Aihe: Hevikeppiä 2300-2600 e hintaluokassa
1 2 3 4 5 6
Mr. Speed
01.02.2009 13:27:37
No juu, se olis kyllä about sitten jo siinä. Siinä olis kitaraa jo riittämiin, ja varakitara keikalle samasta puusta. Tosin sen verran masokisti taidan olla, että ehkä kuitenkin hommaisin ESP:in kakkoseksi, mutta se ei olis M-II, vaan Custom Eclipse, se musta. On muuten aika hiano peli. Ja sit vois leikkiä Spläshiä silinteri päässä ku olis Lespa-malliakin arsenaalissa :D Olis sitten vähän variaatiota soundipolitiikassakin, ettei vain kaksi samasta puusta veistettyä superstratojaskaa :)

Taitaa olla ESP:n Custom Shop kitarat melko kalliita :o Tai sitten en tiedä mistä niitä kannattaisi kaivella.
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
doctrine
01.02.2009 20:02:59 (muokattu 01.02.2009 20:03:23)

Taitaa olla ESP:n Custom Shop kitarat melko kalliita :o Tai sitten en tiedä mistä niitä kannattaisi kaivella.

Joo, ohan ne aika tyyriitä. Baltiarallaa 4000 GBP. Ainakin täällä:
http://www.guitarandampshop.co.uk/a … CUSTOM_Series_Electric_Guitars.html

Tuollainen "see-through" musta väri, vaikka ei tuo punainenkaan paha ole. Sellanen sit ku on varaa :P Todennäköisesti kuitenkin ihan normi Eclipse II ennen sitä. Kuhan nyt sais edes rahaa siihen Jenkki-Jaskaan :D

*GAS*
Some call it schizofrenia, I like to call it multitasking
Mr. Speed
01.02.2009 20:43:13 (muokattu 01.02.2009 20:44:15)
http://www.guitarandampshop.co.uk/a … CUSTOM_Series_Electric_Guitars.html

Tuollainen "see-through" musta väri, vaikka ei tuo punainenkaan paha ole. Sellanen sit ku on varaa :P Todennäköisesti kuitenkin ihan normi Eclipse II ennen sitä. Kuhan nyt sais edes rahaa siihen Jenkki-Jaskaan :D

*GAS*

Itseasiassa mulla on varattuna eräs Japanissa valmistettu Les Paul kopio joka on muuten melkoisen laadukas :)

Lisää siitä kevään mittaan, kunhan sen hyppysiini saan :)

ESP:n Custom Shop kitaroita voisi ulkomailta saada käytettynä. Ehkä.
P-man
01.02.2009 21:10:41

http://www.guitarandampshop.co.uk/a ... CUSTOM_Series_Electric_Guitars.html

Torilla oli viime vuoden puolella Custom Shop Eclipse punaisena ja Viper mustana.
Eikä hinnat ollut mitään ihan älyttömiä..
P-man
02.02.2009 08:59:57
Itseasiassa mulla on varattuna eräs Japanissa valmistettu Les Paul kopio joka on muuten melkoisen laadukas :)

Navigator? vai Caparison Angelus?
joukov
02.02.2009 09:11:43
Navigator? vai Caparison Angelus?

Veikkaan Navigatoria ja taidan tietää keneltä. :)
Eric Singer Project - Nosturi 22.2.2009
Mr. Speed
02.02.2009 13:08:47
Jaha. Täällä ollaan näköjään asioista perillä :D Joo, elikkä suunnistuslaite á la ESP Custom Shop on varauksessa.
Mr. Speed
02.02.2009 20:22:58
Joo itse ostin viime vuonna torilta tuollaisen mielestäni ihan sopuhintaan. Laitoin senkin sitten myyntiin ns. omakustannehintaan, mutta onneksi en joutunut luopumaan. Aika harvinaisia tuntuvat olevan kuitenkin, ei ihan joka jannulla olekaan:). Ja täytyy myöntää, helkkarin hieno soitin se on näin Jackson-fanaatikonkin silmissä.

Argh! Tuo sinun Snow White SL2H on perkeleen kaunis! Mitä sä haluaisit siitä?
tilikum
02.02.2009 21:01:05
Argh! Tuo sinun Snow White SL2H on perkeleen kaunis! Mitä sä haluaisit siitä?

Parilla tonnilla voin luopua, ehkä...;) Se on kyllä pirun kova (rässi)keppi, jota on moni koittanu ostaa. On muutes ainakin sata kertaa kauniimpi livenä kuin paskoissa kuvissa, mutta on aina hienoa löytää joku todellisen kauneuden päälle ymmärtäjä:). Ei ole Maidon voittanutta superstratotyylistä johdannaista vielä tullut vastaan.
jumalauta jätkät, tästä on puhuttu jo
Ihmissyöjä
03.02.2009 13:40:00
Mulla on tuo aiemmin mainittu valkoinen KE2. Thomannilta tilasin kesällä. Tompalla on jokin vanha kuva sivuillaan tai lähettivät mulle jonkin ruman ankanpoikasen mutta kitaran rungossa oli kapeat mustat reunalistat, bevelsit tai mitä ne nyt ovatkaan.

No johan nyt on markkinat. Ei sitä enää myydäkään Thomannilla...
"Mitään paskaa ei soiteta. Ainoastaan kusta"
Mr. Speed
03.02.2009 16:15:34 (muokattu 03.02.2009 16:15:53)
Parilla tonnilla voin luopua, ehkä...;) Se on kyllä pirun kova (rässi)keppi, jota on moni koittanu ostaa. On muutes ainakin sata kertaa kauniimpi livenä kuin paskoissa kuvissa, mutta on aina hienoa löytää joku todellisen kauneuden päälle ymmärtäjä:). Ei ole Maidon voittanutta superstratotyylistä johdannaista vielä tullut vastaan.

Nuo Soloistit ovat aina kuvissa jotenkin niin tylsiä, mutta livenä niihin vain rakastuu! Jopa oma pirteä Gun Metal Grey on todella kaunis livenä! Ja on muuten soittimena aivan uskomaton! Akustinen sointi kuuluu rumpujen yli, ja soundi vakio JB:llä on todella muhkea ja erotteleva! :)
Werde
03.02.2009 17:12:38
Akustinen sointi kuuluu rumpujen yli, ja soundi vakio JB:llä on todella muhkea ja erotteleva! :)

USA-Jaskojen hienous piileekin juuri soundissa. Ei niistäkään kaikki mitään helmiä ole, ja eritoten pienemmillä rungoilla varustetut (RR,KV) ovat useasti soundiltaan aika peruskauraa. Mutta juuri esim. Soloisteita löytyy sellaisella soundilla varustettuja yksilöitä, ettei minkään muun valmistajan superstratoissa ole vastaan tullut. Jacksonin käyttämän lepän täytyy olla jotenkin erikoista, sillä alakertaa ja demppijytkettä löytyy joistain yksilöistä aivan järjettömästi.

Edellä mainittu "maito" edustaa hieman erilaista Soloist-sointia, se on enemmän laulavasointinen lead-kitara kuin komppijyrä. Pirun hyvä sellainen tosin, ja ensimmäinen USA-Jaska jonka olen omistanut. Itse olen aina tykännyt ja metsästänyt nimenomaan muhkeasoundisia Soloisteja, ja sitä parhaimmillaan ovat edustaneet mulle päätynyt "Musti II", Medeian Sampella nähtävä keltainen "Juusto" sekä eräs Blooddrip-grafiikalla varustettu SL-2H jonka aikanaan möin eteenpäin. Hyviä kitaroita ovat olleet jokainen kokeilemani Soloist, mutta nuo edellämainitut ovat olleet niitä joita ei leppärunkoisiksi meinaisi uskoa.
Dead men tell no tales.
nikander
06.02.2009 23:33:47
allaolevasta linkistä voisi löytyä varteenotettavia vaihtoehtoja tähän kategoriaan.

http://www.rig-talk.com/forum/viewtopic.php?f=34&t=41460
Tomi_R
07.02.2009 16:35:02 (muokattu 08.02.2009 00:00:13)

Itsekkin tuli toteutettua jo kohtalaisen pitkäaikanen haave, eli nyt tilauksessa on Jacksonin RR1t valkoinen mustilla pinstripeillä.

Voisinpa jopa väittää että kyseessä on instrumentti jota olen halunnut koko sen ajan mitä kitaraa olen soittanut. Nyt kun Thomannilla sattui olemaan varastossa juuri oikealla väriteemalla varustettu, Floikaton yksilö, oli pakko toimia.

Pitäisi olla parin viikon sisällä Suomessa. Toivotaan että paketti tulee ehjänä perille.
lavaamo
07.02.2009 16:47:35
Itsekkin tuli toteutettua jo kohtalaisen pitkäaikanen haave, eli nyt tilauksessa on Jacksonin RR1t valkoinen mustilla pinstripleillä.

Voisinpa jopa väittää että kyseessä on instrumentti jota olen halunnut koko sen ajan mitä kitaraa olen soittanut. Nyt kun Thomannilla sattui olemaan varastossa juuri oikealla väriteemalla varustettu, Floikaton yksilö, oli pakko toimia.

Pitäisi olla parin viikon sisällä Suomessa. Toivotaan että paketti tulee ehjänä perille.

Kun kyllästyt tuohon reiskaan, niin myy se mulle :)
Tuntuu harvemmin olevan noita kiinteä tallaisia yksilöitä käytettynä tarjolla.
Huonoja juttuja jo vuodesta 1981
Tomi_R
07.02.2009 19:13:11

Kun kyllästyt tuohon reiskaan, niin myy se mulle :)
Tuntuu harvemmin olevan noita kiinteä tallaisia yksilöitä käytettynä tarjolla.

Pistetään korvan taakse :D Vai oliko tämä sittenkin se kohta johon pitäisi kirjoittaa: "Mä en tuu koskaa myymää tätä skebaa hey!"

Kieltämättä kiinteätallaiset Rhoadsit, varsinkin kun puhe on USA mallistosta, ovat melko harvinaisia. Itse en ole koskaan oikeen tullut toimeen kelluvien tallojen kanssa, joten RR1t oli itselle se ainut oikea valinta Rhoads-mallistossa.

Kunhan Sakemannit olisivat ripeällä päällä!

np. Sepultura - Dead Embryonic Cells
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5 6
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)