Aihe: AMORAL studiossa!
1 2 3 4 529 30 31 32 3350 51 52 53 54
south_of_heaven
29.01.2009 09:56:36 (muokattu 29.01.2009 09:56:49)
Kyllä kun mä jostain voicelta näin Arskuliinin keikkaa, niin se siinä jonkun biisin loppuun heitti jotain örnää. Ihan ok kuulosta oli ainakin livepätkästä.
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Henkka370
29.01.2009 18:20:22
Eikös ne siinä tiedotteessa sanoneet Arin hoitavan hienosti myös growlit? Olisihan se mielenkiintoista nähdä livenä kun Koivunen ördää.

Tai sitten se laulaa perus arimaiseen tyyliin nekin kohdat missä vanha laulaja murisi?
Traditional
29.01.2009 18:49:08
Tai sitten se laulaa perus arimaiseen tyyliin nekin kohdat missä vanha laulaja murisi?

Aika paljon olisi sovitettavaa...
Kyllä minä perkeleeni kesytän!
-J.-
30.01.2009 15:40:00 (muokattu 30.01.2009 15:41:10)
Aika paljon olisi sovitettavaa...

Pilaisivat vaan kaikki biisit.
Vierii kyynel, vierii toinen, vierii silmistä vesi veden jälkeen. Kotiteollisuus - Tuonelan Koivut.
aalataur
30.01.2009 15:56:13

Ari on jotenkin semmonen pikkupojan näköinen. Jännä ajatus nähdä se örisemässä :P Tosin eihän sitä naamalla soiteta.
Super-Jari
30.01.2009 16:16:57
Pilaisivat vaan kaikki biisit.

Tai sitten niissä olisi muutakin kuin pelkkää monotonista mörinää. Jotenkin tuntuu että bändi vaan laajentaa saundiaan kun mukaan tulee muutakin kuin cookiemonsterointia.
fish-eye
31.01.2009 18:25:15
Tai sitten niissä olisi muutakin kuin pelkkää monotonista mörinää. Jotenkin tuntuu että bändi vaan laajentaa saundiaan kun mukaan tulee muutakin kuin cookiemonsterointia.

Ihan totta tämä. Monethan örisevät juuri sen takia, että eivät osaa laulaa puhtaasti. En sitten tiedä mikä on ennen Amoralin laita ollut. Onhan niitä poikkeuksiakin toki. (Esim. Åke) :)
Tympee Huttunen
31.01.2009 18:35:33
Hyvä biisi kyllä tuo uusi. Mielenkiinnolla odottelen levyä.
marg1ze
31.01.2009 19:35:01 (muokattu 01.02.2009 12:18:18)
Ari on jotenkin semmonen pikkupojan näköinen. Jännä ajatus nähdä se örisemässä :P Tosin eihän sitä naamalla soiteta.

Täs oikeesti huonoja videoita mutta ehkä esimerkkejä Arin kehityksestä .,, niin ja pubikeikoista tunnelmaa samalla

2 vuotta sitten
Black Winter day
http://www.youtube.com/watch?v=OuPLK9gkG6U&feature=related
Warrior Soul
http://www.youtube.com/watch?v=5qcjhfTHWZw&NR=1
viime keväänä
Wild Child
http://www.youtube.com/watch?v=qiScbNCW2Y8&feature=related
High Way To Hell
http://www.youtube.com/watch?v=_Hf3wzwT8fM
Burn
http://www.youtube.com/watch?v=nCllvw6VY8g&feature=related
viime syksynä -samalla oman bändin esittely alkuperäisessä kokoonpanossaan
Hear My Call live 5:00>> aina vaan korkeeeEMMALLE. Hyvä esimerkki myös siitä miten erilaisia livevedot on ollu verrattuna levyyn.
http://www.youtube.com/watch?v=Z8uhB1GQkLg
Apaas
01.02.2009 12:06:32

Tuossa wildchild ja puuceeweecee kuulosti musta hyvälle. En ymmärrä miten joku sanoo nuita raiskaukseksi. Onhan nuo tosiaan eri tasoa kun levyltä kuulemani Ari Koivunen. Jos saa sanoa,niin ei ole se pikkupoika-efekti kuultavissa niin pahasti.

Tiiä minkälaista Rokkia sieltä pamahtaa ulos! Toivon että tää Suckerpunch olis se levyn radiopiisi...nojoo.
WWW.UNHOPEDBAND.COM
-J.-
01.02.2009 14:20:31
Eka ja varmaan viimeinen postaus tähän topikkiin...

Musta on tuntunut jo kauan että tämä sinkkubiisi on vaan vitunmoinen provo ja saa lähes kaikki vetämään herneet.Miettikää paljonko on aihe puhuttanut...

Niin no pikkusen tuo tyylilajikin muuttunu. Jotain ihmeen melohäsäpaskaa toi year of the suckerpunch. Noh... mielenkiinnolla frostbiteä odotellen. Mitä saa kuullakkaan Amoralin vedosta. Media tempuks miellän tämän.
Is life over, this life's over? Or has it only just begun? Sentenced - End Of The Road
Traditional
01.02.2009 14:42:45

Musta on tuntunut jo kauan että tämä sinkkubiisi on vaan vitunmoinen provo ja saa lähes kaikki vetämään herneet.Miettikää paljonko on aihe puhuttanut...
Sitten totuus selviää kun vetävät ekan keikan ja jos hoitaakin örinällä vanhan tuotannon läpi niin kuis sitten?
Tämä on vaan mun mielipide, saatanhan olla väärässäkin.

Kyllähän tässä uskoisi sitä mediankalastelua olevan taustalla mutta jos kerran se kasari-miellyttää ja saavat väännettyä suckerpunchia popittomampaa matskua niin mää tykkään.

Voi tosiaan frosbite olla todella mielenkiintoinen tapaus.
Kyllä minä perkeleeni kesytän!
StoRBa
01.02.2009 15:18:55

ottakaahan joku nyt sitten talteen sitä keikkaa ja pistäkää tuubiin niin me muutkin tiedetään!
Kuuntele kun soitan!
Traditional
01.02.2009 15:21:37
ottakaahan joku nyt sitten talteen sitä keikkaa ja pistäkää tuubiin niin me muutkin tiedetään!

Komppia tälle.

Välihuomautus: Itse aloin amoraliin tutusta myös tämän Ak jutun jälkeen, siihen vanhaan tuotaantoonkin enkä odota kielipärsiissä uutta kamaa.
"Sori, ei heru säälipiparia, saatanan muusikko"
-J.-
01.02.2009 16:06:09
Kyllä kun mä jostain voicelta näin Arskuliinin keikkaa, niin se siinä jonkun biisin loppuun heitti jotain örnää. Ihan ok kuulosta oli ainakin livepätkästä.

Et voi olla tosissas?
Is life over, this life's over? Or has it only just begun? Sentenced - End Of The Road
Nelikielipiru
02.02.2009 08:45:59

Ainakin eilisen keikan perusteella voin hyvin sanoa että oli todella positiivinen yllätys Arin huuto soundi. Vallan mallikkaasti meni niin uudet kuin vanhat biisit, bändi soitti yhtä hyvin kuin ennenkin ja Ari hoiti kyllä tonttinsa.
31.8.08 Rami Mathalt RIP, rauhaa lepoon.
luopio
02.02.2009 12:45:09

Sitten totuus selviää kun vetävät ekan keikan ja jos hoitaakin örinällä vanhan tuotannon läpi niin kuis sitten?

Vaikka ne vanhat biisit menisivätkin hyvin, ei kai se tarkoita, että toi sinnku ois provo? Mä luulen, että ne jätkät seisoo ton biisin takana just niin tosissaan kun ovat antaneet ymmärtää.
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Terry Pantheras
02.02.2009 13:05:40
Höpsis töppöseen!
Mohla
02.02.2009 14:26:32

Se on silti ihan paska vaikka vetäsivät maailman parhaiten. Ei voi olly hyvä kun siinä on Ari. Yhyy!

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)