Rootteri 31.01.2009 22:13:23 (muokattu 31.01.2009 22:14:30) | |
---|
Moro olis hakusessa putkinuppi + kaappi budjetilla tonni. Munakkaat säröt sais olla tyyliin Megakuolema tai Rautaneito. Kaappi mieluiten 1- tai 2x12. Itse kattelin Engl Thunder + Orange PPC112. Oisko mitään itua? Mahtuisko tuo Ukkonen tuohon kaapin päälle edes? :D Ja kiitos. |
KUNU 31.01.2009 23:10:24 | |
---|
Moro olis hakusessa putkinuppi + kaappi budjetilla tonni. Munakkaat säröt sais olla tyyliin Megakuolema tai Rautaneito. Kaappi mieluiten 1- tai 2x12. Itse kattelin Engl Thunder + Orange PPC112. Oisko mitään itua? Mahtuisko tuo Ukkonen tuohon kaapin päälle edes? :D Ja kiitos. Putkinuppi+kaappi yhdistelmää pudjetilla tonnin= Ei kovinkaan hyvä vaihtoehto Varmaankin mahtuu, mutta en ymmärrä mikä ongelma siinä on, ei nupin ole pakko olla siinä kaapin päällä. |
Confidentum 31.01.2009 23:22:10 | |
---|
Itselläni on jo tovin aikaa toiminut hyvin yhdistelmä Thunder nuppi ja Marshallin 1936-kaappi. Kompensoivat hyvin toisiansa nuo - Engli kun on kirkas kuin päivänsäde ja Marsu taas enempi alapäävehjes-menninkäinen. Komppeihin saa jyminää ja leadit soivat pehmeämmin eivätkä Englimäisittäin sirkkelin terävästi. |
Rootteri 31.01.2009 23:24:59 | |
---|
Menee tuo marsu vähän budjetin yli.. Ei kellään olis mitään kokemuksia tuosta Orangesta? |
Rootteri 01.02.2009 13:00:42 | |
---|
Tai olisko kellään mitään suositeltavaa? |
Mandarax 01.02.2009 13:26:45 | |
---|
Menee tuo marsu vähän budjetin yli.. Ei kellään olis mitään kokemuksia tuosta Orangesta? Yllättävän "isosoundinen" tuo Oranki. Suljetun rakenteensa ansiosta myös alakerta jytisee vallan miehekkäästi. Kyllä mä tuota ihan kelpo vaihtoehtona pitäisin - varsinkin kun briteistä lähtee melko edullisesti. Piti oikein käydä mittaamassa: Oranki 55cm leveä ja Thunder (Thomannin mukaan) 53cm joten menee kyllä tuohon päällekin ihan nätisti. I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
Rootteri 01.02.2009 13:32:08 | |
---|
Yllättävän "isosoundinen" tuo Oranki. Suljetun rakenteensa ansiosta myös alakerta jytisee vallan miehekkäästi. Kyllä mä tuota ihan kelpo vaihtoehtona pitäisin - varsinkin kun briteistä lähtee melko edullisesti. Piti oikein käydä mittaamassa: Oranki 55cm leveä ja Thunder (Thomannin mukaan) 53cm joten menee kyllä tuohon päällekin ihan nätisti. Kiitoksia : ) Taitaakin sitten lähteä tuo setti tilaukseen, kun rahat saan kasaan : ) |
Ziggy Bubba 01.02.2009 13:34:41 (muokattu 01.02.2009 13:35:46) | |
---|
Itellekin taitaa tulla tuo Orangen kaappi Briteistä, mutta nupiksi vaan Rockerverb... Oranssi läjä :) E: siis 2x12 tullee itelle.. |
Varmaankin mahtuu, mutta en ymmärrä mikä ongelma siinä on, ei nupin ole pakko olla siinä kaapin päällä. Eini, mut sehä vasta tyhmältä näyttäs jos kaappi seisois nupin päällä ;-) |
Mandarax 01.02.2009 13:37:55 | |
---|
Eini, mut sehä vasta tyhmältä näyttäs jos kaappi seisois nupin päällä ;-) Tuli välittömästi mielikuva Mesan Oversized 4x12 Blackheartin 1w Killer Antin päällä..! Hoho..! I don't care to belong to a club that accepts people like me as members. -Groucho Marx- |
taskumatti 01.02.2009 13:43:12 | |
---|
Jos haluut halvan nupin, nii kokeileppas noita uusia bugeroita :P kokemusta ei taida paljon kellään olla mutta.. Saattavat olla hyviäkin. Hello musician. I want to play a game. |
Rootteri 01.02.2009 18:16:33 | |
---|
Jos haluut halvan nupin, nii kokeileppas noita uusia bugeroita :P kokemusta ei taida paljon kellään olla mutta.. Saattavat olla hyviäkin. Äääh.. En mä ole noista Bugeroista kovin hyvää lukenu.. Mieluummin ottaisin sellasen joka kestäis vaikka loppuelämän : ' ) Tosin eihän mulla noista ENGLin nupeista mitään hajua ole. |
KUNU 01.02.2009 19:27:17 | |
---|
Äääh.. En mä ole noista Bugeroista kovin hyvää lukenu.. Mieluummin ottaisin sellasen joka kestäis vaikka loppuelämän : ' ) Tosin eihän mulla noista ENGLin nupeista mitään hajua ole. Totuus on se, että aina tulee uusia ja alkaa uusi vahvistin himoittamaan. Ei kannata rakastua liikaa johonkin välineisiin. Itse olen ostanut jo 3 kertaa kitaran, minkä on pitänyt kestää ikuisuuden;) |
Icy-Sun 01.02.2009 19:34:41 | |
---|
Mutta harvoin saa silti foorumilta lukea, että Thunderi olis lasahtanut alta ;) Hyvä nuppi se on, jos semmosesta tykkää. On kokeiltu. |
KUNU 01.02.2009 21:08:55 | |
---|
Mutta harvoin saa silti foorumilta lukea, että Thunderi olis lasahtanut alta ;) Hyvä nuppi se on, jos semmosesta tykkää. On kokeiltu. En tarkottanut että kyseinen vahvistin hajoaisi, vaan sitä että nälkä kasvaa syödessä;) |
taskumatti 01.02.2009 21:34:16 | |
---|
Äääh.. En mä ole noista Bugeroista kovin hyvää lukenu.. Mieluummin ottaisin sellasen joka kestäis vaikka loppuelämän : ' ) Tosin eihän mulla noista ENGLin nupeista mitään hajua ole. No tuolla budjetilla ei kyllä saa sitä kaappia mukaan jollei bugera kelpaa :P Pöh ku sitä ollaan pihejä! Hello musician. I want to play a game. |
Rootteri 01.02.2009 21:37:19 | |
---|
No tuolla budjetilla ei kyllä saa sitä kaappia mukaan jollei bugera kelpaa :P Pöh ku sitä ollaan pihejä! Parikymppiä sinne tänne .. |
Gary the pine 01.02.2009 21:38:45 (muokattu 01.02.2009 21:39:42) | |
---|
No itse asiassa kun tarpeeksi kauan etsii ja kyttää, niin sen Thunderin nupikan voi napata n.500e torilta ja siihen sitten se kaappi kyytipojaksi niin varmasti riittää tuo tonni. Edit. ja jos nyt unohdetaan ne pukamat... Unista nallea ei tökitä, se sanoo mur! |
januszian 02.02.2009 03:09:27 | |
---|
Totuus on se, että aina tulee uusia ja alkaa uusi vahvistin himoittamaan. Ei kannata rakastua liikaa johonkin välineisiin. Itse olen ostanut jo 3 kertaa kitaran, minkä on pitänyt kestää ikuisuuden;) Eipä ole Mesa Roadsterin jälkeen paljo nälättänyt. :) Harvinaista mutta löyty just se mitä olin etsinyt. Niin ja keppinä Gibson Les Paul standard. Sekin yli 10 vuotta vanha. kohta 20 vuotta valmistuspäivästään. Mut joo, melko heikosti saa halvalla hyvää. Seki tietty et mihin tottuu. Jos ei tartte paljon kanavia eikä tehoja niin sit ehkä. Peavey on ihan hyvä vaihtoehto. SOLNIC KUUKAUDEN DEMOBÄNDI INFERNO-LEHDESSÄ! (1/2009) http://www.myspace.com/solnic |
Mr. Speed 02.02.2009 03:52:09 | |
---|
Eipä ole Mesa Roadsterin jälkeen paljo nälättänyt. :) Harvinaista mutta löyty just se mitä olin etsinyt. Niin ja keppinä Gibson Les Paul standard. Sekin yli 10 vuotta vanha. kohta 20 vuotta valmistuspäivästään. Mut joo, melko heikosti saa halvalla hyvää. Seki tietty et mihin tottuu. Jos ei tartte paljon kanavia eikä tehoja niin sit ehkä. Peavey on ihan hyvä vaihtoehto. Hommahan menee niin, että jos oikeasti johonkin rakastuu, niin siitä sitten pitää kiinni :) Siksi en niin helposti sanokaan. Dual Recto jätti nälkäiseksi, joten vaihtoon meni. VHT on kyllä tyydyttänyt todella hyvin. Katsotaan lähteekö enää vaihtoon :) Tosiaan. Kamat tulee varmaan viel vaihtumaan ketjun aloittajalla, mutta jos ENGL:in halvimpiin nuppeihin rakastuu, niin sehä on positiivista. Pääsee halvemmalla, eikä sillon Mesat kiinnosta :) Tosin, kannattaa myös testata ne Jenkit.. Tai no.. Miten sen ottaa. Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita. |