Aihe: Arvaahinta 2010: Fender American Standard Stratocaster
1 2 3 4 5 6 7 8
karsa
31.01.2009 00:15:23
ei poika viinaa kestä. liian vähän on pullolla käyty. polu on paha mäntyä ja käpyjä polulla on. Syksyn tullen on jalat niin turrat että polulla pystyy juoksee.

Minua olet vainonnut kuin natsi juutalaisia. natsit junillaan juutalaisia vainoo. hiihtomonot jalassaan junalla juutalaisia vainoo. natsit. junillaan.

Hajos, joku on katsonut pasilansa tarkkaan;D
HeavyMachinery
31.01.2009 00:16:23

Luettelit juuri kaksi mun lempikitaraa ;D En mä kyllä ymmärrä miten Jaskasta saa munattoman näköisen, Jacksonhan on vienyt tuon aggressiivisen muotoilun huippuunsa... (huom. säilyttäen samalla tyylikkyyden) Tästä nähdään että makuja on monenlaisia.
Jacksonin lapa muistuttaa lähes dadaismia. Muuten kitaran ollessa lähes tarkka kopio stratosta. Tästä johtuen monesti juuri nuo lasketaan sinne "80-luku-Super-Strato" kategoriaan. Minun vertaus oli juurikin vain kaksi tyyliä molemmilta valmistajalta. Stratosta se perus mitään sanomat stankku ja sitten jacksonin valmistamat albiinot joissa on kromi osat valkea body ja maple kaula, eli albiino.

Mun mielestä esim. lähes kaikki graafisilla maalauksilla varustetut kitarat on erittäin korneja ja mauttomia, edustaa samaa kuin käsite "kitsch" taiteessa. Samoin kaikki "rajusti" muotoillut hevikirveet à la BC Rich on aivan vitun pässin näköisiä.
Ibanezilla ja B.C Richillä on tyylikkäitä grafiikkaan perustuvia kitaroita mutta ne ei ole omaan silmään muuta kuin kivoja. En haluaisi soittaa kitaralla jonka kansi näyttää kauas epämääräiseltä piirrustukseltä.

Tykkäähän toiset noista ysäri iboista jossa on neon väriset nupit mutta ei ne minuun uppoa. On ne hassun hauskoja mutta sellaisella kitaralla soitteassa joutuisin laittamaan punaisen pelle nenän päähän.

Les Paulkin on mun mielestä jotenkin "kesymmän" näköinen kitara kuin Strato.
Johtuen sen feminiinisyydestä. Kitaroiden parista uupuu sellaiset perinteiset soittimet jotka olisi maskuliinisia vrt. Rickenbacker 4000 sarjan bassot.

Ja Telecaster on taas maailman tylsimmän näköinen kitara.
tele edustaa kitaroiden naivistista puolta ollen hieman banaali.

Strato ei ole ruma, sehän on naisen vartalon muotoinen, miten sellainen voisi olla rumaa?
Väärin lespaul on naisenmuoton kannen kaarevuus on sama kuin sopivasti seksikkään naisen vatsan muoto !
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
Les Fender
31.01.2009 00:18:15
Arvaa mikä on 01.01.2010 netistä löytyvä muusinetin keskustelun taso:

Muusinet Suomi

Oma veikkaus on, ei kaksinen.

(nythän tuo pyörii tällä tasolla))
"Living is easy with eyes closed!"
Lego
31.01.2009 00:18:42
Voiskos joku valvoja heittää tälle kaverille jo bännejä? eikös häntäkin ole kuultu tarpeeksi.

Sitten asiaan. Veikkaan että stratocasteri lähtee vuonna 2010 850€ Itse kun jaksan luottaa a toivoa, että talous tästä paranisi.

Tarpeeksi? Missäs vaiheessa tässä ollaan niin paha oltu kuin sun avatar?

ei poika viinaa kestä. liian vähän on pullolla käyty. polu on paha mäntyä ja käpyjä polulla on. Syksyn tullen on jalat niin turrat että polulla pystyy juoksee.

Minua olet vainonnut kuin natsi juutalaisia. natsit junillaan juutalaisia vainoo. hiihtomonot jalassaan junalla juutalaisia vainoo. natsit. junillaan.

Niin? Mitä sitten, oon mäkin tuon nähnyt eikä kiinnosta vittuakaan. SHOCK! Tai sitten ei.
ÄsJii
31.01.2009 00:22:33
Niin? Mitä sitten, oon mäkin tuon nähnyt eikä kiinnosta vittuakaan. SHOCK! Tai sitten ei.

;SDDDDD;SS;A;DA;DSA;DAS;D;D;D;D;;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Lego
31.01.2009 00:24:38
;SDDDDD;SS;A;DA;DSA;DAS;D;D;D;D;;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Onko tälle joku suomennos?
ÄsJii
31.01.2009 00:26:28
Onko tälle joku suomennos?

On: ;D;DDSA;S:D:AS;DAS;A;SD;AS;DA;SD;;SA;;AS;AD;
trih
31.01.2009 00:28:25
...Johtuen sen feminiinisyydestä. Kitaroiden parista uupuu sellaiset perinteiset soittimet jotka olisi maskuliinisia vrt. Rickenbacker 4000 sarjan bassot.

No mutta Flying V hei. 45 asteen kulmaan ja haaruksista pikkaa ni sehän onku volvon merkki :D.
Just.
Lego
31.01.2009 00:28:30 (muokattu 31.01.2009 00:31:59)
On: ;D;DDSA;S:D:AS;DAS;A;SD;AS;DA;SD;;SA;;AS;AD;

Ei kyllä aukea vieläkään...:/
ÄsJii
31.01.2009 00:30:11 (muokattu 31.01.2009 00:32:55)
Ei kyllä aukea vieläkään...:/

entäs ny t ;ASD;AS:DS;AD;:;ASDAS:AS;DASD:ADA;SDSA:SS;AD:ASDA

E. tapellaan ku tavataan. HUI.
Lego
31.01.2009 00:32:47 (muokattu 31.01.2009 00:33:43)
entäs ny t ;ASD;AS:DS;AD;:;ASDAS:AS;DASD:ADA;SDSA:SS;AD:ASDA

Ei, sori vaan. Vammaisuutes ei yksinkertaisesti kohtaa mun mieltä.

E. Jos annettais oikeille keskustelijoille tilaa? Eikö?
aalataur
31.01.2009 00:33:16 (muokattu 31.01.2009 00:37:22)

Jacksonin lapa muistuttaa lähes dadaismia. Muuten kitaran ollessa lähes tarkka kopio stratosta. Tästä johtuen monesti juuri nuo lasketaan sinne "80-luku-Super-Strato" kategoriaan. Minun vertaus oli juurikin vain kaksi tyyliä molemmilta valmistajalta. Stratosta se perus mitään sanomat stankku ja sitten jacksonin valmistamat albiinot joissa on kromi osat valkea body ja maple kaula, eli albiino.

Niin jaa sellanen albiino. En mäkään maple kaulasta diggaa, jos on valkonen body niin pitää olla tumma kaula, musta lapa ja mustat kromit (ulkoisia seikkoja jos ajatellaan). Mulle tulee Jaskan lavasta mieleen kotka/haukka. Tai sitten joku keihäs tms. ase.
trih
31.01.2009 01:16:20
Niin jaa sellanen albiino. En mäkään maple kaulasta diggaa, jos on valkonen body niin pitää olla tumma kaula, musta lapa ja mustat kromit (ulkoisia seikkoja jos ajatellaan). Mulle tulee Jaskan lavasta mieleen kotka/haukka. Tai sitten joku keihäs tms. ase.

En tykkää jaskan lavasta soloisteissa ym vastaavissa. Mun mielestä ei sovi yhtään straton rungon muodon kanssa yhteen. RR:ssä/King Veessä taasen se lapa on mitä mainioin. Tyylikkäin kasari superstrato on munsta B.C.Richin Gunslinger reverse lavalla, kunnon maalauksella ja vaahtera otelaudalla. Fender Stratocaster, oman aikansa hevisuunnikas ja saatanan suunnittelema vehje, maksaa 499e vuonna 2010.
Just.
Mr. Speed
31.01.2009 01:53:22
Onpas mahtavaa katsoa kuinka kiihkouskovaiset ristiin naulitsevat pakanaa, joka kehtaa olla erimieltä. Olihan tuo kilometrin päähän näkyvä provo, mutta hei oikeasti! Eikö täällä saa olla eriävää mielipidettä? Kannattaa ihan oikeasti palailla perimmäisten kysymysten ääreen, jos lausahdus "Stratocaster on muutenkin niin paska kitara, ketä kiinnostaa?"(Anteeksi, en juuri nyt muista tarkkaa sanavalintaa) saa niin monen aikuiseksi itseään kutsuvan ihmisen veren kiehuvan, ja kaivamaan sotakirveet laatikoistaa.

Niin joo. En ole tutustunut nykyiseen hintatasoon, javoi olla, että hinnat laskevat hetken, mutta eiköhän ne kohta taas nouse. Veikataan vaikka 666,69 euroa :)
Telecaster ja Flying V ovat rumia kitaroita.
Ziggy Bubba
31.01.2009 02:02:32

"Stratocaster on muutenkin niin paska kitara, ketä kiinnostaa?")

Tuo on vaan totaalisen väärä tapa keskustella aiheesta, ei siinä sen ihmeempää. Kyllä hra Jak sen saletisti myös tietää, kunhan on sopivan selvänä pää. Toisaalta myös ne 7-kielisten ja ns. hevikirveiden vähättelyt menevät ihan samaan lokeroon, vaikka eivät niin suoria hyökkäyksiä olisikaan. Iso osa varmasti tietää kenestä tässä kohtaa taas puhutaan...
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
arc
31.01.2009 09:57:26 (muokattu 31.01.2009 10:00:21)
Aalataurille iso hatunnosto, ainut tyyppi joka ei oo ruvennut ala-aste-tasolla inttämään vastaan vaikka on aivan väärässä. Muilla on kolissut palot nenään jotta tänne asti kuuluu. Kiitos siitä, meikän ryyppyilta tuli taas pelastettua ilman muuta kuin m.nettiä.

Muistan itsekin, kun olin seitsemän vuotias ja koin oloni ylpeäksi pystyessäni sanomaan asioita, jotka vaikuttavat muihin ihmisiin.

Ihan oikeasti aikuisen iässä provoamisen "kekseliäisyys" vastaa sitä, kun vauvana saat ne oikean muotoiset palikat niistä reijistä sinne laatikkoon.

Ja se, että oman mielipiteensä puolustaminen väitöstä vastaan ( oli provo tai ei ), tekee teidän mukahauskojen herneaivojen mielestä vastaajasta typerän, heijastaa lähinnä teidän omaa elämänvaihetta, jossa ollaan juuri tajuttu, että aivot toimii, mutta ne eivät toimi vielä tarpeeksi. Tämä ajatus usein kertoo myös siitä, että olette itse harvoin valmis seisomaan minkään oikean ajatuksen takana.

Tämäntyyppisen vaiheen käyttäytymisessä voi paikantaa yleensä 12-17 ikävuosille, ns. murrosikään, jolloin itsenäinen ajattelu ja egoismi heräävät ihmisessä.

Toisaalta jatkuva provoamisen tarve viestii myös eksyneisyydestä ja totaalisesta tylsyydestä. Yksin ei ole kiva olla, varsinkaan ilman tekemistä, joten tekemistä luodaan.

Onneksi olkoon, hieno suoritus.
McNulty
31.01.2009 10:10:27
Muistan itsekin, kun olin seitsemän vuotias ja koin oloni ylpeäksi pystyessäni sanomaan asioita, jotka vaikuttavat muihin ihmisiin.

Ihan oikeasti aikuisen iässä provoamisen "kekseliäisyys" vastaa sitä, kun vauvana saat ne oikean muotoiset palikat niistä reijistä sinne laatikkoon.

Ja se, että oman mielipiteensä puolustaminen väitöstä vastaan ( oli provo tai ei ), tekee teidän mukahauskojen herneaivojen mielestä vastaajasta typerän, heijastaa lähinnä teidän omaa elämänvaihetta, jossa ollaan juuri tajuttu, että aivot toimii, mutta ne eivät toimi vielä tarpeeksi. Tämä ajatus usein kertoo myös siitä, että olette itse harvoin valmis seisomaan minkään oikean ajatuksen takana.

Tämäntyyppisen vaiheen käyttäytymisessä voi paikantaa yleensä 12-17 ikävuosille, ns. murrosikään, jolloin itsenäinen ajattelu ja egoismi heräävät ihmisessä.

Toisaalta jatkuva provoamisen tarve viestii myös eksyneisyydestä ja totaalisesta tylsyydestä. Yksin ei ole kiva olla, varsinkaan ilman tekemistä, joten tekemistä luodaan.

Onneksi olkoon, hieno suoritus.

Onko kovinkin elitistinen olo?
Oh, but you can't expect to wield supreme executive power just because some watery tart threw a sword at you.
Jebe-
31.01.2009 10:17:04
Hoho, mikäs JAKin menkkablogi tämä on :D
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Satu ja Tuija
31.01.2009 10:25:07
Muistan itsekin, kun olin seitsemän vuotias.

Pyh, äitis muistaa.

:)
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)