molder 02.02.2009 15:41:54 | |
---|
Mitä ihmeen hämärää vittuilua? Siis Mastercardilla maksoin. Ja olen tosissani, jos tiedät niin kerro ihmeessä tyhmälle.
Onko tää jotain hämärää vittuilua vai oletko tosissas? Millä maksoit? "The SOUND of VOLUME" |
TexasFlood 02.02.2009 15:59:41 | |
---|
Mitä ihmeen hämärää vittuilua? Siis Mastercardilla maksoin. Ja olen tosissani, jos tiedät niin kerro ihmeessä tyhmälle. Katso edellinen sivu. Ei paniikkia. |
duc 02.02.2009 16:09:24 | |
---|
Mitä ihmeen hämärää vittuilua? Siis Mastercardilla maksoin. Ja olen tosissani, jos tiedät niin kerro ihmeessä tyhmälle. Ei se summa mikä Mastercardilta veloitettiin vaihdu enää jälkeenpäin. Tosin pankin käyttämä valuuttakurssin muuntokerroin saattaa olla epäedullisempi kuin virallinen kurssi sillä hetkellä kun maksu lähti. Ne webin eurohinnat vaihtuvat reaaliaikaisesti kurssien mukaan, kannattaa pitää puntahintoja vaan näkyvillä niin eivät aiheuta hämmennystä. |
molder 02.02.2009 16:12:51 | |
---|
Huh... meinas tulla savet housuun...Kylläpä kurssit sitten heittelee ja outoo, että ne nostelee hintoja noinkin usein ja ihmeelliseti. Thänks vielä infosta! Ei se summa mikä Mastercardilta veloitettiin vaihdu enää jälkeenpäin. Tosin pankin käyttämä valuuttakurssin muuntokerroin saattaa olla epäedullisempi kuin virallinen kurssi sillä hetkellä kun maksu lähti. Ne webin eurohinnat vaihtuvat reaaliaikaisesti kurssien mukaan, kannattaa pitää puntahintoja vaan näkyvillä niin eivät aiheuta hämmennystä. "The SOUND of VOLUME" |
hapan 02.02.2009 16:55:18 | |
---|
En jaksa kahlata: miten paljon tuolta tulee toimituskuluja? T-kaupassa kun tulee 20 €, tilasi miten paljon hyvänsä. |
Henkka1000 02.02.2009 16:58:20 | |
---|
En jaksa kahlata: miten paljon tuolta tulee toimituskuluja? T-kaupassa kun tulee 20 €, tilasi miten paljon hyvänsä. 16 juuroa taitaa tuolta olla kiinteästi. Muutama sentti päälle Hulluuslääkärissä kävi kun on niin lukkonen ja dingdong (Pasila) |
Kitaranraiskaaja 02.02.2009 17:41:06 | |
---|
Kuinka helposti nuo ovat yleensä vastanneet puhelimeen? Olen nyt muutaman kerran pirauttanut ja antanut soida niin kauan kun vaan linja sallii, mutta ei ole hörökorva suvainnut vastata. |
2randpo 02.02.2009 17:48:09 (muokattu 02.02.2009 18:37:46) | |
---|
En jaksa kahlata: miten paljon tuolta tulee toimituskuluja? T-kaupassa kun tulee 20 €, tilasi miten paljon hyvänsä. Tänään vastaanottamani paketin (25 kg) kulut olivat alle 17 euroa, tilauksen laitoin sisään viime tiistaina. Kyseessä oli in stock-tavaraa. Myös aiemmin on toiminut ihan samalla tavalla: nopeasti ja ongelmitta. Tuuriahan mulla näköjään on ollut kun lukee noita postauksia aiheesta. "If you want to be a master some day you must fine pleasure in creating without having a precise objective, without pursuing a rational goal." |
Ricce 02.02.2009 17:49:44 | |
---|
En jaksa kahlata: miten paljon tuolta tulee toimituskuluja? T-kaupassa kun tulee 20 €, tilasi miten paljon hyvänsä. Tilasin Rolandin TD-9KX sähkörummut ja pari symbaaliständiä (yht. reilut 16kg), kulut vähän reilu 14 jöröö |
Ukkeli90 02.02.2009 21:40:42 | |
---|
Otsikkoon vastaten, on kokemuksia ja todella hyviä sellaisia. Tilasin Line6 Pod 2.0:n, seuraavana päivänä tilauksesta lähti tulemaan ja n. viikon kuluttua oli kotona. 110 Euroa tuli maksamaan yhteensä, joka on mielestäni hyvin ottaen huomioon että torilla pyydetään 100 euroa. Kaiken lisäksi olivat vielä laittaneet mukaan adapterin joka muuttaa uk pään euro pistokkeeksi. Suosittelen. |
zf 02.02.2009 23:08:17 | |
---|
Viikko sitten tilattu kitara lähti liikenteeseen tänään ja UPS arvioi toimitusajaksi tän viikon perjantain. Hyvinhän tää tilaus tosiaan lopulta sujui, kunhan sai ensimmäisen sähköpostivastauksen niin oli helppo heittää kysymyksiä sille samalle tyypille takaisin. |
Stanley.Climbfall 03.02.2009 02:34:58 | |
---|
Viikot vaa juoksee eikä tietoakaan Sheratonista. :S ps. 24.11 jätetty tilaus.. "..it's your story.....do you want it back..." |
2randpo 03.02.2009 08:19:04 (muokattu 03.02.2009 10:23:15) | |
---|
Viikot vaa juoksee eikä tietoakaan Sheratonista. :S ps. 24.11 jätetty tilaus.. Mitäs jos tilaisit Codalta sen Sheratonin? Itse tilasin sieltä Thunderbirdin, joka oli kuulemma juuri myyty loppuun. Silti sain sen reilut kaksi viikkoa tilauksen jättämisestä eli viime perjantaina. Codan lähetyskulut ovat isommat, mutta jos tulee tarvetta takuuhuoltoon (mikä on nykyisin hyvin yleistä), lähettämiset edestakaisin hoituvat maksutta; tuovat ja vievät. Hyvin harvoinhan muuten nykyään saa käsiinsä uuden kitaran/basson, jossa ei olisi mitään vikaa. Ovat hinnasta riippumatta ikään kuin puolivalmisteita. Puuttuu häiriösuojauksia, satulat ovat huonoja, tallan kiinnitys surkea tai säätövara loppuu kesken, jne. Budjettiluokan tuotteissa pienet viat ovat "ominaisuuksia", kalliimmissa saa sitten vikoja paremmin takuun piikkiin. Tämmöstä se nyt vaan on. DV247 laittoi adapterin vahvarin mukaan minullekin. "If you want to be a master some day you must fine pleasure in creating without having a precise objective, without pursuing a rational goal." |
Tänään oli viimeinkin vastattu sähköpostiini, jonka jo kolmannen kerran lähetin. Ja kitaralle annettiin uusi ETA Helmikuun puoleen väliin. Saa nähdä tuleeko sieltä sitten kitara vai uusi arvioitu saapumisaika kitaralle parin viikon päästä. |
jyrgen 03.02.2009 14:21:16 | |
---|
Peruin juuri tilaukseni, koska sähköpostitse ilmoitettu saapumisaika-arvio ei pitänytkään paikkaaansa. Mitään Electro-Harmonixin tuotteita ei .näytä olevan varastossa. Tyhjän myyntiä. |
isomake 03.02.2009 15:09:37 | |
---|
Hei! Olen aktiivisesti seuraillut kitarakeskustelua jo vuoden verran. Nyt sitten tuli syy oikein kirjautua. Toinen tilauskin jo DV247:lta tullut. Muuten homma toiminut ihan kivasti, mutta maanantaina tuli kylmää kyytiä: avatessani pakettia jossa tilauksen mukaan piti olla American DLX Strato, olikin vain pelkkä case, jossa sisällä lippuset ja lappuset. Sähköpostiin eivät vastaa ja parin puhelun jälkeenkin tuntuu etteivät oikein itsekään usko tapahtunutta mahdolliseksi. Kaikkien dokumenttien mukaan minulla siis pitäisi olla tuo kitara. "This order has been fully shipped fy as". Ja Despatch Documentinkin mukaan se mulla pitäis olla. Ainoa todiste on se että toimituksessa tulleiden kolmen itemin kokonaispino on ilmoitettu 20 kg, vaikka oikea kokonaispaino olisi ollut 25 kg. Orange Rocker -nuppi siis 15 kg ja GT 10 5 kg. DLX Straton paino ois ollut noin 5 kg, jos ois ollut lähetyksessä mukana. Pitänee odotella ja alkaa katsoa halpalentoa Lontoon suuntaan,,, |
HeiNo 03.02.2009 16:14:36 | |
---|
Hei! Olen aktiivisesti seuraillut kitarakeskustelua jo vuoden verran. Nyt sitten tuli syy oikein kirjautua. Toinen tilauskin jo DV247:lta tullut. Muuten homma toiminut ihan kivasti, mutta maanantaina tuli kylmää kyytiä: avatessani pakettia jossa tilauksen mukaan piti olla American DLX Strato, olikin vain pelkkä case, jossa sisällä lippuset ja lappuset. Sähköpostiin eivät vastaa ja parin puhelun jälkeenkin tuntuu etteivät oikein itsekään usko tapahtunutta mahdolliseksi. Kaikkien dokumenttien mukaan minulla siis pitäisi olla tuo kitara. "This order has been fully shipped fy as". Ja Despatch Documentinkin mukaan se mulla pitäis olla. Ainoa todiste on se että toimituksessa tulleiden kolmen itemin kokonaispino on ilmoitettu 20 kg, vaikka oikea kokonaispaino olisi ollut 25 kg. Orange Rocker -nuppi siis 15 kg ja GT 10 5 kg. DLX Straton paino ois ollut noin 5 kg, jos ois ollut lähetyksessä mukana. Pitänee odotella ja alkaa katsoa halpalentoa Lontoon suuntaan,,, Tässäpä yksi hyvä esimerkki miksi tykkään tehdä ostokseni fyysisessä kaupassa. |
Volle 03.02.2009 16:47:29 | |
---|
Tässäpä yksi hyvä esimerkki miksi tykkään tehdä ostokseni fyysisessä kaupassa. Voihan sieltäkin kävellä tyhjän laukun kanssa pihalle. |
mattim 03.02.2009 16:56:02 (muokattu 03.02.2009 17:13:35) | |
---|
Erään tilauksen historia: 29.12.2008 Tilaus sisään. 07.01.2009 Tilaus Kotona 07.01.2009 Mailitse ilmoitus laitteen toimimattomuudesta 14.01.2009 Palautuslippuset UPS:ia varten. 20.01.2009 Kamat palanneet DV:lle 27.01.2009 Uudet kamat liikkeelle DV:ltä 02.02.2009 Toimivat kamat kotosalla. Kuukausi tuossa vierähti kaikkineen. Matti |
Teppo2 03.02.2009 17:04:54 | |
---|
Tässäpä yksi hyvä esimerkki miksi tykkään tehdä ostokseni fyysisessä kaupassa. Vittu siistii! Piste sulle. Toivottavasti nimim. isomake saa asian hoidettua. "Vakosametti - sopii sulle, ei mulle." |