Aihe: Ibanez plekut
1
-jouni-
01.02.2009 21:46:32
Olisko kellää tietoo/linkkiä mistä sais tilattua tätä ibanezin classic design sarjaa tai Paul Gilbertejä kun ei viitsis thomannilta ruveta tilailee ja kun siellä on vaan niitä kuuden paketteja, levytukustakaa en löydä enää plekun plekua kun luin että siellä olis myyty joskus isompia kun niitä kuuden paketteja..
Kimmo72
01.02.2009 21:48:11
Miksei levytukku tilannu sulle niitä?
Tunne ja improvisaatio korvaa tekniikan.
"She said I dont like Dream Theater that much, but I had a pen, and some paper, so what the fuck..." -Kevin Moore
Detox
01.02.2009 22:15:42

Paul Gilbert soittelee nykyään Dunlopin 0.60mm tortexeilla.
Ja Ibanezin plekut katkeaa!
Mesa 4 Life!
Mitähän kitarismi tarkottaa???
Wespa
01.02.2009 22:40:43
Ja Ibanezin plekut katkeaa!

Kumma kun mää en ole sit saanu noita hikizumeja katki vaikka yksinomaan niillä olen veivannut viimeiset 5-6 vuotta. Ripuliranteeksikaan en tunnustaudu.

Semiofftopic, ei kukaa tietäs mistä noita vaaleenvihreitä millin paksusia hikizumeja vielä sais? Levytukun sedän mukaan valmistus on loppunu jo aikoja sitten, eikä mallistossa ole mitään vastaavia, ei Iballa tai muillakaan valmistajilla. Alkaa kohta varastot käydä vähiin..
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Krokkelis
02.02.2009 07:54:05
Jazz 3:nen vaa kätöseen, mitää ibanezin plekuja vaikka kitarat onki mahtavia ;)
Detox
02.02.2009 09:15:08

Kumma kun mää en ole sit saanu noita hikizumeja katki vaikka yksinomaan niillä olen veivannut viimeiset 5-6 vuotta. Ripuliranteeksikaan en tunnustaudu.

No onhan se voinut olla maanantaikappale, mutta edelleenkään ei ole itsellekään sattunut moista kohdalle, että soittamalla saisi plektran katki!

Semiofftopic, ei kukaa tietäs mistä noita vaaleenvihreitä millin paksusia hikizumeja vielä sais? Levytukun sedän mukaan valmistus on loppunu jo aikoja sitten, eikä mallistossa ole mitään vastaavia, ei Iballa tai muillakaan valmistajilla. Alkaa kohta varastot käydä vähiin..

Kannattaa varmaan pistää kyselyä sähköpostina rapakon taakse. Eiköhän siellä jossain ole vielä moisia tarjolla.
Mesa 4 Life!
Mitähän kitarismi tarkottaa???
arppah8
02.02.2009 09:31:29

No onhan se voinut olla maanantaikappale, mutta edelleenkään ei ole itsellekään sattunut moista kohdalle, että soittamalla saisi plektran katki!

Aika ihmetys se oli itsellekin kun eräällä AC/DC-tribubändin keikalla hoksasin piteleväni kädessäni vain puolikasta Dunlopin Jazz IIIXL-plekua. Oli meininki sillä keikalla aika kohdillaan :-)
Status: Asiallinen mies, puhaltaa 1.37 promillea klo 7.30.
-jouni-
02.02.2009 14:06:52
Jaa en tiennykkää että ne pitää eriksee pyytää sieltä, kai se oli aika itsestää selvää.. Ei mulla koskaa ibanezin plekut oo katkeillu vaikka niillä pitkää soitellu oon, kuluuhan ne aika nopeesta mutta huomasin kun siirryin DR:n kieliin kuluminen putos huomattavan paljon, ja soittotatsi on mul on melko kevyt. Eniten tykkään jjust tästä classic design ja pg:istä mitkä on vissiin samat, big stubby 3mm on kans aika kiva, mutta eniten ruvennu tykkää näistä iboista
Diego
02.02.2009 14:20:48
Jazz 3:nen vaa kätöseen, mitää ibanezin plekuja vaikka kitarat onki mahtavia ;)

Olet väärässä tuon Jazzikolomen suhteen.

Ostakaa kaikki oikeesti Dava Control -läpysköitä, ne on paree.
En uskonu ennen itekään, mutta kaverilta sain läjän ko. plekuja ja nyt en muita käytäkään. Jeah.
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
Sensonic
02.02.2009 14:24:33
Kannattaa teetättää omia plekuja. Ne kun eivät ole enää kovinkaan kalliita ja "mojo" senkun kasvaa soittaessa plekuilla, jossa on oma nimi, bändin logo tms.
Kitarat (kaikki vasureita): Ibanez RG-550, Ibanez PF-200, Ibanez "Jem", Charvel 3, Schecter Omen-7, Radix Deluxe Broken Wings, Landola F6/Cut + roppakaupalla arvottomia kimppatilausritsoja ;-)
McNulty
02.02.2009 15:07:14
Minä käytin pitkään Ibanez Paul Gilbert plektroja, mutta viimeisin erä punaisia sellaisia lärpyttimiä osoittautui murheellisiksi.

Ilmeisesti ko. plektrat tehdään kahdesta ohuesta muovilevystä, jolloin plektraan tulee saumakohta. Minulla meinaan meni plektra KAHTIA, se ei siis mennyt poikki, vaan halkesi kahdeksi ohueksi "plektraksi". Toisella puolella Gilbertin tuherruksia, toisella puolella vaalea "liimasauma". Miulla pitäis jossain olla kuvakin moisesta... postaan linkin kunhan kotosalle pääsen (ja jos satun kuvan löytämään).

Nykyään mennään ihan Dunlop osastolla... ihan vain siksi että Levytukku toimittaa tavaraa paremmin kuin hyvin (eli saatavuus on hjuva) ja hinnat ovat kohdallaan.
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
Wespa
02.02.2009 16:23:00
Ostakaa kaikki oikeesti Dava Control -läpysköitä, ne on paree.
En uskonu ennen itekään, mutta kaverilta sain läjän ko. plekuja ja nyt en muita käytäkään. Jeah.

Ne on akkarin kanssa jees, mutta emmä vois kuvitellakaan soittavani niillä sähkäriä, ihan liian rohjoja. :D Ja JääzIII:set taitaa olla enemmän tilupetterien makuun, ei niiden muoto oo oikein mulle..
"Malmsteen and I broke up over religious reasons... He thought he was God, and I didn't agree... Blackmore's God!" - Joe Lynn Turner
Diego
02.02.2009 16:36:20
Ne on akkarin kanssa jees, mutta emmä vois kuvitellakaan soittavani niillä sähkäriä, ihan liian rohjoja. :D Ja JääzIII:set taitaa olla enemmän tilupetterien makuun, ei niiden muoto oo oikein mulle..

Mun mielestä noissa on melkeinpä yhdistetty kaikkien kokeilemieni plekujen parhaat puolet. :P
"Etkä ikinä pysty soittaa niinku minä laiho ja ynkkä." - Ushimir @ Suomi24.fi
htm
03.02.2009 12:50:48

Minä käytin pitkään Ibanez Paul Gilbert plektroja, mutta viimeisin erä punaisia sellaisia lärpyttimiä osoittautui murheellisiksi.

Ilmeisesti ko. plektrat tehdään kahdesta ohuesta muovilevystä, jolloin plektraan tulee saumakohta. Minulla meinaan meni plektra KAHTIA, se ei siis mennyt poikki, vaan halkesi kahdeksi ohueksi "plektraksi". Toisella puolella Gilbertin tuherruksia, toisella puolella vaalea "liimasauma". Miulla pitäis jossain olla kuvakin moisesta... postaan linkin kunhan kotosalle pääsen (ja jos satun kuvan löytämään).

Nykyään mennään ihan Dunlop osastolla... ihan vain siksi että Levytukku toimittaa tavaraa paremmin kuin hyvin (eli saatavuus on hjuva) ja hinnat ovat kohdallaan.

Mulla sama juttu. Noita on kertyny läjä jo treenikselle, nimenomaan niitä helmiäispunaisia. Mulla on myös tommonen jääny siitä irvistävästä saumakohdasta kieleen pystyyn.

Ja ketjun aloittajalle: Mä tilasin levytukusta perhepakkauksen. 50kpl/35€
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)