hartsu 01.02.2009 14:44:00 | |
---|
Wanted! Omistaako jokin sattumoisin Ibanez Roadstar RS 125 nimisen kitaran vuosimallia 80 -83? Nimittäin itselläni oli mutta vain mikit jäivät itselleni ja muistan 20 vuoden takaa että kyseisessä kitarassa oli tosi hyvä soundi. Typeryyksissäni kun en ymmärtäny säilyttää tuota kitaraa. Nyt tarvitsisin kytkentä kaavion koska en löydä sitten millään tuota kytkentäkaaviota. Kitarassa oli 2 humbuckeria, 3- vaiheinen kytkin ja swithc phase. 1 volume ja 1 tone. Kaulamikistä tulee kaksi johtoa ja tallamikistä kolme. Eli tallamikin saa puolitettua. Olisin aivan tuhannen kiitoksen jos saisin tämän kaavion! Ja vielä toimimaan. :) T: Harri |
timppa91 01.02.2009 14:49:11 | |
---|
|
hartsu 01.02.2009 14:53:13 | |
---|
Joo, mä kokeilin tuota mutta joku muukin oli kysellyt netissä tätä samaa kaaviota ja totesi että oli hiukka enemmän juotoksia kun Seymour duncanilla. Ongelma taitaa olla siinä kun tallamikissä on vain kolme johtoa. Mä olen yrittäny kaikki mahdolliset johdotukset aivan pää punaasella. :) |
Vapour 01.02.2009 15:05:16 | |
---|
Joo, mä kokeilin tuota mutta joku muukin oli kysellyt netissä tätä samaa kaaviota ja totesi että oli hiukka enemmän juotoksia kun Seymour duncanilla. Ongelma taitaa olla siinä kun tallamikissä on vain kolme johtoa. Mä olen yrittäny kaikki mahdolliset johdotukset aivan pää punaasella. :) Onko tarkoitus siis saada humpparit eri vaiheeseen keskenään, vai saada itse humpparien kelat sisäisesti eri vaiheeseen? If the real jesus christ were to stand up today, He'd be gunned down cold by the c.i.a. -TheThe. |
Joo, molemmat eri vaiheeseen ja ainoastaan tallamikki puolitettua. Jos mä käsitin oikein. :) |
hartsu 01.02.2009 15:40:42 | |
---|
|
fox 01.02.2009 18:32:34 | |
---|
|