niin, haulla ei nyt onnannu ja näistä olen kuullu vaan puhuttavan, googlekaan ei oikeen löytäny. eli missäs lahessa ois vahvistinhuoltoja tekevää tyyppiä/firmaa? keskusmusiikki tekee varmaankin mut jos ois jotain muita "pajoja", josko pääsis vähä halavemmalla do you do you dig destruction! |
Mä en nyt ole ihan sataprosenttisen varma, että mikä on tilanne tällä hetkellä, mutta elektroniikkahommia on ainakin mulle tehnyt Ari Hukkanen. Mulle siis tehnyt Ari vaan kitarajuttuja, mutta muistelisin, että kun Arin luona kävin näin siellä vahvistimiakin. Ja muistaakseni Ari on tehnyt jotain vahvistimia itsekin, eli homma onnistuu. Laita mulle vaikka pikaviestiä niin voin laittaa puhelinnumeroa yms tietoa sulle! t:kimi High School is like a spork: it's a crappy spoon and a crappy fork, so in the end it's just plain useless. -John Mayer- |
Laita pikaviestiä tai soita jäsenelle Okabass. Asuu kiveriön suunnalla (vieläkin?) ja säätää/korjailee vahvareita, kitaroita, pedaaleja... p. 0400-647919 "Musiikissa ei ole kyse varman päälle soittamisesta. Tämä musiikki on kaunista mokailua." |