verran hyvin täyttyy hämärämiehen tunnusmerkit, että postin kautta en tuota värkkiä lähtis ostamaan. En edes ennakolla. Nouto.

Sää oot kirjautunu päivää aiemmin tänne, et näytä omalla sivullas minkäänlaisia yhteys/henkilötietoja, sulla ei oo harmainta aavistusta siitä, mistä vehkeestä on kyse (tai sitten on hyvinkin, mutta sulla ei ole sitä hallussas)...

Ei mitään henkilökohtaista todellakaan, mutta toistaiseksi et eroa mitenkään "aidosta" huijarista.
AnttiKk
06.02.2009 09:58:36
Eipä mulla ole aiemmin asiaa ollut tälle sivustolle. Kyselin mikistä ns. asiantuntija liikeistä ja kehoittivat käyttämään tätä sivustoa. Mikki on testattavana yhdellä studiolla, että varmasti toimii. Tiedän mikin alkuperän tarkasti ja mielelläni sen henk.koht. luovutan, ettei tule ylim. puheita.
AnttiKk
varakeef
06.02.2009 11:05:18
Täällähän on toki myös osasto nimeltä "Tori". Sinnehän voi vaikkapa laittaa ilmoituksen tyyliin myydään Neumann se ja se.... tarjouksien perusteella.
"Käytös siivo ja hillitty sopii lehmälle" - Laura Latvala
Mikael
06.02.2009 11:47:00 (muokattu 06.02.2009 11:47:37)

Mun mielestä on ihan ok kysellä vehkeestä josta ei välttämättä omaa tietoa ole. Omasta mielestäni KM84 on yksi parhaista käyttämistäni pienikalvoisista ja vaikka tällä hetkellä niitä lokerossa on stereoparin verran niin olen kyllä kiinnostunut mikäli hinta ei nouse pilviin...

Täältä löytyy ihan kivasti tietoa ko kapineesta:
http://www.neumann.com/?lang=en& … crophones&cid=km84_publications

Hinnat tuntuisivat liikkuvan jossain 400-1200€:n välimaastossa ja noi ebayn ostahetipois-hinnat ovat sieltä yläpäästä. Kunto vaikuttaa tietty tosi paljon asiaan noin vanhassa laitteessa ja testaamatta en itse ostaisi.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
AnttiKk
06.02.2009 13:35:21
Juu, ei kai siitä ihan tuhatta taida saada, vaikka minulle se summa kyllä kelpaisi. Ne e-bay hinnat on osittian usd. ja dollarin kurssi on aika heikko, joten euroissa laskettuna niiden hinnat jää reilusti alle 1000€. Mutta nyt mikki on studiossa testissä, pitää varmistaa sen toimintakunto. Laitan ensiviikolla lisää infoa, mikäli siinä mikissä on jotain mainittavaa.
Nyt mikistä on tarjottu 300€.

T.AnttiKk
AnttiKk
06.02.2009 13:37:36
Ja kiitos Mikaelille linkistä. Siellä on juuri oikea kuva ko. mikistä. En tiedä onko sillä mitään merkitystä, mutta siinä on juuri tuo sininen Neumannin lätkä.

AnttiKk
aimotuska
06.02.2009 13:55:31
Mun mielestä on ihan ok kysellä vehkeestä josta ei välttämättä omaa tietoa ole.

No eipäs ole! :)

Siis ilman muuta on ok, mutta tässä nyt vaan yhdellä ja toisella on alkanut kellot soimaan muiden ulkomusiikillisten tekijöiden vuoksi. Pahoittelut, jos se haittaa myyntiä. Mut ollaan mieluummin vähän liika varovaisia, kuin liika luottavaisia. Tuohon jälkimmäiseen ne oikeasti toteutuneet huijaukset torillakin nääs perustuu.
AnttiKk
06.02.2009 14:47:09
Voi voi. Nyt en tiedä mikä mää oikein olenkaan. Nytkö mua syytetään varkaaksi ja huijariksi. Olen lähettänyt mikistä kuvia niille jotka ovat halunneet. Ja jos joku sen ostaa, niin tottakai se saa sen ensin testata ja aidoksi tavaraksi todeta. Jos jossain olisi ko. mikki pöllitty, niin eiköhän siitä tulisi tähänkin viestiketjuun maininta?
aimotuska
06.02.2009 14:57:33
Voi voi. Nyt en tiedä mikä mää oikein olenkaan. Nytkö mua syytetään varkaaksi ja huijariksi.

Ei sua syytetä yhtään mistään. Kysellään vaan ja ihmetellään.

Olen lähettänyt mikistä kuvia niille jotka ovat halunneet.

Sitähän myö muut ei oo voitu tietää mitenkään.

Ja jos joku sen ostaa, niin tottakai se saa sen ensin testata ja aidoksi tavaraksi todeta.

Joka on erittäin suositeltava tapa missä tahansa kaupassa. Tälleen molemmat osapuolet voi olla tyytyväisiä alusta pitäen.

Jos jossain olisi ko. mikki pöllitty, niin eiköhän siitä tulisi tähänkin viestiketjuun maininta?

Huijarit myy aika usein kamaa, mitä ei ole alunperin ollut olemassakaan.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)