ÄM 03.02.2009 13:19:33 | |
---|
Ou-jee! Kävin muuten eilen ostamassa uuden saunakitaran, että voishan sitä vaikka tällä kertaa yrittää saunaankin ehtiä; ei tarvii meinaan musisoinnin edes katketa. Edellinen kesti vuodesta -95, ankarassa saunakäytössä, välillä kumiveneen melanakin ollen, kunnes viime kesänä, festareilla, siitä viimein aika jätti. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
Johannes kurkunkastaja 03.02.2009 14:01:22 (muokattu 03.02.2009 17:41:22) | |
---|
Ou-jee! Kävin muuten eilen ostamassa uuden saunakitaran, että voishan sitä vaikka tällä kertaa yrittää saunaankin ehtiä; ei tarvii meinaan musisoinnin edes katketa. Edellinen kesti vuodesta -95, ankarassa saunakäytössä, välillä kumiveneen melanakin ollen, kunnes viime kesänä, festareilla, siitä viimein aika jätti. Eikös se sama luuttu ollut saunassa silloin Savonlinnasakin kesällä humppamiitissä , jokunen vuosi sitten? |
Ukko 03.02.2009 15:22:33 | |
---|
Ou-jee! Kävin muuten eilen ostamassa uuden saunakitaran, että voishan sitä vaikka tällä kertaa yrittää saunaankin ehtiä; ei tarvii meinaan musisoinnin edes katketa. Edellinen kesti vuodesta -95, ankarassa saunakäytössä, välillä kumiveneen melanakin ollen, kunnes viime kesänä, festareilla, siitä viimein aika jätti. Älä sitten näytä sitä kitaraa Baronille kuin se muuten pistää sen saunapuiksi :( COVS jäsen nro 6 |
baron 03.02.2009 19:54:16 | |
---|
Älä sitten näytä sitä kitaraa Baronille kuin se muuten pistää sen saunapuiksi :( Mä oon jostain kuullut että omenapuusta tehty kitara on paras saunanlämmityspuu! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
walttoni 03.02.2009 21:10:24 | |
---|
Baronin lattaripianokurssin takia ilmottaudun. Tuota ei voi missata. COVS2. |
baron 03.02.2009 21:24:56 | |
---|
Baronin lattaripianokurssin takia ilmottaudun. Tuota ei voi missata. Mä olin luvannut clavekurssit mut kyllä mä pianisteille erikseen voin pitää montunokurssit! You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
isojussi 03.02.2009 22:55:43 | |
---|
Baronin lattaripianokurssin takia ilmottaudun. Tuota ei voi missata. Vittu jos Walttoni tulee, niin kyllähän munkin tarttee - vaikka se hääkeikkakin juuri vahvistu ja alla on kolme päivää Toijalan markkinoilla. Oliskohan mulla sillon jo se valkonen Hagströmin Viikinki... "Isojussi on se puu joka liikkuu. Entti." - Fuzzy Boner |
rintapek 03.02.2009 23:11:53 | |
---|
Baronin lattaripianokurssin takia . mietin asiaa hualella ja syvällisesti. Voisko ton ajoittaa esim siten, että se alkaa sillä kellonlyämällä ko sauna on kuuma? One kind of music only - the good kind |
walttoni 03.02.2009 23:43:58 | |
---|
Mä olin luvannut clavekurssit mut kyllä mä pianisteille erikseen voin pitää montunokurssit! Tämähän vaikuttaa diililtä. Jes. Vieläkun opetat sen jatsin, niin otamme sen kunniaksi vaikka oluet. COVS2. |
KoskPaavo 03.02.2009 23:45:56 | |
---|
Tämähän vaikuttaa diililtä. Jes. Vieläkun opetat sen jatsin, niin otamme sen kunniaksi vaikka oluet. Mä voin pitää 5-riviskurssit tallin vinnillä. Omat hanurit mukaan. " Studiosus perpetuus" |
paice60 03.02.2009 23:49:18 (muokattu 03.02.2009 23:49:50) | |
---|
Mä voin pitää 5-riviskurssit tallin vinnillä. Omat hanurit mukaan. Mulla on hanuri aina mukana. Mä voin sitten pitää ryyppäämiskurssin kun en osaa soittaa enkä laulaa. Ai niin, omat viinat mukaan ja kurssimaksu on pullo viskiä, kiitos. Vittu näitä hommia vieläkin. COVS jäsen n:o 7. |
kuunsirppi 04.02.2009 07:22:49 | |
---|
Jazz- ym.kurssilaiset sitte varmaan jonnekin tallinvintille ja nää muut, jokka ei halua osallistua Barskan kurssille, musisoi siinä ladossa ;o) Mikäs kappale me otettais Mäkki nyt sitten esityksen alle tänä vuonna? Sen lauluja laulat, kenen kädestä syöt |
Johannes kurkunkastaja 04.02.2009 08:00:46 (muokattu 04.02.2009 08:02:22) | |
---|
Vaikuttaa erittäin mielenkintoiselta tapahtumalta kursseineen. En pääse kuitenkaan paikalle. Walttoni voi osallistujana valistaa ehkä minua myöhemmin kesällä täällä "rääppijäisissä" oppeineen- ja tarinoineen. ;) |
KoskPaavo 04.02.2009 09:48:30 (muokattu 04.02.2009 09:48:49) | |
---|
Vaikuttaa erittäin mielenkintoiselta tapahtumalta kursseineen. En pääse kuitenkaan paikalle. Walttoni voi osallistujana valistaa ehkä minua myöhemmin kesällä täällä "rääppijäisissä" oppeineen- ja tarinoineen. ;) Jos kuitenkin pääset , niin se sama kuljetustarjous on voimassa , siis Lahden Rautatieasema- Pöystilä. " Studiosus perpetuus" |
Johannes kurkunkastaja 04.02.2009 10:12:40 | |
---|
Jos kuitenkin pääset , niin se sama kuljetustarjous on voimassa , siis Lahden Rautatieasema- Pöystilä. Kiitos, mutta siltikään en ole pääse muiden kesäisten toimieni takia. |
ÄM 04.02.2009 12:00:46 | |
---|
Eikös se sama luuttu ollut saunassa silloin Savonlinnasakin kesällä humppamiitissä , jokunen vuosi sitten? Nimenomaan juuri se maila nyt tuli tiensä päähän. Vähän sapettaa, kun olin odotellut sen kestävän vielä pitkään, ainakin sen verran, että kaikukoppaan olis kulunut, "Willie Nelson"-henkisesti reikä. Mieluummin rohkeesti metsään, kuin arasti paskaan! |
mack the knife 04.02.2009 12:14:16 | |
---|
Vaikuttaa erittäin mielenkintoiselta tapahtumalta kursseineen. En pääse kuitenkaan paikalle. Walttoni voi osallistujana valistaa ehkä minua myöhemmin kesällä täällä "rääppijäisissä" oppeineen- ja tarinoineen. ;) Sä voisit sanoa ihan rehellisesti, että sä et ikinä lähde mihinkään. Ei se ole kesäisistä toimista kiinni, sä et vaan lähde. COVS n:o 1. |
Riippuu meisselin koosta. Jos vaikka puukko-Mäkin kyydissä livauttais? Kävis katsastamassa oikeat meiningit ja ottais tumut. Kouvolakaan ei tuottaisi ongelmia... Mites olis? Kyllä taittuu. Ilman muuta, Kouvolaan tulet mukaan ensin ja sieltä rapulaa korjaamaan Lammille. COVS n:o 1. |
Thefish 04.02.2009 13:42:47 | |
---|
Jos kulmilla olen, tulen ehdottomasti paikalle myrkyttämään.Passolla. Ei kun leuka rintaan ja kohti uusia nöyryytyksiä. |
Johannes kurkunkastaja 04.02.2009 13:53:14 (muokattu 04.02.2009 13:59:04) | |
---|
Sä voisit sanoa ihan rehellisesti, että sä et ikinä lähde mihinkään. Ei se ole kesäisistä toimista kiinni, sä et vaan lähde. No perkele, kun olisi edes tuossa 50 km säteellä, niin voisin harkita jollain kyydillä edestakaisin. Yöksi en jäisi. Eukko on kesän hotellissa vuorotöissä ja vanhan koiran kanssa ei niin vain lähdetä ilman omaa autoa minnekään. Koira EI suostu ja ole edes koskaan ollut vieraassa hoidossa siihen tottuneena. Näin se vittusaatana vain on! |