fish-eye 26.01.2009 23:31:51 | |
---|
|
moderndrummer88 26.01.2009 23:43:12 | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
sam.avi 27.01.2009 00:24:55 | |
---|
|
Niq 27.01.2009 09:42:28 | |
---|
moro! http://www.mikseri.net/player/playe … n=1&type=1¶meter=361009 tässä biisissä soitan kaikki soittimet, mitä mieltä rummuista? olen vähän semmoinen part-time rumpali, rumpaloin kun on mahollisuus :) Kompiltahan se kuulostaa. Pistä nyt ihmeessä tilamikkiä pienemmälle tai vähennä rumpujen kaikuja. Ihan kuin bändi olisi nenän edessä ja rumpali soittais jossain rappukäytävässä bändin takana. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Simbe 27.01.2009 09:55:18 (muokattu 27.01.2009 09:55:31) | |
---|
Kompiltahan se kuulostaa. Pistä nyt ihmeessä tilamikkiä pienemmälle tai vähennä rumpujen kaikuja. Ihan kuin bändi olisi nenän edessä ja rumpali soittais jossain rappukäytävässä bändin takana. No ei mua tossa häirinnyt yhtään toi rumpujen runsas tila, tosin kuuntelin kuulokkeilla. Jos se oli oikeaa tilaa, niin se oli kyllä hyvän kuuloista. Mun mielestä siinä oli tyylinmukaista soittoa ja soundia ja mielenkiintoinen komppi. |
Niq 27.01.2009 10:10:50 | |
---|
No ei mua tossa häirinnyt yhtään toi rumpujen runsas tila, tosin kuuntelin kuulokkeilla. Jos se oli oikeaa tilaa, niin se oli kyllä hyvän kuuloista. Mun mielestä siinä oli tyylinmukaista soittoa ja soundia ja mielenkiintoinen komppi. Jos laittais muihinkin soittimiin vähän tuota tilaa niin vois toimia sekin. Mut nää on mielipideasioita, soittohan oli tosiaan ihan mukiinmenevää ja komppikaan ei ihan sieltä tavallisimmasta päästä. "I have a cunning plan" -Baldrick |
sam.avi 27.01.2009 11:44:17 | |
---|
Kompiltahan se kuulostaa. Pistä nyt ihmeessä tilamikkiä pienemmälle tai vähennä rumpujen kaikuja. Ihan kuin bändi olisi nenän edessä ja rumpali soittais jossain rappukäytävässä bändin takana. Äänitin kaikki soittimet (lukuunottamatta midi-instrumentteja) Zoom h2:sella. Eli yhdellä mikillä rummut, ja tila oli akustiikaltaan suoraansanottuna paska. |
Niq 27.01.2009 12:31:49 | |
---|
Äänitin kaikki soittimet (lukuunottamatta midi-instrumentteja) Zoom h2:sella. Eli yhdellä mikillä rummut, ja tila oli akustiikaltaan suoraansanottuna paska. No ei välttämättä paska, mutta olisit äänittänyt lähempää, tällöin myös tilaa tulee vähemmän. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Speedy 27.01.2009 13:27:06 | |
---|
Mustakin saundi on hyvä, ainut vaan että on vähän turhan pinnassa.. Meinaa muuta jäädä jalkoihin.. "All I think about is time and groove" J. Porcaro |
dumbass 27.01.2009 14:38:44 (muokattu 27.01.2009 14:40:13) | |
---|
Mun mielestä rummut kuulostaa ihan saatanan hyvältä. Meidän bänditila on pelkkää kiveä, joten mikään ei soi eikä kaiu. Ei kuulosta tuolta zoomh2-laatu, vaan ihan paskalta. Pitää aina lisätä hirveät reverbit sinne editoidessa että pystyy kuuntelemaan. Todella tervetullutta oli toi saundipuolelta. |
markkuliini 27.01.2009 14:41:44 | |
---|
Meidän bänditila on pelkkää kiveä, joten mikään ei soi eikä kaiu. Mitäs kiveä tuo tuollainen on? Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
dumbass 27.01.2009 14:45:14 | |
---|
Mitäs kiveä tuo tuollainen on? Taino, yhellä seinällä on äänilevyä. Seinät kaikuu, mutta ikävän kirkkaasti. Ei ole tuollaista luonnollisen kuuloista se. Ja tomit ei tosiaan soi juuri yhtään. Verrattuna puiseen samankokoiseen tilaan :p |
markkuliini 27.01.2009 15:00:41 | |
---|
Niinpä. On hyvää kaikua ja huonoa. Puiset tilat soi yleensä paljon nätimmin. Niiakun cläpältä putoo kitsranhihna kai katkee, niibn kiilusilmä-Robretsoni paikkasi kähäkästi jatrkamalla Erkin sooloa lähestulkuon katkeematta luistu hommeli hyvin loppuunasti.
Hyvin bvetää kyll se Hevon Lehmikin ilmantuplapedaaliakin niitä vanhoja |
Niq 27.01.2009 15:14:54 | |
---|
Mun mielestä rummut kuulostaa ihan saatanan hyvältä. Niin kuulostaakin mutta muut ei sovi samaan kontekstiin... :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
sam.avi 27.01.2009 15:37:04 (muokattu 27.01.2009 15:38:09) | |
---|
No ei välttämättä paska, mutta olisit äänittänyt lähempää, tällöin myös tilaa tulee vähemmän. :) sen verran kovaa hakkaan että metriä lähempää ei voinut mikittää, menee ruvelle... saundeihin oon ihan tyytyväinen, lähinnä soitosta voisi tulla jotain kommenttia : ) |
jigsore 30.01.2009 16:31:11 (muokattu 30.01.2009 16:51:12) | |
---|
seikkailumielellä ja leikkimielellä |
Kailis 30.01.2009 16:56:11 | |
---|
|
DrmBug 30.01.2009 19:42:13 | |
---|
Oman progemetallibändin (Depth Beyond One's: www.dboband.com ) tulevan pitkäsoiton avausralli (synaton ja lauluton versio): http://www.youtube.com/watch?v=Dg4-qzYgbHY Ihan hyvää soittoa. Biiseistä sen verran, että olivat juuri sitä mitä odotoinkin... Ei ehkä kauhean omaperäistä kuitenkaan. Mutta vaikeahan niitä on arvioida ilman lauluja! Soitto ilman rimshotteja näyttää jotenki hassulta aina... mistä lie johtuu. :) ODOMANKOMA BOO ADZEE
OBOO KYEREMA |
moro! http://www.mikseri.net/player/playe … ewsession=1&type=1_meter=361009 tässä biisissä soitan kaikki soittimet, mitä mieltä rummuista? olen vähän semmoinen part-time rumpali, rumpaloin kun on mahollisuus :) Kuuntelin tän jo aiemmin mutta semmoin homma sun kannattaa tehdä että keskityt tohon haitsuun pikkasen enempi koska muu komppi kulkee kyllä mutta nyanssit puuttuu. Eli kikkaat haikalla hieman niin avot. Komppi kulkee muuten kyllä todella hyvin. Ja aina saa "rosoa" olla hieman. Täydellisyys on perseestä. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
jigsore 30.01.2009 23:47:34 (muokattu 30.01.2009 23:59:51) | |
---|
Ha haa! Hilpeää meininkiä. Olikohan noissa pätkissä kaikki tahtilajit käytössä? Jos tuohon sais jonkun ei mörinä laulun, niin olisi hyvinkin mielenkiintoista kamaa. Taidokasta, lajissaan. Toi vika oli kiva missä oli kahdet kannut päällekkäin. Odottelen jazzmiehen kommentteja =D Kiitti! Luvassa on aika paljonkin ei-mörinä-laulua, itse asiassa suurin osa. Ihan hetken mielijohteista tuli nuo lisäkannut vedettyä, mm. studion uumenista löytyneillä basarin nuijilla saatiin nuo viimeisen pätkän pellit soitettua. Tuosta löytyy vielä yks: http://www.youtube.com/watch?v=3iMv9rpUPKkItsekin odottelen innolla jazzmiehen palautetta 8) Ihan hyvää soittoa. Biiseistä sen verran, että olivat juuri sitä mitä odotoinkin... Ei ehkä kauhean omaperäistä kuitenkaan. Mutta vaikeahan niitä on arvioida ilman lauluja! Thänks. Ehkäpä ne laulujen kera toimii paremmin. Kaikki osuudet alkaa olla purkissa, pitää muistaa mainostaa täälläkin kun saadaan finaalit versiot nettiin kuunneltavaksi! Soitto ilman rimshotteja näyttää jotenki hassulta aina... mistä lie johtuu. :) Juu, ne jäi leikkauspöydälle :) seikkailumielellä ja leikkimielellä |