savoy dlx 20.02.2004 07:44:44 | |
---|
Olen mietiskellyt, mahtaisiko Suomessa toimia ns. itsepalvelu-soitinkirppis. Eli ihmiset saisivat pientä "pöytämaksua" vastaan tuoda omia soittimiaan myyntiin, aivan kuten itsepalvelukirppiksillä on tapana. Vetäjä vain pitäisi huolen, ettei samovaareja eksyisi pöydille..ja tietysti vakuutukset pitäis olla kondiksessa. Mitä mieltä olette? Löytyisikö myyjiä/asiakkaita..? Luulis ainakin "vintagehörhöjä" (kuten allekirj) kiinnostavan. Pientä maksua vastaan vois olla myös asiakkaille (siis myyjille) myös mahdollisuus nettimainontaan kirppiksen sivuilla..jne. ajatusleikkejä? |
kamara 20.02.2004 09:10:59 | |
---|
Toisaalta: Asiakkaita kyllä löytyis riittävästi mut myyjistä tulis pulaa. Toi teema on kyllä rajattu niin pieneen et toi ei toimisi kun pari kertaa jos silloinkaa. Asia eri kantilta: Tollanen kirpputorihenkinen tapahtuma vois toimia kampanjana. Kerran vuodessa järjestettäis suurimmilla paikkakunnilla suuren suuri myynti tapahtuma. Enste pitäis vain jäjestää kattava mainos kamppanja. -Ristus notta mä pian sanon- |
Muhwi 20.02.2004 09:56:50 | |
---|
Kyllähän noita on jo, esimerkiksi rumpukirppis. Jos sinne kerran riittää asiakkaita niin varmasti kaikki muut soittimet yhdessä saisivat ihan reilusti asiakkaita kokoon. It wasn't me, it was the Other Guy. |
miän vain 20.02.2004 13:09:59 | |
---|
Kyllähän noita on jo, esimerkiksi rumpukirppis. Niin on. Suunnilleen kaksi kertaa vuodessa. Jos sinne kerran riittää asiakkaita niin varmasti kaikki muut soittimet yhdessä saisivat ihan reilusti asiakkaita kokoon. Joo. Voisi järjestää vaikka neljä kertaa vuodessa. Pysyvä kirppis ei taitaisi pysyä kovinkaan pitkään pystyssä. |
Ylläri 20.02.2004 14:20:37 (muokattu 20.02.2004 14:29:07) | |
---|
Mielestäni tällaisen kirppiksen järjestäminen olisi mainio idea. Sinne voisi tuoda juuri sellaista pikkutavaraa, jota kaikilla kerääntyy nurkkiin mutta jonka myyminen netin tai lehti-ilmoitusten kautta ei ole vaivan arvoista: varaosia, piuhoja, hardwarea, vanhoja nuottikirjoja ym. Kumman usein mitä vähäpätöisimmälle roinalle löytyy tarvitsijansa:"Just tommonen ruuvi puuttuu mun mikkiständistä etc." Ja tokihan siellä voisi myydä myös soittimia ja muuta kalliimpaa kamaa. Samalla voisi myös suorittaa demojenvaihtoa ja muuta suhdetoimintaa, mikä jottei pistää vaikka jamit pystyyn lopuksi! Montako basistia tarvitaan vaihtamaan hehkulamppu? Ei yhtään, koska kosketinsoittaja hoitaa sen vasemmalla kädellä. |
Kyllähän noita on jo, esimerkiksi rumpukirppis. Jos sinne kerran riittää asiakkaita niin varmasti kaikki muut soittimet yhdessä saisivat ihan reilusti asiakkaita kokoon. Rumpukirppis on ollut omien kokemuksieni mukaan ihan metka tapahtuma rumpuklinikoineen. We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it!
www.collarbone.tk |
Bonham 20.02.2004 14:43:20 | |
---|
Yriettiin joulukuussa Turussa kirpparia laittaa yhdeksi päiväksi pystyyn... ei ollut myyjiä... kaikilla vissiin niin hyvät kamat:) Yritämme nyt keväällä uudestaan... Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan) |
savoy dlx 20.02.2004 18:01:45 | |
---|
Jep, olen yrittänyt asiaa puhua daffin porukalle, että juttua(rumpukirppistä) laajennettaisiin myös muihin soittimiin, mutta Tavastia saatta olla tilana tapahtumaan liian pieni. Turun tapahtumasta itse luin mnetistä (uutiset) vasta pari viikkoa tapahtuman jälkeen. Eli mainointa ei oikein tainnut olla kohdallaan? Itse uskoisin kyllä vakaasti, että juuri tuo "miljoonalaatikkojen" penkominen kiinnostaa monia, itselle turhaa pikkuromua moni pitää aarteena. Ja ajatelkaa esim. bändien yhteisiä tiloja; kuinka paljon "rojua" lojuu nurkissa - jos vaikka joskus tarvii...tulis ehkä siivottua jokunen treenikämppäkin. Ja tällä tavalla saisi myös ehkä bändit yhdessä siivoamaan tilojaan? Kauniita ajatuksia...? Tietysti tila, missä kyseistä pitäisi, olisi ensiarvoisen tärkeä seikka... |
Teijo K. 20.02.2004 18:48:09 | |
---|
Itse uskoisin kyllä vakaasti, että juuri tuo "miljoonalaatikkojen" penkominen kiinnostaa monia, itselle turhaa pikkuromua moni pitää aarteena. Ja ajatelkaa esim. bändien yhteisiä tiloja; kuinka paljon "rojua" lojuu nurkissa - jos vaikka joskus tarvii...tulis ehkä siivottua jokunen treenikämppäkin. Ja tällä tavalla saisi myös ehkä bändit yhdessä siivoamaan tilojaan? Kauniita ajatuksia...? Tietysti tila, missä kyseistä pitäisi, olisi ensiarvoisen tärkeä seikka... Juu, onhan meidänkin treeniksellä yhtä sun toista tarpeetonta tavaraa, mutta ei noita jätkiä saa niistä luopumaan millään ilveellä. Kaikki on hyvää.
-hemmo |
kimurantti1 20.02.2004 20:01:43 | |
---|
Ja kaikki huipentuisi siihen, että olisi muutama tarkasti valittu "tuntematon" bändi soittamassa illan lopussa. |
Lord of the strings 21.02.2004 12:08:54 (muokattu 21.02.2004 12:09:14) | |
---|
Yritämme nyt keväällä uudestaan... Jos onnistuu, niin eksyn sinne. "Pure nenääs!" - G. Pula-Aho |