Aihe: Laulumikki kiertää
1 2 3
stnprkl
25.01.2009 11:57:26
Kaikki kunnioitus sille mikkivalmistajalle, joka ensimmäisenä virittelis kehiin sellaisen "räppimikin", joka on optimoitu kourimiselle. (Mikäli semmoinen olisi ylipäätään mahdollista toteuttaa?)

Shure 55SH. Ei haittaa kuinka pitää kiinni ei vaikuta soundiin. Tai siis sit kun rupee vaikuttaan niin käsi on jo selkeesti lähempänä suuta kun mikkiä ;)
Tosin onko räppiskeneen tarpeeks uskottava.
Viltsu audiokantaja
Sami_T
25.01.2009 16:06:48

Tullu kans tuskailtua ton mikkiongelman kanssa, lähinnä räppi- ja reggaejutuissa.

Ulospäin tuleva soundi on mitä on jos se grilli on nyrkin sisällä piilossa, sille on paha tehdä mitään.

Kompuraahan toi touhu yleensä vaatii aika reippaasti. Jos sitä kompuroitua tavaraa ajaa kulmiin niin peli on yleensä menetetty. Eli oon splitannu mikit kahteen kanavaan ja kompuroinu ainoastaan sen mikä tulee ulos ja lähettäny sitä toista sitten lauteille. Lisäks oon leikannu kulmista mikeistä alle 200 Hz kaikki pois.

EV:n mies hehkutti N/D967-mikkiä ja pääsin kokeilemaankin niin tuo tuntui pitävän soundinsa vaikka kuinka laitto kättä grillin ympärille. Muutenkin tuntu järkevältä peliltä, mitä nyt muotoilu on hieman erikoinen. Ostoslistalla onkin tota 967:aa langattomana. Kun nyt vähän rikastuis.

ProSoundWebissa joku tyyppi väitti päässeensä hyviin tuloksiin Audixin Fireballilla joka on siis huuliharppumikki. Uskoiskohan... Mutta toisaalta huuliharpun kanssahan just nimenomaan peitetään kädellä sitä grilliä koko ajan.
Itse olette lihava.
eetuss
25.01.2009 22:56:26

Yksi asia mikä myös vaikuttaa mikkien kiertoherkkyyteen on se että kuinka täynnä ne on smegmaa eli töhnää. Ei nyt liity sinänsä tähän nappimikin kierto-ongelmaan, mutta mm. viiskaseihin.
Ei se tästä..
tommiot
26.01.2009 09:44:26
Yksi asia mikä myös vaikuttaa mikkien kiertoherkkyyteen on se että kuinka täynnä ne on smegmaa eli töhnää. Ei nyt liity sinänsä tähän nappimikin kierto-ongelmaan, mutta mm. viiskaseihin.

Juu ja ne 58:n grillit kandee muutenkin joskus pestä, kuulostaa kivemmalta, ja ehkä sillä laulajallakin on mukavampaa jos se grilli ei oo täynnä paskaa :)
Sami_T
26.01.2009 10:11:30

http://www.thomann.de/fi/shure_rk_143_g.htm

Ei maksa vaivaa ruveta tiskailemaan.
Itse olette lihava.
aimotuska
26.01.2009 12:02:19
No emmää tiedä.. Kyllä siitä töfnästä pääsee eroon helpolla pesuoperaatiolla alta viiden minuutin, mikäli vaan vaahtomuovi on kunnossa. Se on kuitenkin vanhassa rahassa melkeen satasen tommonen grilli. Mitäs pullollinen saippuaa maksaa ja montako grilliä sillä pesee?
eetuss
27.01.2009 21:49:47

No emmää tiedä.. Kyllä siitä töfnästä pääsee eroon helpolla pesuoperaatiolla alta viiden minuutin, mikäli vaan vaahtomuovi on kunnossa. Se on kuitenkin vanhassa rahassa melkeen satasen tommonen grilli. Mitäs pullollinen saippuaa maksaa ja montako grilliä sillä pesee?

Jep. Kyllä mie ainakin pesen sukkanikin, vaikka ne ei maksa edes 14,60€ kaupassa. Ja yhtä usein.
Ei se tästä..
rintapek
27.01.2009 22:00:05

No emmää tiedä.. Mitäs pullollinen saippuaa maksaa ja montako grilliä sillä pesee?

Mjaa. Meil on reenikämpällä aina pari pulloa käsisaippuaa. Basista (oikeutetusti) vaatii, että käsiä pestään joka välissä, tai sit joku muu hoitaa kieltenvaihdon. Me muut sit pestään kiltisti kädet joka tauolla. Ja sit ihan samaa saippuaa ja vesijohtovettä olen käyttäny pari kertaa vuodessa grillien huuhteluun.
One kind of music only - the good kind
Sami_T
27.01.2009 22:52:41 (muokattu 27.01.2009 22:53:27)

Siinä vaiheessa kun se 58 rupee olemaan silminnähden likainen niin se grilli on jo (yleensä) saanu osumaa ja menny mutkalle sen verran että ei sitä oikein enää senkään puoleen kehtaa kenenkään nenän eteen työntää. Grilli vaihtoon niin vot, on kuin uusi.

Joku hahmo mua joskus valisti että jos se grilli on kovin mutkalla niin se vaikuttaa soundiin ja tekee mikistä kiertoherkemmän. En sitten tiedä. Mä joka tapauksessa jo ihan pelkästään esteettisistä syistä kärsin se 14,60 aina kun on vähääkään aihetta. Ja popparit kyllä on asian noteerannu.
Itse olette lihava.
rintapek
27.01.2009 23:05:55

Siinä vaiheessa kun se 58 rupee olemaan silminnähden likainen niin se grilli on jo (yleensä) saanu osumaa ja menny mutkalle .

Mjaa. Kyl nuo paskaa kerää, ennenko mutkalle menee, mut tää on vaan mun miälipide. Kullakin omansa.
One kind of music only - the good kind
jorma666
27.01.2009 23:27:45
Siinä vaiheessa kun se 58 rupee olemaan silminnähden likainen niin se grilli on jo (yleensä) saanu osumaa ja menny mutkalle sen verran että ei sitä oikein enää senkään puoleen kehtaa kenenkään nenän eteen työntää. Grilli vaihtoon niin vot, on kuin uusi.

Joku hahmo mua joskus valisti että jos se grilli on kovin mutkalla niin se vaikuttaa soundiin ja tekee mikistä kiertoherkemmän. En sitten tiedä. Mä joka tapauksessa jo ihan pelkästään esteettisistä syistä kärsin se 14,60 aina kun on vähääkään aihetta. Ja popparit kyllä on asian noteerannu.

http://2.bp.blogspot.com/_S6YyBEV3g … do/Zyp_GevJlXI/s1600-h/100_1577.JPG

Mitä, ihan hyvin nuo toimi. Yhestä oli jotain irronnu sisältä niin se helisi kun sitä ravisteli. Avas PA:sta niin kuulosti tavallaan vähän tamburiinilta. No, saipa basistikin balladin ajaksi jotain tekemistä...
we call it music - they call the cops
aimotuska
28.01.2009 07:36:10
http://2.bp.blogspot.com/_S6YyBEV3g … do/Zyp_GevJlXI/s1600-h/100_1577.JPG

Nuita on kyllä jo käytetty työkaluina trussin ja/tai lavan rakentamisessa.
jorma666
28.01.2009 09:55:36 (muokattu 28.01.2009 09:56:08)
Nuita on kyllä jo käytetty työkaluina trussin ja/tai lavan rakentamisessa.

En usko että ainakaan trussin. Lavakin oli vähän mitä oli, tuskin siinäkään. Mutta vaikka oliskin, sano joku toinen mikki mikä kestäis sen.
jorma666
28.01.2009 20:55:44
Eikäkö tossa on Monroen Miken yhen keikan tulos. :D

Hitto niin muuten saattaa ollakin! Ainaki talon mikkitelinearsenaalin perusteella, Mikehan pistää paskaksi myös telineitä.

http://3.bp.blogspot.com/_S6YyBEV3g … dg/uHbnDZHbeCE/s1600-h/100_1571.JPG

Tämän kuvan myötä olettekin päässeet tutustumaan erään amerikkalaisen klubin mikkiständi- ja piuhavalikoimaan, aiemman kuvan myötä myös puoleen talon mikrofonivalikoimasta. Että kyllä noita suomalaisia pitseriannurkkia on monesti ihan kiva kiertää, ainaki kaluston puolesta.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)