Aihe: Kotimaiset musiikkivideot
1 2
Pallisti
20.02.2004 14:22:28
Kannattaako enää kotimaisten artistien vääntää musavideoita, jos ei ole tiedossa pyöritysaikaa MTV:ltä? Olen aina diggaillut musiikkivideoista ja täten harmittaakin, kun ei ole enää mitään foorumia, mistä voisi suomalaisia teoksia katsella.

Musiikkivideot ovat mielestäni hyviä promopläjäyksiä, joiden ansiosta olen tutustunut moneen suomalaiseen vähän "pienenmpään" bändiin..

MOON TV näytti paljon videoita, Jyrki oli ihan ykkönen jne.. Oi miksi, oi miksi kaikki musaohjelmat lopetetaan? Levyraati ei kauheasti lämmitä.

Olipa taas fiksua sanottavaa, mutta eipä voi mitään. sanokaa te.
We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it! www.collarbone.tk
Catja
20.02.2004 14:27:47
On kyllä totta että musavideoiden tekeminen ei enää kannata suomessa, koska ei ole mitään paikkaa missä niitä pyöritettäisiin. Paitsi nyt isommat bändit näkyy mtv:llä mutta eipä taida kukaan m.nettiläinen siellä kuitenkaan näkyä.

Mutta silti monet pienemmät bändit tekee videoita ihan omaksi ilokseen, ja kyllähän ne netissä aika hyvin leviää. Jyrkiä on kyllä ikävä, sieltä tuli niin hyvin kaikenlaisia musavideoita.
Jani The Rock
20.02.2004 17:13:12

Suomalaisten pitäisi opetella ensin tekemään niitä videoita.

No jaa... On Suomessa joskus tehty muutama ihan hyvä video. Hittimittariajoilta muistuu mieleen Gynttiä, Backslidersejä ja SIGin Leijaillen, jossa ollaan sentään Eiffeltornissa. Niin ja Leevin Pohjois-Karjala.
Rough and tough and plenty mean.
Vanalkar
20.02.2004 17:41:41
Imperiumissa pyörii "viikon video". Vaatii tietysti katsojalta laajakaistan, mikäli ei halua motukalla perse ruvella imeä.
Oppi Fjellet
Reddie
20.02.2004 18:47:32 (muokattu 20.02.2004 18:47:39)
Mä kyl uskon ja luotan siihen et suomalaisille musiikkivideoille tulee vielä kysyntää. Mä oon aivan varma et joku Jyrkin tapanen ohjelma alottaa taas jossain välissä.

Ja sit tämmösenä marginaalisempana meediumina voidaan mainita DVDt. DVD on kuitenkin tullut "suuren kansan suosioon" jo aika hyvin ja suomalaisetkin artistit on ruvennut ottaa tästä iloa irti. Tosin DVD tuotannot tulee kyllä rajoittumaan vaan niitten "kovimpien" kotimaisten bändien ympärille, mutta parempi sekin kun ei mitään.
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia suomesta
Diablero
20.02.2004 20:03:41
Mä kyl uskon ja luotan siihen et suomalaisille musiikkivideoille tulee vielä kysyntää. Mä oon aivan varma et joku Jyrkin tapanen ohjelma alottaa taas jossain välissä.

Toivon näin myös, vaan saapa nähä miten kauan se jykän tapainen ohjelma taas ehtii pyöriä ennen ku kaula katkee rahan puuttessa.

Ikävää tosiaan, varsinkin kun tietää että tehdään paljon loistavia videoita jotka ei luultavasti koskaan pääse kenenkään nähtäväksi...
Ei kai se sulle kuulu mitä sä teet
Fuzzball
20.02.2004 22:09:07
Ja mä ainakin olen sitä ihmetellyt,että miten niin Jyrki oli kannattamaton?Käsittääkseni katsojaluvut oli kohtalaisen tasaiset?
Rakasta itseäsi jotta muutkin rakastaisivat sinua...
Härski
20.02.2004 22:32:26
Moontv:n lopettaminen oli kyllä ihan selkeä alamäen alku suomalaisten musavideoiden hautaan. On vain ajan kysymys, milloin niitä ei enää tehdä, ellei MoonTV:n tyylistä kanavaa tule. Kaikkine ohjelmineen - Never trust a hippie, Videoraati, Lataamo, jopa 667 sekuntia ja Word! - MoonTV oli korvaamaton mesta pienille bändeille. Isot bändit nyt saavat melkein mistä vaan näkyvyyttä, mutta nyttemmin niitäkin näkee harvemmin. Perseestä koko nykyinen touhu. Toisaalta, MoonTV:hän meni konkurssiin, joten sen lopettamisesta tuskin ketään voi syyttää, mutta silti. Olisivat vain myöntäneet ne fygyt heille, niin Suomishitti pärjäisi paremmin.
Härski
20.02.2004 22:33:34
Ja mä ainakin olen sitä ihmetellyt,että miten niin Jyrki oli kannattamaton?Käsittääkseni katsojaluvut oli kohtalaisen tasaiset?

Kohtalaisen tasaiset 200 000, joka ei maikkarin sikariporrasta miellyttänyt. Mainos TV tilalle ja rahaa virtaa.
Jormaz
21.02.2004 11:07:29
Mua ärsytti kotimaisissa musavideoissa se että siellä pyöri aina se ~5 nimeä jotka niitä videoita ohjasi. Kliseisiä ja tylsiä videoita enimmäkseen. Mutta jos mä ohjaisin niin...
Back to the 80's
Deep Shadow
21.02.2004 11:38:14

Suomessa ei vaan ole järkeä tällä hetkellä tehdä kovin kummoista videota. Jos se kerran Levyraadissa pyörii, niin eipä siihen kannata paljon rahaa suoltaa.

Joku Jyrkin kaltainen ohjelma pitäisi ehdottomasti saada esitettäväksi sopivassa ajankohdassa. Kuten Herra Rapu sanoi, Aamunavauksen ajankohta ei ole sopiva. Toki parempihan tuokin on kun ei mitään, mutta ei riitä.

Mikäs se Jyrkin esitysaika oli? Joskus iltapäivällähän se aina tuli...
"Että häh vaan vittu itelles"
Pallisti
21.02.2004 13:35:55

Mikäs se Jyrkin esitysaika oli? Joskus iltapäivällähän se aina tuli...

Trakkaa aikaa en muista, mutta aina, kun tulin koulusta, niin telkkari päälle ja jyrki kehiin..
We fucked our friends´ moms and they were fuckin´ horny as hell and loved it! www.collarbone.tk
Pallisti
21.02.2004 13:37:36

En usko, että se on siitä kiinni. Suomalaiset kyllä osaavat tehdä musavideoita, mutta eipä niihin kannata varmaan miljoonia sijoittaa, kun ne eivät näy missään..
Härski
21.02.2004 13:49:25

Kotiteollisuuden Rakastaa/Ei Rakasta. Siinä ei ole jäänyt todellakaan läksyt lukematta. Siinä on kaikki.
Jani The Rock
21.02.2004 16:13:57

Kotiteollisuuden Rakastaa/Ei Rakasta. Siinä ei ole jäänyt todellakaan läksyt lukematta. Siinä on kaikki.

No myönnetään. Tuo video on ainoita oikeasti hyviä uudempia kotimaisia, vaikka ko. bändi onkin mulle täysin yhdentekevä.
Rough and tough and plenty mean.
Reddie
21.02.2004 16:41:54
Suomalaiset kyllä osaavat tehdä musavideoita

Itse tykkään esimerkiksi vallan paljon Tuukka Temosen musavideoista, elikkä siis Apulannan basistin videoista joka on tehnyt kaikki Apulannan musavideot (pl. Jumala) ja useita muita videoita myös.

Ainoana miinuksena Tuukalle voisi sanoa että mies ei hirveästi ole koittanut uusia aluevaltauksia videoissaan tehdä vaan luottaa omaan tyyliinsä.

Senpä takia tykkäänkin niin paljon Reunallat-videosta koska siinä Tuukka on tosiaan ensimmäistä kertaa yrittänyt jotain muuta, ja mielestäni onnistunutkin vallan mainiosti.

Menipä arvosteluksi.. Huhhuh...
"Tilanne on traagisuudessaan koominen"
Formed - Nu-metallia Espoosta
Juntunen
21.02.2004 16:44:34

Kyllähän niitä musiikkivideoita kannattaa väännellä vaikkei kotimaassa löydykkään oikeen esittävää mediaa. Ovat kuulemma monesti portti ulkomaan apajille nuo musiikkivideot. Eli siis ihan promoamistarkoitukseen.
Rokkia kansalle! Keväällä uusi demo ulos!
Jormaz
21.02.2004 17:27:13
Sitten vielä kun telkkaria kattoo niin tulee sellanen kutina että eipä niitä mainostoimistojakaan taida niin paljoa olla kun on niin kliseisiä ja yllätyksettömiä noi mainokset.
Back to the 80's
Pallisti
21.02.2004 18:26:54
Sitten vielä kun telkkaria kattoo niin tulee sellanen kutina että eipä niitä mainostoimistojakaan taida niin paljoa olla kun on niin kliseisiä ja yllätyksettömiä noi mainokset.

Ehkäpä perus paskat mainokset putoavat yleisöön..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)