Aihe: DV247 verkkokauppa kokemuksia?
1 2 3 4 556 57 58 59 60122 123 124 125 126
Pluto
28.01.2009 15:31:24
Mihin numeroon? Hankala tuolt nettisivulta on löytää...

EDIT:
United Parcel Service Finland Oy
Niittytie 23
01300 Vantaa
Suomi
Puh.: 0800-1-877-877

Oisko se toi sitten vai?

Juurikin tuo. Mutta varaudu siihen, että kovin tarkasti et voi sanella, mihin aikaan paketti sinulle tuodaan. Niitä kun menee n kappaletta muillekin.
Dillon, you son of a bitch!
duc
28.01.2009 15:31:51
Oisko se toi sitten vai?

Juu.

Seurantakoodia kysyvät sitten.
Roadstar1
28.01.2009 15:42:55
Juurikin tuo. Mutta varaudu siihen, että kovin tarkasti et voi sanella, mihin aikaan paketti sinulle tuodaan. Niitä kun menee n kappaletta muillekin.

No niin mutta en mä mitään tarkkaa ajankohtaa sinne pyytäny. Sanoin vaan että millon vaan kolmen jälkeen sopii. Mä vaan helpotan niitten työtä ku niitten ei tarvii turhaan käydä koputtelemassa :D
Eemil
28.01.2009 17:05:19 (muokattu 28.01.2009 17:06:12)
No niin mutta en mä mitään tarkkaa ajankohtaa sinne pyytäny. Sanoin vaan että millon vaan kolmen jälkeen sopii. Mä vaan helpotan niitten työtä ku niitten ei tarvii turhaan käydä koputtelemassa :D

Voin tässä vaiheessa kertoa, että nuo kuriirifirmat toimii niin, että aamut ja aamupäivät on jakeluaikaa n. kahteen asti ja sen jälkeen loppupäivä haetaan noutoja. En usko että ne alkaa sitä sulle erikseen tuomaan myöhemmin. Sulla on kaksi vaihtoehtoa: Joko haet sen Upsilta iltapäivällä kun kuriiri on tuonut sen takaisin, tai sitten soitat sinne ja sanot että jakaa sen sinne missä olet päivällä. Suosittelen soittamaan joka tapauksessa myös jos aiot hakea paketin itse terminaalista niin kuskin ei tarvitse ottaa pakettia mukaan turhaan.

Tosin, tässä on varmaan nyt kysymys "UPSin palvelusta" joka meinaa sitä että UPS hakee lähtöpaikasta kyllä tavarat, mutta täällä suomen päässä asiaa hoitaa ihan posti. Tällöin se lähetys jaetaan sitten kun jaetaan ja jos et ole kotona niin ne jättää lapun että tule hakemaan postikonttorista.
ilopertti
28.01.2009 17:15:07

DV lähettää UPS:n kautta kamat, UPS rehaa ne myös kotiovelle.
"xxxxxx: sää oot kyllä suomen mick mars"
Jebe-
28.01.2009 17:21:37 (muokattu 28.01.2009 17:22:55)
Mulle ainakin UPS:n kuski soitteli aamulla, että olisi nönnönöö aikaan tulossa ja kyseli oonko kotosalla. Ilmoitin olevani töissä kyseisenä aikana, kuski kyseli työpaikan osoitetta ja sanoi soittavansa mestoilla. Parin tunnin päästä tuli puhelu että paikalla ollaan ja hain tavarat.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Roadstar1
28.01.2009 17:37:00 (muokattu 28.01.2009 17:37:08)
Voin tässä vaiheessa kertoa, että nuo kuriirifirmat toimii niin, että aamut ja aamupäivät on jakeluaikaa n. kahteen asti ja sen jälkeen loppupäivä haetaan noutoja. En usko että ne alkaa sitä sulle erikseen tuomaan myöhemmin. Sulla on kaksi vaihtoehtoa: Joko haet sen Upsilta iltapäivällä kun kuriiri on tuonut sen takaisin, tai sitten soitat sinne ja sanot että jakaa sen sinne missä olet päivällä. Suosittelen soittamaan joka tapauksessa myös jos aiot hakea paketin itse terminaalista niin kuskin ei tarvitse ottaa pakettia mukaan turhaan.

Tosin, tässä on varmaan nyt kysymys "UPSin palvelusta" joka meinaa sitä että UPS hakee lähtöpaikasta kyllä tavarat, mutta täällä suomen päässä asiaa hoitaa ihan posti. Tällöin se lähetys jaetaan sitten kun jaetaan ja jos et ole kotona niin ne jättää lapun että tule hakemaan postikonttorista.

Mulle kerrottiin, että kyl onnistuu että tuodaan kolmelta. siis ihan puhelimessa.
_Petri_
28.01.2009 17:41:51

Mulle kerrottiin, että kyl onnistuu että tuodaan kolmelta. siis ihan puhelimessa.

Jännä juttu, mullekin soitettiin aamupäivällä, että paketti tulisi iltapäivällä kello 15-17. Vähän ennen neljää tuli. Eivät taida upsilaiset tuntea työaikojaan. BD.
PROG OUT WITH YOUR FROG OUT #m.net-ilta
Jebe-
28.01.2009 17:47:12 (muokattu 28.01.2009 17:47:22)
Eivät taida upsilaiset tuntea työaikojaan. BD.

Ainakin tuolla Vantaan UPS:llä kuskien normaali työaika päättyy vasta klo 17.
Tietty suurinosa tähtää, että pääsee siihen aikaan takaisin "varikolle" ja tyhjentämään autoa noudetuista lähetyksistä.
Und hallo everyone I'm amazing check me out!
Roadstar1
28.01.2009 18:15:11
Mikäs täs on ku sain DV247 tyypiltä 3 seurantanumeroa :/ ? Kaikki on 11,8kg, Eli just sen verran ku 2 kitaraa, pieni vahvistin ja pari kitarastandia painaakin. Mut miks tos on 3 kertaa toi? Jokanen on tänää tullu Helsinkiin 15:40 lähtien. Seuraava 15:41 ja sitten 15:42. Onks se paketti jotenki jaettu kolmeen osaan tjsp :S
_Petri_
28.01.2009 18:19:41

Onks se paketti jotenki jaettu kolmeen osaan tjsp :S

Mitä todennäköisimmin. Oma tilauksenikin tuli kolmessa lootassa, mikä olikin ihan fiksua.
Roadstar1
28.01.2009 18:22:49 (muokattu 28.01.2009 18:26:42)
Mitä todennäköisimmin. Oma tilauksenikin tuli kolmessa lootassa, mikä olikin ihan fiksua.

Mutta siis lukiko sulla UPS:n sivuilla että ne olis kaikki samanpainosia? Tai et ne on jotenki linkitetty yheks tilaukseks tjsp. Tai sen takia vaan, ettei ne erikseen tuo niitä. Esim. Vahvistin ekana päivänä ja kitara toisena?
_Petri_
28.01.2009 19:10:42

Mutta siis lukiko sulla UPS:n sivuilla että ne olis kaikki samanpainosia? Tai et ne on jotenki linkitetty yheks tilaukseks tjsp. Tai sen takia vaan, ettei ne erikseen tuo niitä. Esim. Vahvistin ekana päivänä ja kitara toisena?

Kaikissa oli joo sama paino UPSin sivujen mukaan. Ja kerralla tulivat. Kai ne jotenkin könttänä liikkuvat.
truba
28.01.2009 19:14:50
Kai se on omakin varoitus tänne laitettava.

22.12. laitoin tilauksen. Pod X3 live ja monitorikaiuttimet. Tilaus meni läpi , Visaa laskutettiin ja status oli "This order has been received"

Vuoden vaihteen jälkeen mitään ei ollut tapahtunut, laitoin mailia. Sain muutamaa päivää myöhemmin vastauksen, että rupeavat vasta saamaan tavaraa omilta toimittajiltaan.

20.1. visalasku tuli ja maksoin sen. nyt siis n. kuukausi kulunut tilauksestani. "this order has been received" -tila kukkuu sitkeästi my orders näkymässä. Laitoin heille mailia, jossa kysyin tilannetta. Vastauksena sain, että kaikki paitsi yksi tuote on varastossa, lähettävät jo olevat tuotteet 26.1. ja sen puuttuvan sitten perästä. Paha kyllä odottava tuote oli marshallin nuppisuoja, jota en ollut edes tilannut! Reklamoin välittömästi, että tuota nuppisuojaa en ole tilannut, heittäkää sillä vesilintua ja laittakaa se tilaukseni tulemaan! Lisäksi sivustolta puuttui tilaamani monitorit kokonaan, joskin näpsäkkänä miekkosena otin ja hakkeroin urlin tuolla omalla monitorieni koodilla, ja sain sivun, jossa mainitaan ettei noita monitoreja enää ole heidän valikoimissaan. Podia ei ollut näkynyt In stock:na sitten joulukuun. Monitorit sentään olivat vielä tammikuun puolen välin tienoilla varastotavaraa. Nyt niitäkään ei enää siis näkynyt. V-käyrä piirti uuden ennätyksen.

27.1. "this order has been received" eikä mitään vastineita heiltä. Visaa on veloitettu kuukausi sitten, visalasku on maksettu luottokunnalle, mutta tavaraa en ole saanut. Vitutusta en enää tunne, taisi mennä skaalasta yli.

Tarinan opetus on: Ostakaa vain tuotteita, jotka ovat in stock. Varmistakaa In stock -tila ja tuplavarmistakaa se. Reklamoikaa nopeasti, törkeästi ja äänekkäästi. Vaatikaa tuotteitanne ja korvauksia myöhästymisistä.

En haluis kääntää veistä haavassa mut ihmettelen "vähän" tän firman toimintaa...
Tilasin x3 liven 17.1 la ja odottelin 22.1 asti jolloin soitin firmaan eikä olleet saaneet mun tilausta. Tätä ihmettelin suuresti ja sainkin apuja täältä m.netin sivuilta ja firefox selaimella tein uuden tilauksen ja heti onnistui. X3 ei näyttäny olevan varastossa mut se ei haitannu mua ku oon kuitenkin reissussa muutaman viikon. Sitten 23.1 oli tavaraa edelleen tilauksessa, mut silti mun podi oli jo lähteny liikenteeseen ja tällä hetkellä köpiksessä tulossa tännepäin... Eli soittaminen auttoi kummasti tai sit mulla oli vaan säkää. Tai mistä sitä tietää kun joskus se paketti saapuu kotiin asti mitä sieltä löytyy ja missä kunnossa.
Diving sucks....... you in a different world
Henkka1000
28.01.2009 19:34:56
Kaikissa oli joo sama paino UPSin sivujen mukaan. Ja kerralla tulivat. Kai ne jotenkin könttänä liikkuvat.

Ne on kai ns. kolleissa, eli yks lähetys, jossa useempia paketteja. Paino on yhteispaino, mut jokaselle on oma koodi siltä varalta, että jos joku eksyy matkasta, niin on jotkin tiedot siinäkin
Hulluuslääkärissä kävi kun on niin lukkonen ja dingdong (Pasila)
TPL
28.01.2009 22:02:45
En haluis kääntää veistä haavassa mut ihmettelen "vähän" tän firman toimintaa...
Tilasin x3 liven 17.1 la ja odottelin 22.1 asti jolloin soitin firmaan eikä olleet saaneet mun tilausta. Tätä ihmettelin suuresti ja sainkin apuja täältä m.netin sivuilta ja firefox selaimella tein uuden tilauksen ja heti onnistui. X3 ei näyttäny olevan varastossa mut se ei haitannu mua ku oon kuitenkin reissussa muutaman viikon. Sitten 23.1 oli tavaraa edelleen tilauksessa, mut silti mun podi oli jo lähteny liikenteeseen ja tällä hetkellä köpiksessä tulossa tännepäin... Eli soittaminen auttoi kummasti tai sit mulla oli vaan säkää. Tai mistä sitä tietää kun joskus se paketti saapuu kotiin asti mitä sieltä löytyy ja missä kunnossa.

Kiitän itse asiassa tuosta kommentistasi. Tiedänpä mitä teen huomenna. Puhelin kouraan ja toivottavasti ystävällisesti asiat selviksi. Kiitos siis sulle! Plussan arvoista! Kohteliaisuus ja kärsivällisyys palkitaan usein, muttei näemmä aina.
duc
29.01.2009 10:13:48
Mutta jos sivuilla lukee tuotteen kohdalla 3-12 days (siis toimitusaika), niin päteekö se? Tuleeko tuote 3-12 päivässä? Päivittääkö dv247 hyvin sivujaan---> pitävätkö in stock ym. muut paikkansa?

Älä viitsi.
Vladi
29.01.2009 11:20:01
Mutta jos sivuilla lukee tuotteen kohdalla 3-12 days (siis toimitusaika), niin päteekö se? Tuleeko tuote 3-12 päivässä? Päivittääkö dv247 hyvin sivujaan---> pitävätkö in stock ym. muut paikkansa?

Siellä lukee että "usually shipped in 3-12 days" mikä tarkoittaa että YLEENSÄ siinä käy noin. Jos tavaraa ei toimittajalta tulekkaan, turha dv:lle ruveta avautumaa.

Joo, vois tehä jotain hyödyllisempää...
Kyllä se siitä.
Tuomas.
29.01.2009 13:04:35
Missäs vaiheessa pitäis statuksen muuttua New --> confirmed? Taisiis että mullahan on ollut että "new" kohta kolme viikkoa. Onks se confirmed sitten kun ne saa tavarat siellä kokoon vai mitä häh?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)