APUA!! KADONNUT SUNNUNTAIYÖNÄ 5.8.2007 HELSINGISSÄ METALLIN/HOPEANVÄRINEN DJ-LEVYLAUKKU!! KANNESSA DEPECHE MODE-TARRA. LAUKUSSA N.50-60 CDTÄ. MM.SEURAAVAT LEVYT: Suede:Dog Man Star, Cure:Faith 2cd, New Order:Singles, Lowlife, Client:S/T, Pulp:Best Of, Killing Joke:Whats This For, Brighter Than A Thousand Suns, Primal Scream:Xtrmntr, Pet Shop Boys:Fundamental, Danzig:4, Cranes:Loved, Varjo:Kuka Korvaa Poistetun Sydämen?, Lush:Ciao-Best Of, Stina Nordenstam:And She Closed Her Eyes, Bauhaus:Mask, Suicide:S/t, This Empty Flow:Nowafter, Jori Hulkkonen:Dualizm, Lords Of The New Church:The Lords Prayer,Lost Highway-Soundtrack, Creation compilation, House Of Love:Butterfly, Dj Shadow:Entroducing, Simple Minds:Real To Real Cacophony, YM,YM. JOS JOKU TIETÄÄ KYSEISESTÄ LAUKUSTA JOTAIN NIIN OTTAISIKO YSTÄVÄLLISESTI YHTEYTTÄ PUH. 050-4004818/HENRY.WALDEN@HOTMAIL.COM ____ LÖYTÖPALKKIO!! |
No nih, etsintä on loppu. http://www.gootti.net/henry-walden-kuoli Ainoa kirjoitus Henkalta, joka on kyllä kuvaava; jotain on kateissa. APUA!! KADONNUT SUNNUNTAIYÖNÄ 5.8.2007 HELSINGISSÄ METALLIN/HOPEANVÄRINEN DJ-LEVYLAUKKU!! http://www.hs.fi/nyt/20090131/artik … stokonsertti+Henkalle/1135243124446 Olin tuolla soittamassa kaksi biisiä, koska soitin Varjon toistaiseksi viimeisellä julkaistulla levyllä ja yleensäkin kokoonpanossa muutaman vuoden. Henkka oli rohkea ja ennakkoluuloton. Hieman röyhkeä, niinkuin asiaansa uskovat ihmiset pruukaavat olemaan. Kuitenkin sellainen itselleen ja muille nauraminen, mikä liittyi Henkan persoonaan, on tuollaisessa mittakaavassa ja maailmaasyleilevässä asenteessa aika harvinaista. Synkistely oli tietynlainen rooli, jonka sisällä saattoi harrastaa normilahnan ajatusmaailman ylittävää eksistentiaalista pohdintaa ja kapinaa, joka oli Henkasta puhuttaessa hyvin tyypillistä. Toisaalta nauroimme kimpassa Henkan kesäteatteriduunille, josta oli tarttunut hyvin epätyypillinen päivetys (goottilook?) ja mahdollinen pilanpäiten mainitsemani kasvanut hauis. Mikä siinä on niin naurettavaa? Koska olen itse ollut teatterissa nyt 15 vuotta. No riidellään joskus tulevaisuudessa Curen parhaasta biisistä. Tai Varjon. Mites Bach? Voin kuvitella miten Henkka hymähtää... |