darkus 31.01.2009 21:11:51 | |
---|
Ajattelin vakavasti öljykaulan modaamista tohon mun rr3. Onko mitään tsänssiä notta soundi menis paskempaan suuntaan kyseisen opereissönin jälkeen? Tossa on meinaan aika kliffa soundi enkä viittis pilata sitä tollasen pienen tatsi asian takia.. Opereissönissä ei muuten mitään kysyttävää ei ole. Kiitos etukäteen. =) -darkus Be the devils own, Lucifer`s my name! |
Insane Kane 31.01.2009 21:14:48 | |
---|
Viiteen kitaraan olen tuon operaation tehnyt. En ole huomannut vaikutusta soundiin. Pahoittelen oikeinkirjoitustani. Se johtuu humalatilastani, täh, rölö. |
darkus 31.01.2009 21:18:37 | |
---|
Viiteen kitaraan olen tuon operaation tehnyt. En ole huomannut vaikutusta soundiin. Kiitos paljon! Vielä kysyisin että käykö tollainen puu-huonekaluille meinattu öljy tähänkin tarkoitukseen? -darkus Be the devils own, Lucifer`s my name! |
Kiitos paljon! Vielä kysyisin että käykö tollainen puu-huonekaluille meinattu öljy tähänkin tarkoitukseen? -darkus Testaa johonkin kalikkaan ja kuivumisen jälkeen hipellä & haistele oisko käypä aine. Se tuoksu viipyy aika pitkään joten silläkin voi olla tosiaan väliä. Pellavaöljyn katku tuottaa itellä ainakin pitemmän päälle pientä ohimojuilia. Pahoittelen oikeinkirjoitustani. Se johtuu humalatilastani, täh, rölö. |
darkus 31.01.2009 22:48:04 (muokattu 31.01.2009 22:49:16) | |
---|
Tolla samalla puu-öljyllä mitä ajattelin käyttää, käsittelin yhen teknisen työn veistoksen. Aika hajutonta ainetta tuo on. Be the devils own, Lucifer`s my name! |
MPU 01.02.2009 12:26:44 | |
---|
Jos se öljy vaan kuivuu ihan kuivaksi eikä jää tahmeaksi niin silloin se käy. Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
darkus 03.02.2009 08:19:29 (muokattu 03.02.2009 08:20:02) | |
---|
Ihan kuivaksihan se kuivui ja 320 paperille asti hiottu kaula tuntuu iiihanalta. :D Suosittelen! Onnistuin jopa hiomaan lavan reunat ilman että turmelin julkisivupuolta! Saattoi tosin johtua suojateipeistä...... -darkus Be the devils own, Lucifer`s my name! |