Aihe: Soitinten valmistus
1 2
MPU
10.01.2009 16:47:38
kyl me käytettiin pylväsporakonetta viritystappien reikien tekoon. mulla katkes 3 terää. jonka jälkee kurssi loppu ku niit odoteltiin. ja puusorvia, vannesahaa, kaasukäyttöstä liekitintä ym..

emt ehk on lait muuttunu ton jälkee?

Ala-asteella?
Pylväsporassa pitää olla toimintaan vaikuttava karasuojus eli karasuojuksen ollessa pois edestä kone ei saa käynnistyä. Aiemmin riitti pelkkä suojus. Sorvi on alakoululaisten sallittujen listalla, mutta sen opetuksen olen kokenut käytännössä mahdottomaksi. Vannesahaa eivät alakoululaiset saa käyttää.
Marko
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
migi666
14.01.2009 20:06:46

Jeeps.. Aattelin ite alkaa väsäämään cajonia näiden ohjeiden avulla:
http://www.davidbruce.net/building_cajon.pdf
Ihan harrastusmielessä luultavasti varsin mukava rakentaa, kunhan tietää mitä tekee, eikä kovin vaikeakaan. Kunnolliset uudet maksavat siinä 200€:n hujakoilla, niin on vähän liikaa akustisiin rientoihin silloin tällöin soitettavaksi. Pitäisi alkaa ens viikolla rakentelemaan. :P
Suoraan mennään ennen kuin käännytään..!!
mikkemato
02.04.2009 15:53:53 (muokattu 02.04.2009 17:58:36)
ooofffiaaargh!

mutta kun olin jo viestin tänne pistänyt, vaikka sen hetken päästä tyhjensinkin(näitä kun ei voi poistaa >:d )

niin siispä
onko kellään käynyt niin epäonnisesti thomannilta tilatessa että tulli olisi pistäny jonku maksun?
itse pelkään moista, kun jostain jotain semmoisen mahollisuuden suuntasta oon kuullu.
(suunnittelisin siis kitaran, parin pedaalin ja vahvistimen ostoa sieltä.)
Ketjukuula
02.04.2009 22:03:54
mikkemato: ooofffiaaargh!

mutta kun olin jo viestin tänne pistänyt, vaikka sen hetken päästä tyhjensinkin(näitä kun ei voi poistaa >:d )

niin siispä
onko kellään käynyt niin epäonnisesti thomannilta tilatessa että tulli olisi pistäny jonku maksun?
itse pelkään moista, kun jostain jotain semmoisen mahollisuuden suuntasta oon kuullu.

En kyllä koskaa oo kuullu että thomannilta tilatessa ois tullu. ite oon varmaa sen 7 pakettia tilannu ja hyvin on tullu aina:)
MPU
03.04.2009 09:12:15
mikkemato: ooofffiaaargh!

niin siispä

EU:n sisäisessä kaupankäynnissä ei tulleja kanneta. Ihan kaikkea kuulemaansa ei kannata uskoa.
Marko
Ite kun tekee saa sellasta kun tulee
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)