dimmu!! 04.02.2009 12:57:06 | |
---|
Tuossa otin videokuvaa samalla kun nauhoitin kitaransoittoa tietokoneella, sen jälkeen liitin nauhoittamani .mp3 tiedoston .avi muotoiseen kitaransoittovideoon windows movie makerilla. Synkkasin äänen videokuvan kanssa yks yhteen ja tallensin lopullisen videon koneelleni. Tämän jälkeen uppasin videon youtubeen, mutta ääni menee n. 0.5sec kuvaa edellä, joka näyttää varsin typerältä kitaravideossa. No muokkasin windows moviemakerilla sen 0.5sec ääntä taaksepäin, jolloin upattuani sen uudestaan youtubeen ääni menee tälläkertaa oikeassa synkassa pari minuuttia, mutta jätättää kokoajan kuvaa kauemmaksi. jolloin 3min kohdalla on taas ääni edellä kuvaa. Mistä johtuu ja miten saan kiusallisen ongelman korjattua? Koittamalla eri ohjelmaa kuin movie maker? Mitä muita käteviä ohjelmia? Mulla on FFDShown uusimmat audio ja video codekit.. |
Nazareth 04.02.2009 13:01:22 | |
---|
Tuo on tyypillistä Youtubea. At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire! |
Tuo on tyypillistä Youtubea. On varmasti, mutta miten asia korjataan? |
lindo 13.02.2009 23:05:03 (muokattu 13.02.2009 23:08:40) | |
---|
On varmasti, mutta miten asia korjataan? Kato onko audio edessä vai takana ja sitten vedät sen epäsynkkaan ja uploadaat YouTubeen :D EDIT: Kappas kokeilitkin jo sitä :/ Kokeile jotain toista tiedostoa ... mpeg'iä tms EDIT2 Mulla on kyllä WMVssä äänet synkassa yleensä. Rok rok |
Trendkeel 13.02.2009 23:15:53 | |
---|
Meikäläisellä "Windows media -ääni tai videotiedosto" tuntuu toimivan, toivottuun tulokseen pääsee kun avaa yläpalkista: Tiedosto -> Tallenna elokuvatiedosto... (CTRL + P) ja loppu hoitunee järjenkäytöllä. "Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/ |
Jebe- 13.02.2009 23:33:52 (muokattu 16.02.2009 10:23:50) | |
---|
Youtube sanoo näin: Best Formats for Uploading YouTube can accept almost any video format for upload, but for most users we have found the following settings give the best results. * Video Format: H.264, MPEG-2 or MPEG-4 preferred * Aspect Ratio: Native aspect ratio without letterboxing (examples: 4:3, 16:9) * Resolution: 640x360 (16:9) or 480x360 (4:3) recommended * Audio Format: MP3 or AAC preferred * Frames per second: 30 * Maximum length: 10 minutes (we recommend 2-3 minutes) * Maximum file size: 1 GB Itse ainakin eilen uppasin MPEG-4 formaatissa videota ja se ainakin toimi täytellisesti. EDIT: Eli useimmiten tuo synkkaongelma johtuu "huonosta" formaatista tai vääristä asetuksista. Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Sir Härö 14.02.2009 12:18:36 | |
---|
Movie makerista en tiedä mitään, mutta normimeiningeillä videokamerasi framerate on 25fps. Movie makerista en edelleenkään tiedä mitään, mutta mikäli mahdollista niin tallentaessasi videota, katso settingseistä että video on mpeg-4 ja audiosettingseihin älä koske. Tää on sellanen idioottivarma keino. |
paavi 14.02.2009 23:37:11 | |
---|
Mulla on toiminut movie maker tuossa suhteessa ihan ok! Että en osaa nyt sen enempää auttaa... |