dipshit 03.02.2009 12:44:25 | |
---|
Ei vittu jos tuo nyt oli ihan aito tuo Balen raivostuminen niin laski kyllä arvostus mun silmissä aika rankasti :( Ennen pidin Balesta näyttelijänä todella paljon. "Music is there when words fail us" |
Meadow 03.02.2009 13:14:55 (muokattu 03.02.2009 13:18:30) | |
---|
|
wrshredder 03.02.2009 13:37:13 | |
---|
Eisss!! :D:D Olis vielä örissy ton niin olisin kuollut nauruun.. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Torniojaws 03.02.2009 13:39:06 | |
---|
|
wrshredder 03.02.2009 13:59:20 | |
---|
TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
ruuvimeisseli 03.02.2009 14:25:18 | |
---|
Ei vittu jos tuo nyt oli ihan aito tuo Balen raivostuminen niin laski kyllä arvostus mun silmissä aika rankasti :( Ennen pidin Balesta näyttelijänä todella paljon. Mäkään en enää pysty kattomaan elokuvia missä se esiintyy tän jälkeen. Vittu UGH Christian Bale on perseestä.. Hirveetä tämmönen. You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. |
Meadow 03.02.2009 14:28:17 | |
---|
Revin seiniltäni kaikki Christian Bale-julisteet kuultuani tuon pätkän. :( |
carnation 03.02.2009 14:43:12 | |
---|
Mäkään en enää pysty kattomaan elokuvia missä se esiintyy tän jälkeen. Vittu UGH Christian Bale on perseestä.. Hirveetä tämmönen. Jep, aivan perseestä, että näyttelijät hermostuvat välillä. Eikö ne saatana tajua, ettei sellainen sovi, niiden kuuluu olla kivoja kaikille ja käyttäytyä hyvin, sillä näyttelijät ovat esimerkkejä nuorisolle. Tainnut nousta kusi päähän Balelle, kun noin tekee, eikö Batmanista saadut dollarit riittäneet? Ahne paskakin vielä. Sinne lähti American Psycho- ja Rescue Dawn -dvd:t ja tuo itse tekemäni Batman-puku parvekkeelta alas, eipä paljoa enää kiinnosta koko äijä. Onpahan ainakin nyt yksi fani vähemmän, että kiitos vaan Bale. Nimim. entinen fani. Ps. suorituksesi The Machinistissa oli SURKEA! (kun näin jälkeenpäin miettii) "Silpomisia, saatanismia, fundamentalismia, moninaista kanibalismia, mielisaiden heiteelle jättöä. Sekoavaa höyrypäistä kapitalismin mätänevää loppua." |
ruuvimeisseli 03.02.2009 14:55:51 | |
---|
Christian "Petturi" Bale You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. |
dipshit 03.02.2009 15:24:43 (muokattu 03.02.2009 15:26:09) | |
---|
Hehe, sai tuo mun viesti aika paljon kommenttia :D olihan tuo vähän typerästi kirjoitettu, varsinkin tuo loppu. Sanotaan näin että Balen pisteet tosiaan laski mun silmissä, mutta ei se tarkoita ettenkö sen leffoja enää katsoisi/arvostaisi. Tuo audiopätkä vaan kuulosti niin vitun tökeröltä että en ainakaan minä tuollaista kaveria paljoa kunnioittaisi. "Music is there when words fail us" |
wrshredder 03.02.2009 16:00:55 (muokattu 03.02.2009 16:01:07) | |
---|
Älkääs nyt, sanoihan se siinä myös sitä mukavaksi jätkäksi. Ja ymmärrän kyllä jos menee hermot kun joku pilaa otoksen. Vähän kuin joku sössisi parhaan kitarasoolo-video-otoksesi.. Hermoromahduksia nyt voi tapahtua kenelle tahansa. Ehkä Bale paralla on joku huonosti. Tukekaamme Balea tässä synkässä maailmassa. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
dipshit 03.02.2009 16:07:05 | |
---|
Älkääs nyt, sanoihan se siinä myös sitä mukavaksi jätkäksi. Ja ymmärrän kyllä jos menee hermot kun joku pilaa otoksen. Vähän kuin joku sössisi parhaan kitarasoolo-video-otoksesi.. Hermoromahduksia nyt voi tapahtua kenelle tahansa. Ehkä Bale paralla on joku huonosti. Tukekaamme Balea tässä synkässä maailmassa. Nojoo, on se kyllä sen verran ihana(n näköinen) että ehkä mä annan sille anteeksi. Tän kerran. "Music is there when words fail us" |
Meadow 03.02.2009 16:38:22 | |
---|
Kaikilla meillä on huonot hetkemme. |
Bluesmies 03.02.2009 17:24:58 | |
---|
Kaikilla meillä on huonot hetkemme. |
ruuvimeisseli 03.02.2009 17:32:52 | |
---|
Bale, anna anteeksi!!! You are brave, warrior, but stupid!! Your body explodes as you plunge into the lava. |
Milkop 03.02.2009 18:38:08 | |
---|
Tästähän tuli ihan mieletön ketju. Kiitokset :D "I started to see people as little lonesome, water based, pink meat, life forms pushing air through themselves and making noises that the other little pieces of meat seemed to understand..." -Devin Townsend |
Christian "Petturi" Bale Enpä tiedä miksi, mutta repesin tälle aika kovaan ääneen. Pakko heittää plussalla :D Huomasin odottelevani tätä elokuvaa yllättävän paljon. Kolmonen nyt oli toteutukseltaan vähän heikko, mutta kuitenkin vitaali osa ehkä parasta tietämääni toimintaleffasarjaa. McG ohjaajan paikalla nyt ei saa riemua raikumaan, mutta kyllä mies taitaa ainakin näyttävän CGI:n hallita. Ehkä. Enpä muuten ota kantaa tuohon Balen pimahtamiseen, itse pidän paljon herran näyttelytyöstä, kehuisinpa jopa yhdeksi parhaimmista "uusista" näyttelijöistä alalla. Tulen seuraamaan mielenkiinnolla ko. miehen projekteja tulevaisuudessakin. I am Jack's smirking revenge. |
saastara 04.02.2009 19:24:59 | |
---|
Sanotaan näin että Balen pisteet tosiaan laski mun silmissä, mutta ei se tarkoita ettenkö sen leffoja enää katsoisi/arvostaisi. Tuo audiopätkä vaan kuulosti niin vitun tökeröltä että en ainakaan minä tuollaista kaveria paljoa kunnioittaisi. En tiedä haluatko tätä välttämättä kuulla, mutta olekkos koskaan kelaillut, että melko suurella todennäköisyydellä iso osa artisteista / muusikoista joiden teoksia arvostat / kunnioitat / diggaat ovat aika hemmetinmoisia mulkkuja / diivoja / spedejä / juntteja / pellejä / kusipäitä yms..? Vähän samaan tapaan kuin me kaikki muutkin kuolevaiset..? :( "It's not enough to know which notes to play. You got to know why they need to be played." |
dipshit 04.02.2009 19:53:36 | |
---|
En tiedä haluatko tätä välttämättä kuulla, mutta olekkos koskaan kelaillut, että melko suurella todennäköisyydellä iso osa artisteista / muusikoista joiden teoksia arvostat / kunnioitat / diggaat ovat aika hemmetinmoisia mulkkuja / diivoja / spedejä / juntteja / pellejä / kusipäitä yms..? Vähän samaan tapaan kuin me kaikki muutkin kuolevaiset..? :( En oo kyllä itseasiassa pahemmin tuotaa asiaa miettinyt :D Mutta aika todennäköistähän se on. Mut en tiiä, oonko muka ainut kenen mielestä toi pätkä oli ihan vitun naurettava :D Tai siis että vaikea kuvitella hirveän monen ihmisen raivostuvan noin helvetisti yhdestä pienestä virheestä, vaikka olisi kuinka pissaa päässä. Kyllähän niitä raivostumisia tulee varmasti ihan jokaiselle joskus, mutta että tuon luokan, enpä tiedä. "Music is there when words fail us" |
Meadow 04.02.2009 20:05:27 | |
---|
Olihan tuo pätkä aivan loistohuumoria, mutta ymmärrän kyllä toisaalta tuon purkauksen. Sama kaveri oli tuossa tilanteessa ilmeisesti jo toisen kerran sössinyt kohtauksen. Bale oli varmaan eläytynyt kunnolla kohtaukseen, eikä siitä varmaan hyvää seuraa kun joku menee sen turhaan keskeyttämään. |