Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 557 58 59 60 61122 123 124 125 126
luppanen
29.01.2009 13:22:53
Missäs vaiheessa pitäis statuksen muuttua New --> confirmed? Taisiis että mullahan on ollut että "new" kohta kolme viikkoa. Onks se confirmed sitten kun ne saa tavarat siellä kokoon vai mitä häh?

Ei hätää sen kanssa. Mullakin oli "new" koko sen kolme viikkoa, minkä tavaran lähettäminen kesti. Tänään podi tulla tupsahti ja riemu oli ylimmillään. Kunnes tajusin, että olivat laittaneet kyllä hienosti suomeen sopivan virtapiuhan mukaan, muttei se piuha ainakaan podiin sovi... Lauantaina täytynee 60 km lenkki lähikaupunkiin heittää, että adapterin siihen saa. Takaisin kun en jaksa yhtä piuhaa laittaa, ties milloin laittaisivat uuden tilalle.
kärsä
29.01.2009 14:44:31

Odottaako kukaan Blackheartin vahvistimia? Varastot tyhjänä, menee too-oosi pitkään luultavasti. Muuta tietoa kenelläkään..
Roadstar1
29.01.2009 15:41:02 (muokattu 29.01.2009 16:39:42)
Nyt tuli 3.5kk odottelun jälkeen mun tavarat ovelle. Kuitista on kylläkin hävinny mun kitarahihna... Pitää varmaa Suomesta ostaa se sitte. En siis mitään ylimäärästä maksanu. Mutta ei lähettäny noi tyypit mulle sellast adapteria millä saisin Brittiläisen johdon suomalaiseen pistokkeeseen kiinni. :( . Teknisiltä eikä Electroluxilta löytyny Suomestakaan. Onks Biltemassa? Ja mielummin haluun 100% tietoo vastauksist enkä sellast et "ehkä vois löytyy Biltemasta" :)

Ja tota... Mä testasin vahvariin laittaa karaokemikrofonista sellasen 6,3mm plugin millä saa 3,5mm mikrofonin kiinni. Mutta se taitaa olla mono. Onks Monoja ja Stereo plugeja erikseen vai eiks mun kuulokkeet suostu yhteistyöhön ton vahvarin kanssa. Koska siitä kuuluu siis vaan vasemmasta kaiuttimesta ääntä.
corsteeni
29.01.2009 17:30:03
Mitenkäs onko kokemuksia tilauksen peruuttamisesta? Onnistuuko sähköpostilla? Puhelimitse tietysti varmaaan parempi. Saako rahat ongelmitta takaisin? Maksun hoidin visalla.
atimoc
29.01.2009 17:44:41

Mitenkäs onko kokemuksia tilauksen peruuttamisesta? Onnistuuko sähköpostilla? Puhelimitse tietysti varmaaan parempi. Saako rahat ongelmitta takaisin? Maksun hoidin visalla.

Peruutin visalla tehdyn tilauksen sähköpostilla 25.1., ja tänään hyvitys näkyi verkkopankissa. Valuuttakurssitappiota tuli näköjään 22 euroa siinä samalla.
"These songs are long... and there are fast parts... so that automatically means that they're good!"
stumpe
29.01.2009 18:34:41
Siellä lukee että "usually shipped in 3-12 days" mikä tarkoittaa että YLEENSÄ siinä käy noin. Jos tavaraa ei toimittajalta tulekkaan, turha dv:lle ruveta avautumaa.

Joo, vois tehä jotain hyödyllisempää...

Aa, sori. Enpä yhtään muistanu että siellä tosiaan lukee "usually".

En ole kauhean kärsivällinen ihminen, joten ilmeisesti jos jotain tilaan, niin sen pitäisi olla In Stock.
corsteeni
29.01.2009 18:53:10
Peruutin visalla tehdyn tilauksen sähköpostilla 25.1., ja tänään hyvitys näkyi verkkopankissa. Valuuttakurssitappiota tuli näköjään 22 euroa siinä samalla.

OK kiitos tiedosta. Vastasko ne sun peruutusmailiis mitään? Jos vastas niin menikö siihen kauankin aikaa?

Ei kertakaikkiaan jaksa odotella ikuisuuksia tilausta tuolta. Saman tuotteen saa Suomesta sen verran kohtuulliseen hintaan nyt, että pienen erotuksen maksaa hyvästä palvelusta enemmän kuin mielellään.
Morri
29.01.2009 21:43:58
Missäs vaiheessa pitäis statuksen muuttua New --> confirmed? Taisiis että mullahan on ollut että "new" kohta kolme viikkoa. Onks se confirmed sitten kun ne saa tavarat siellä kokoon vai mitä häh?

No mulla on ollut "confirmed" kohta kuukauden eikä kitara ole vieläkään tullut eli ei se kerro varsinaisesti mitään muuta kuin että tilaus vahvistettu ja vastaanotettu.
"Nuotin vieressä on tilaa..."
jukej
29.01.2009 21:56:37
21.12 lähti tilaus ja tänään tuli rojut perille. Kyllä siinä tovi vierähti, mutta tavara ja pakentointi oli moitteetonta. Hyvä meininki.
How many kilometers to the nearest disco?
mattim
30.01.2009 07:43:12

Kyllä se tavara aika vilkkaastikin sieltä UK;sta liikkuu, tilaukseni tein 24.01 ja soittelin perään 26.01;

MALMO STURUP,
SE _29/01/2009 _21:20 _DEPARTURE SCAN
_29/01/2009 _20:40 _ARRIVAL SCAN
GLOSTRUP, COPENHAGEN,
DK _29/01/2009 _19:00 _DEPARTURE SCAN
BARKING,
GB _28/01/2009 _4:24 _EXPORT SCAN
BARKING,
GB _27/01/2009 _23:41 _ARRIVAL SCAN
NORTHAMPTON,
GB _27/01/2009 _21:00 _DEPARTURE SCAN
_27/01/2009 _19:50 _ORIGIN SCAN
_27/01/2009 _14:52 _COLLECTION SCAN
GB _27/01/2009 _12:59 _BILLING INFORMATION RECEIVED

Kaiken järjen mukaan kamat ovat menneet lautalle eilen illalla ja ovat tänään jo Helsingissä.

Matti
h.e.k.a
30.01.2009 07:50:16
Kaiken järjen mukaan kamat ovat menneet lautalle eilen illalla ja ovat tänään jo Helsingissä.

Mitä seuranta sanoo toimituspäiväksi? tuohan päivittyy tilanteen mukaan, itselläni oli aluksi 29.1.09, välillä lykkääntyi päivällä, ja sitten taas palasi tuohon alkuoperäiseen (ja kama tosiaan tuli eilen, viime perjantaina lähti liikenteeseen, maanantaina oli tilaus tehty. (ainoa päivä yli kuukauteen kun haluamani laitteen kohdalla luki "in stock", kannatti kytätä varastotilannetta päivittäin ja laittaa tilaus samantien sisään).
"I don't want you to play me a riff that's going to impress Joe Satriani; give me a riff that makes a kid want to go out and buy a guitar and learn to play" -Ozzy Osbourne
mattim
30.01.2009 07:52:44

Mitä seuranta sanoo toimituspäiväksi? tuohan päivittyy tilanteen mukaan, itselläni oli aluksi 29.1.09, välillä lykkääntyi päivällä, ja sitten taas palasi tuohon alkuoperäiseen (ja kama tosiaan tuli eilen, viime perjantaina lähti liikenteeseen, maanantaina oli tilaus tehty. (ainoa päivä yli kuukauteen kun haluamani laitteen kohdalla luki "in stock", kannatti kytätä varastotilannetta päivittäin ja laittaa tilaus samantien sisään).

Toimituspäivänä on vaihdellut ma-ti. Soittelen tuosta jo tänään ja kyselen josko itse voisin noutaa kamat iltasella.

Matti
zf
30.01.2009 11:19:07
Tilasin itse kepukan ja kotelon sille viime sunnuntaina (25.1.) ja pistin perään mailia, kun epäilin, että kitaran mukana tulee laukku, vaikkei siitä ollutkaan mainintaa kuvauksessa. No, tiistaina tuli vastaus että laukku tosiaan tulee mukana, joten pyysin perumaan ylimääräisen casen tilauksestani. Keskiviikkona tuli vastaus että "OK, case refunded and your order is now confirmed." Tilauslistassa näkyi tosin että "This order has been fully refunded", joka olisi viitannut siihen, että palauttivat/peruivat koko tilauksen, mutta tämä johtuu kuulemma vaan siitä, että dv247:n hienot systeemit ei tue osittaisen refundin näyttämistä tilaushistoriassa. Anyways, tässä ootellaan, että saisivat suoraan varastosta löytyvän kepukan postiin...
Volle
30.01.2009 11:22:33
Jeps, samaa "fully refundedia" ihmettelin omassakin, kun vain osasta tuli rahat takaisin. Kuitenkin oikeat tuotteet saapuivat perille melko nopeasti ja s-postiyhteydetkin olivat mielestäni varsin nopeita ja asiallisia. Ei tarvinnut soitella perään. Kertakaikkiaan omalta osaltani en keksi valittamista puljun toiminnasta.
truba
30.01.2009 11:54:21
Mun x3 live saapui eilen ja ups sivuilla se oli vielä köpiksessä kun lähetti soitti mulle ja toi vehkeen... Ihan hyvin oli paketoitu, ainoo huvittava juttu oli säälittävän näkönen uk/euro adapteri jossa luki "only for temporary use..." ; ) En ollut edes tilannu sitä. Ja kiva ylläri tuli tänään ku hinta oli noussu yli 50€ eilisestä! Nyt ku oppis vaan käyttämään tota vekotinta. Tilaisin kyl toistekkin tuolta.
Diving sucks....... you in a different world
duc
30.01.2009 11:57:55
Mun x3 live saapui eilen ja ups sivuilla se oli vielä köpiksessä kun lähetti soitti mulle ja toi vehkeen... Ihan hyvin oli paketoitu, ainoo huvittava juttu oli säälittävän näkönen uk/euro adapteri jossa luki "only for temporary use..." ; ) En ollut edes tilannu sitä. Ja kiva ylläri tuli tänään ku hinta oli noussu yli 50€ eilisestä! Nyt ku oppis vaan käyttämään tota vekotinta. Tilaisin kyl toistekkin tuolta.

Se adapteri tosiaankin voi hajota aika helposti, ja sitten saa yrittää kaivella palasia pois rasiasta saamatta sähköiskua. Kannattaa hankkia joku jatkopiuha/jakorasia johon laittaa sen adapterin kiinni.
oksatboys
30.01.2009 12:17:56

VOIHAN HANURI!

Olin suunnitellut ostavani Roland RD-700gx:n tuolta DV247:sta, siellä kun hinta oli välillä jopa alle 1500€, hinta riippui kurssivaihtelusta, punnissa hinta oli 1399. Ei kuitenkaan just heti ollut tuota summaa kasassa joten säästin ja kyttäsin hintaa, joka seilasi 1500 molemmin puolin. Nyt tänään hinta nousi 1866 euroon (=1699 puntaa) Voi ?%/#(€&

MIKS JUST KÖYHÄLLE KÄY NÄIN :(

No voi perskatti. Olin minäkin nimittäin aikeissa tilata tuon :(

Juu Helssingissä on paketit tulossa, joulukuun lopulla tilattiin jo.
Suurin osa kamasta oli "3-12".
ringmodulator piristää kummasti!
Pitkavirta
30.01.2009 12:45:32
man, this is risky business!

oon nyt koittanu tilailla telecasteria aavistuksen pidenpään ku olis johdonmukaista. sain yhteyden sinne ja sovittiin tilisiirrosta, pyysivät lähettää osotteen ja heppu sano: "I will set you up an order and send you a Proforma invoice with our bank details on it"

Pitäiskö ton "esitäytetyn laskun" tms. tulla liitetiedostona sähköpostilla vai mitä helvettiä siellä taivastellaan? Mitään tommosta ei oo mulle asti tullu. Reilu pari viikkoa odotellu, eikä tiedusteluunkaan oo vastattu mitään kymmeneen päivään..

Jospa joku tilisiirrolla onnistuneesti tilauksensa tehnyt vois jeesata urpoa mäessä!
Roadstar1
30.01.2009 14:02:32 (muokattu 30.01.2009 14:03:04)
man, this is risky business!

oon nyt koittanu tilailla telecasteria aavistuksen pidenpään ku olis johdonmukaista. sain yhteyden sinne ja sovittiin tilisiirrosta, pyysivät lähettää osotteen ja heppu sano: "I will set you up an order and send you a Proforma invoice with our bank details on it"

Pitäiskö ton "esitäytetyn laskun" tms. tulla liitetiedostona sähköpostilla vai mitä helvettiä siellä taivastellaan? Mitään tommosta ei oo mulle asti tullu. Reilu pari viikkoa odotellu, eikä tiedusteluunkaan oo vastattu mitään kymmeneen päivään..

Jospa joku tilisiirrolla onnistuneesti tilauksensa tehnyt vois jeesata urpoa mäessä!

Siis mulle se tyyppi kerto että mihin rahat lähetetään ja kenen nimissä ja tälleen. Ni sitte mä menin pankkiin ja kerroin mitä niihin kohtiin piti kirjottaa ja sit se lähetti ne rahat. Ei mul mitään kuitteja ollu. Se siirto tapahtu samal tavalla ku lähettäis vaikka jolleki tutullensa rahaa, ei mitään kuitteja tai sellast. Tai siis sain kuitin siit siirrosta sit pankilta tietenki. Mut DVltä ei tullu mitään lappusia missä ne osotteet on-
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)