Jebe- 20.12.2008 10:12:14 (muokattu 20.12.2008 10:12:43) | |
---|
Und hallo everyone I'm amazing check me out! |
Ziggy Bubba 20.12.2008 10:23:06 (muokattu 20.12.2008 10:23:34) | |
---|
Kyllähän tuo Pete oli selkeästi paras tuosta kolmikosta, ei skabaa. Tämä Koop edustaa lähinnä mummo-skeneä. Iltapäivälehdet näyttävät olevan yllättävän lääpällään... Ihme spedeilyä. Koop on uusi tämä... "Mikä sen edellisen voittajan nimi oli?" |
embe 20.12.2008 15:50:29 | |
---|
Iltasanomienkos sivulla se oli kun Esa Nieminen ei pidä Kooppia minään totta puhuen Esa Nieminen itse ihan yhtä tyhjän kanssa noh ei oikein säväytä kertasin jopa sen saavutukset netistä eipä mitään mielestäni jota vois mainita... Luin saman jutun, jossa Esa "Nobody" Nieminen sanoi Koopin toiveista päästä säveltämään levylleen seuraavasti: "Ei siihen säveltämiseen niin vain ruveta, pitäisi siitä olla jotain näyttöäkin." Vitun idiootti. Mistä joku Nieminen, jonka ainoa tähtihetki oli kun hän BumtsiBumissa osasi kaikki omat sävellyksensä ulkoa, voi tietää millainen säveltäjä Koop on. Koophan on tehnyt omia biisejään, joita mm. MySpacesta löytyy ja käynyt musikaalisen yliopistokoulutuksenkin jos muistan oikein. You have to stop the Q-Tip when there's resistance. |
Bluesmies 20.12.2008 17:46:58 | |
---|
Toi Esa Nieminen on kyllä melko turha jamppa. Seppo Hovi on sentään mieeeeeeeesss. |
Askorbiinihappo 20.12.2008 18:13:43 | |
---|
Mun täytyy sanoa yksi juttu. Nimittäin Idols on julkisuuskikka. Miettikääpä nytkin, heti kun se Koop voitti, niin viikon ajan otsikoissa ei ole muuta ollutkaan. Koopin rakastajat, Koop teki laulun kuolleista ystävistä... Ja IS tienaa. Tongitaan kaikki mahdollinen ulos koko paskasta. Ja vähän ajan päästä äijä jätetään kuin nalli kalliolle, eikä hän tod. näk. julkaise enää koskaan ainuttakaan levyä. Mun mielestä koko Idols on vain välikäsi, kun tarvitaan uusia julkkiksia, joiden taustat ym. pengotaan esille. Ei sillä ole laulamisen kanssa mitään tekemistä. Ei kukaan noista voittajista ole mun mielestä ollut edes kummonen laulaja. Lisäksi musta tuntuu, että korkeampi taho päättää koko homman juonen; nyt neljännessä(kö?) Idolsissa peräkkäin on finaalissa vastakkaiset sukupuolet. Ei ohjelma olisi niin "kiinnostava", jos finalistit olisivat samaa sukupuolta. Tuomareidenkin työ on olla mahdollisimman töykeä. Kansan pitää rakastaa "laulajia" ja vihata tuomareita. Juontajien taas kuuluu olla mukahauskoja, ja jotteivät ne jäisi liian ulos piireistä, kuuluu heidän haastatella "satunnaisia" ihmisiä alkukarsinnoissa ja osallistua kaikkiin ekstrajuttuihin. Olenko ainoa, joka ihan oikeasti vihaa Idolsia? Ei minkään periaatteen takia, vaan vain vihaa? Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Foxt 20.12.2008 18:28:03 | |
---|
Mielestäni Idols on ihan mukavaa viihdettä. |
sepisti 20.12.2008 19:11:11 | |
---|
Mun täytyy sanoa yksi juttu. Nimittäin Idols on julkisuuskikka. Miettikääpä nytkin, heti kun se Koop voitti, niin viikon ajan otsikoissa ei ole muuta ollutkaan. Koopin rakastajat, Koop teki laulun kuolleista ystävistä... Ja IS tienaa. Tongitaan kaikki mahdollinen ulos koko paskasta. Ja vähän ajan päästä äijä jätetään kuin nalli kalliolle, eikä hän tod. näk. julkaise enää koskaan ainuttakaan levyä. Mun mielestä koko Idols on vain välikäsi, kun tarvitaan uusia julkkiksia, joiden taustat ym. pengotaan esille. Ei sillä ole laulamisen kanssa mitään tekemistä. Ei kukaan noista voittajista ole mun mielestä ollut edes kummonen laulaja. Lisäksi musta tuntuu, että korkeampi taho päättää koko homman juonen; nyt neljännessä(kö?) Idolsissa peräkkäin on finaalissa vastakkaiset sukupuolet. Ei ohjelma olisi niin "kiinnostava", jos finalistit olisivat samaa sukupuolta. Tuomareidenkin työ on olla mahdollisimman töykeä. Kansan pitää rakastaa "laulajia" ja vihata tuomareita. Juontajien taas kuuluu olla mukahauskoja, ja jotteivät ne jäisi liian ulos piireistä, kuuluu heidän haastatella "satunnaisia" ihmisiä alkukarsinnoissa ja osallistua kaikkiin ekstrajuttuihin. Olenko ainoa, joka ihan oikeasti vihaa Idolsia? Ei minkään periaatteen takia, vaan vain vihaa? Joo olet ainoa... Vittu mitä kusettamista, kun Koivunen voitti edellisen itollsin ja sen varjolla tienasi vuoden aikana yli 100 000 egeä. Siis miten noi levy-yhtiöt kehtaa. Annetaan kaverille vaan nelikertainen liksa keskituloisiin nähden. Onneksi Anna ei voittanut, niin nyt vaan eri tuottaja kertoo sille mitä sen pitää tehdä. Se tienaa ehkä vaan 90000 ensi vuonna. Kyllä tää maailma on mennyt julmaksi. Toisen selkänahasta revitään tolleen ja mitään ei jää käteen. Joo, siinä myös olet oikeassa, että salaliitto tässä on takana. Luotettavalta taholta kuulin, että supo on myös mukana tässä. :):):):):):):):):) Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!! |
kk80 20.12.2008 20:59:15 | |
---|
Luin saman jutun, jossa Esa "Nobody" Nieminen sanoi Koopin toiveista päästä säveltämään levylleen seuraavasti: "Ei siihen säveltämiseen niin vain ruveta, pitäisi siitä olla jotain näyttöäkin." En tunne Esa Niemistä. Kaveri on kuitenkin työskennellyt musiikinparissa kymmeniä vuosia, joten en lähtisi häntä lyömään maanrakoon vain sen takia, että on pimputellut pianoa Bumtsibumissa. En kuitenkaan allekirjoita väitettä, että säveltäminen olisi jotenkin rakettitiedettä. Eihän Idols voittajan tarvitse tehdä levyilleen mitään sinfonioita tai jousiorkestraatioita. Yksinkertaisimmillaan homma menee niin, että Koopilla olisi biisi-idea valmiina; pari sointua, melodian pätkä ja vähän sanoja. Sitten bändin kanssa lähdettäisiin sovittelemaan kappaletta ja kokeilemaan erilaisia ratkaisuja ja siitähän se biisi putkahtaisikin. Tuottajan kanssa sitten vielä hiotaan kappale kuosiinsa. Olen ehkä naivi mutta eikö Idols voittajan levyäkin voisi tehdä samalla metodilla. Ei pidettäisi niin kiirettä, annetaan sellainen n. vuosi aikaa. Voisi syntyä ihan mielenkiintoistakin materiaalia. Pro Helminen. Raipe Vancouveriin 2010! |
tuluppa 20.12.2008 23:15:54 (muokattu 20.12.2008 23:21:15) | |
---|
Anna Puustjärvi on kolmikosta se joka vähiten osaa laulaa joka ilmenee nuotin vierestä hoilaamisena. Tämä ei vielä olisi ongelma, mutta koska hänellä ei ole minkäänlaista karismaa, hän unohtuu hyvin nopeasti. http://www.hs.fi/viihde/artikkeli/A … aakse+huipputuottajat/1135242126490 Jee! Lupaa oikein hyvää. Tota karismattomuuskommenttia en oo btw. allekirjoittamassa. muumiii |
stickyfinger 21.12.2008 11:10:53 | |
---|
Mun täytyy sanoa yksi juttu. Nimittäin Idols on julkisuuskikka. Miettikääpä nytkin, heti kun se Koop voitti, niin viikon ajan otsikoissa ei ole muuta ollutkaan. Koopin rakastajat, Koop teki laulun kuolleista ystävistä... Ja IS tienaa. Tongitaan kaikki mahdollinen ulos koko paskasta. Ja vähän ajan päästä äijä jätetään kuin nalli kalliolle, eikä hän tod. näk. julkaise enää koskaan ainuttakaan levyä. Mun mielestä koko Idols on vain välikäsi, kun tarvitaan uusia julkkiksia, joiden taustat ym. pengotaan esille. Ei sillä ole laulamisen kanssa mitään tekemistä. Ei kukaan noista voittajista ole mun mielestä ollut edes kummonen laulaja. Lisäksi musta tuntuu, että korkeampi taho päättää koko homman juonen; nyt neljännessä(kö?) Idolsissa peräkkäin on finaalissa vastakkaiset sukupuolet. Ei ohjelma olisi niin "kiinnostava", jos finalistit olisivat samaa sukupuolta. Tuomareidenkin työ on olla mahdollisimman töykeä. Kansan pitää rakastaa "laulajia" ja vihata tuomareita. Juontajien taas kuuluu olla mukahauskoja, ja jotteivät ne jäisi liian ulos piireistä, kuuluu heidän haastatella "satunnaisia" ihmisiä alkukarsinnoissa ja osallistua kaikkiin ekstrajuttuihin. Ohhoh. Sinähän olet omaperäisen ja uniikin huomion tehnyt, siitäkin huolimatta että kovasti yritetään valtamedioissa peitellä ettei "Idols" olisi silkka kaupallinen ilmiö. "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
Simo78 22.12.2008 12:35:34 | |
---|
|
trashjones 29.12.2008 23:03:27 | |
---|
Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Master of Puppets Im vetämällä your strings |
Hargon 30.01.2009 14:27:28 | |
---|
Anna Puustjärvi on nyt sitten Anna Puu...ja jotta nimi lausuttaisiin englantia puhuvissakin maissa samoin kuin Suomessa, kirjoitetaan se levyn ulkomaisiin painoksiin muodossa: Anna Poo (pun intended) "Elämä ottaa ja elämä potkii" |
Bonham 30.01.2009 15:30:00 | |
---|
Anna Puustjärvi on nyt sitten Anna Puu...ja jotta nimi lausuttaisiin englantia puhuvissakin maissa samoin kuin Suomessa, kirjoitetaan se levyn ulkomaisiin painoksiin muodossa: Anna Poo (pun intended) "Give me shit" Ja haetaan se takki... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
mungiisi 30.01.2009 16:17:53 | |
---|
Anna Puustjärvi on nyt sitten Anna Puu...ja jotta nimi lausuttaisiin englantia puhuvissakin maissa samoin kuin Suomessa, kirjoitetaan se levyn ulkomaisiin painoksiin muodossa: Anna Poo (pun intended) Ei hitto mikä artistinimi... Anna Puu... Siis sehän on jonkun kukkakaupan nimi! |
Sergei Fallinen 30.01.2009 16:40:04 | |
---|
joo, aika mielenkiintoinen valinta:/ |
Bonesaw 30.01.2009 17:04:05 (muokattu 30.01.2009 17:04:35) | |
---|
Häh? Meikä luuli,että se on menny naimisiin ja sen miehen sukunimi on Puu. Mut ei vittu,siis Anna Puu??? Tyhmintä,mitä oon pitkään aikaan kuullu. |
Lennu 30.01.2009 21:50:56 | |
---|
Give Wood, Edin pikkuserkku. |
Sperm Donor 31.01.2009 17:17:21 | |
---|
Häh? Meikä luuli,että se on menny naimisiin ja sen miehen sukunimi on Puu. Mut ei vittu,siis Anna Puu??? Tyhmintä,mitä oon pitkään aikaan kuullu. Joo, samaa mieltä. Anna Puu ja Kaija Koo |