Hannu H. 28.01.2009 20:55:19 | |
---|
Peukkustarttitekniikka vielä aika hakusessa, ei vaan ota millään kierroksia. Juu mulla loppu tuon homman kanssa into. Narulla vaan. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
wrshredder 28.01.2009 23:37:48 | |
---|
Juu mulla loppu tuon homman kanssa into. Narulla vaan. Kyllä se siitä ku harjottelee. Sitä palloa pitää painaa peukulla kunnolla kun rykäsee. Ja tärkein on se laaja ja verkkainen pyöritys (tasainen) kun pallo pyörii. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Epämuusikko 29.01.2009 09:32:04 | |
---|
Itse en ole lähtenyt tuohon kierrosennätys-hommaan. Työkykyni kyseinen vehjes on kyllä pelastanut pariinkin otteeseen. Suosittelen vitusti. R.I.P Oksanen |
Peer 29.01.2009 13:44:03 | |
---|
Kyllä se siitä ku harjottelee. Sitä palloa pitää painaa peukulla kunnolla kun rykäsee. Ja tärkein on se laaja ja verkkainen pyöritys (tasainen) kun pallo pyörii. Hei tänks neuvosta! Nyt opin ton ja ranteen liikkeen täytyy olla tosiaankin riittävän löysä että lähtee pyöriin. |
wrshredder 29.01.2009 15:07:30 | |
---|
Hei tänks neuvosta! Nyt opin ton ja ranteen liikkeen täytyy olla tosiaankin riittävän löysä että lähtee pyöriin. Ranteet pitää juu olla löysänä siinä. Mä pidän palloa tossa käynnistysvaiheessa ihan vaan sormien päissä. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Disposal 30.01.2009 12:31:07 | |
---|
Äsken kävin oman palloni hakemassa postista. Postin tädit oli jees, kun antoivat ilman ilmotuitusta sen paketin kouraan, muuten olis joutunut venailemaan maanantaille ilmotusta. Go pikkumaalaissiwa. Vartin veivaamisen jälkeen 9581 :D Melko härön tuntuinen kapine on tämä kyllä ja ottaa kyllä ihan rehellisesti ranteeseen ja aika paljon. Oikeella menee paljon helpommin, vasempaa en ole vielä niin retuuttanut. Tosin olen oikeakätinen. Mutta ihan pätevän tuntuinen ja veren "virtaus" ranteeseen todellakin tuntuu, niinkuin täällä on puhuttu. Ho ho ! Lamb Of God In the Woods... And Oceans Swallow the Sun! |
wrshredder 30.01.2009 12:40:09 (muokattu 30.01.2009 12:40:21) | |
---|
Äsken kävin oman palloni hakemassa postista. Postin tädit oli jees, kun antoivat ilman ilmotuitusta sen paketin kouraan, muuten olis joutunut venailemaan maanantaille ilmotusta. Go pikkumaalaissiwa. Ne on kyllä reiluja usein. Mäki oon saanu pari lähetystä ilman lappua kun on vaan kertonu lähettäjän ja muita tietoja tms Oikeella menee paljon helpommin, vasempaa en ole vielä niin retuuttanut. Tosin olen oikeakätinen. Mulla taas menee vasurilla paljon paremmin ja kaikki enkatkin on tehty vasurilla vaikka oon oikeakätinen. Tuntuu kuin vasen koura olisi hieman suurempi kuin oikea kun siihen saa pallon hieman mukavemmin istumaan. :D TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
Disposal 30.01.2009 12:40:41 | |
---|
Je! kymppitonni män rikki eli 10149. Mut täytyy kyl sanoo, ettei pysty enää. Täytyy pitää tauko :D Lamb Of God In the Woods... And Oceans Swallow the Sun! |
Disposal 30.01.2009 12:44:13 | |
---|
Mulla taas menee vasurilla paljon paremmin ja kaikki enkatkin on tehty vasurilla vaikka oon oikeakätinen. Tuntuu kuin vasen koura olisi hieman suurempi kuin oikea kun siihen saa pallon hieman mukavemmin istumaan. :D Mulla sama oikean käden kanssa, jotenkin se pallo on vaan ja pysyy paremmin siinä. Mut tuo oli vähän isompi kun ajattelin, luulin aluksi että pallo voisi olla pieni, kuitenkin olen aika isokätinen. Mutta ilmeisen sopiva tähän kouraan oli kyllä. Nyt tuntuu outoa "hentoa" vihlomista nyt oikeassa kädessä, koht on jännetupit tiukoilla, hoh :D No ei, veikkaan että se johtuu just siitä että veri kiertää kunnolla ja lihakset mitkä siellä on jumittanut jo aika kauan, alkaa vähän aukeamaan. Lamb Of God In the Woods... And Oceans Swallow the Sun! |
Tuli eilen haettua tuommoinen powerpallo, oikea (pickaus käsi) ranne kun alkoi vähän kiukuttelemaan... Aivan mahtava peli! ja TODELLAKIN addictoiva!!! =) ei pysty lopettamaan millään... Suosittelen. Niin, ja hinta 39e sportiasta. LöytötavaraTalosta olisi löytynyt jokin indokiinalais versio (19.90) mutta päätin sijoittaa aitoon ja alkuperäiseen =P Give a fuck about you, lets talk about me! |
Spider III 03.02.2009 22:09:04 | |
---|
Kertoisitteko mikä noista on paras hinta/laatu suhteeltaan. Olisko tuo reilun kolmenkympin kone. Mukana ilmeisesti tulee käyttöohjeet sillä netin ohjeista en ole vielä selvää saanu, mutta tuommonen olis kyllä tarpeeseen oikean käden puutimisen ja vasemman käden voimattomuuden vuoksi. -What Iron?
-Fu*king Iron Maiden! |
Disposal 03.02.2009 23:23:05 | |
---|
Mä tilasin sen 33 euron koneen, 250 hertzia ja kierroslukumittari. Halvemmat on ilman mittaria, kalliimmissa tulee sitten valoja yms. Se rautaversio taitaa olla kaikista kallein. Hyvin oon viikon pyöritelly sitä mun 250 hz poweripallia. Lamb Of God In the Woods... And Oceans Swallow the Sun! |
CanYouStayStill 04.02.2009 10:29:21 | |
---|
Kertokaas mitä eroa noilla eri malleilla on? Harjoittaako jotenkin eri tavalla, vai onko ne vain jotain valoefektifiilistelyjä, että kehtaa sitten diskossakin powerballoilla? Itse meinaan tarvitsisin tuollaisen. Jostain instrumentariumilta löytyi yksi, jolla olikin hintaa se 60€. Ei tainnut olla Powerball-merkki. |
wrshredder 04.02.2009 11:50:24 | |
---|
Kertokaas mitä eroa noilla eri malleilla on? Harjoittaako jotenkin eri tavalla, vai onko ne vain jotain valoefektifiilistelyjä, että kehtaa sitten diskossakin powerballoilla? Itse meinaan tarvitsisin tuollaisen. Jostain instrumentariumilta löytyi yksi, jolla olikin hintaa se 60€. Ei tainnut olla Powerball-merkki. No kyllähän nämä tuolta powerballin sivustoltakin näkisi mutta lyhyesti sanottuna ainoastaan metallinen powerball eroaa noista muista reenauksen osalta. Se on myös hieman painavampi kuin normaali powerball (sekä kalliimpi!). Metal versio on siis paljon raskaampi pyörittää kuin muut. Ei suositella ekaksi powerballiksi. Kertoisitteko mikä noista on paras hinta/laatu suhteeltaan. Olisko tuo reilun kolmenkympin kone. Mukana ilmeisesti tulee käyttöohjeet sillä netin ohjeista en ole vielä selvää saanu, mutta tuommonen olis kyllä tarpeeseen oikean käden puutimisen ja vasemman käden voimattomuuden vuoksi. Varmaan tommonen perus pro malli jossa on mittaristo. Mukana tulee kyllä käyttöohje. Tosin ei tuo nyt niin monimutkainen härpäke ole, pallo repäistään liikkeelle ja pyörittellään sen jälkeen ranteen avulla. TÖ MOUST SÄTISFAIN FIILIN JUU KÄN KET IN TÖ TSIM IS TÖ PAMP!!!1 |
CanYouStayStill 04.02.2009 12:49:53 (muokattu 04.02.2009 12:50:08) | |
---|
Kiitokset Wrshredderille vastauksesta. Pitää varmaankin ostaa tuollainen ja pian. |
Spider III 04.02.2009 18:24:30 | |
---|
Kiitos tiedosta. -What Iron?
-Fu*king Iron Maiden! |
Spider III 09.02.2009 19:15:36 | |
---|
Kuuluuko asiaan että tuo sisällä oleva pallo lenksuu? -What Iron?
-Fu*king Iron Maiden! |
topi74 09.02.2009 20:40:17 (muokattu 09.02.2009 20:42:00) | |
---|
Kuuluuko asiaan että tuo sisällä oleva pallo lenksuu? Jos se sisäpallo lenksuu palloa käynnistäessä, on pyöritysrytmisi väärä. Jos taas kolisee kovassa vauhdissa, on sisäpallon akselin ura kolhiintunut. Toki tämä kovassa vauhdissa koliseminenki voi johtua väärästä pyöritysrytmistä. Ootko tiputtanut pallon lattialle? |
Spider III 10.02.2009 19:17:11 | |
---|
En ole pudottanut kun saannista asti ollu tämmönen. -What Iron?
-Fu*king Iron Maiden! |
topi74 10.02.2009 19:33:37 | |
---|
En ole pudottanut kun saannista asti ollu tämmönen. Sitten vika on miehessä/naisessa. Rytmi kohilleen vaan. Käynnistäessä palloa pyöritetään ranteella todella hitaasti. Noin sekunnin kierrosnopeudella pitäs aloittaa. |