Askorbiinihappo 26.01.2009 17:52:16 | |
---|
Oli ihan hyvä haastis Soundissa, sen innoittamana hommasin Deliverancen ja onhan tää ihan kelvolliselta kuulostava laulu- ja soitinorkesteri :-) Mielestäni Deliverance on vielä huonoin lätyistä. Kokeile Still Lifea tai Blackwater Parkia. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Meadow 26.01.2009 18:09:12 | |
---|
Itse petyin aikoinaan Deliveranceen, eikä se vieläkään ole oikein auennut minulle. Nimikappale on erinomainen, mutta muuten levy jättää jotenkin kylmäksi. Eivätkä kehnohkot soundit auta asiaa. |
Exhausted 26.01.2009 18:24:38 | |
---|
Minun mielestäni Deliverance on Opethin paras lätty, olin sitten miten harhauskoinen tahansa :) |
Lasitten 26.01.2009 18:34:15 (muokattu 26.01.2009 18:34:25) | |
---|
Ite en tykkäile Deliverancesta yhtään, suurimmalta osin huono biisimatsku ja aivan hirveät saundit. A Fair Judgement on levyn ainoa biisi ja se kylläkin nousee melkein yhdeksi Opethin parhaista biiseistä. En ymmärrä myöskään nimikkobiisin hehkutusta, mielestäni bändi saisi sen jo heittää helvettiin settilistastaan. Jos komodo ampuu pihevin 300km/h kohti 2kg siikaa niin jääkö hammetti ilmaan tiluttamaan wahilla? |
Credence 26.01.2009 18:37:01 | |
---|
Itse petyin aikoinaan Deliveranceen, eikä se vieläkään ole oikein auennut minulle. Nimikappale on erinomainen, mutta muuten levy jättää jotenkin kylmäksi. Eivätkä kehnohkot soundit auta asiaa. Ihan hyvä levy se on :) Fair Judgement piiseistä ylivoimaisesti kovin, heikoin ehkä Wreath. Mutta joo eihän tuolla levyllä ne Opethin kovimmat vahvuudet juuri pääse oikeuksiinsa. Errare humanum est, sed perseverare diabolicum. |
Heartwood 26.01.2009 21:18:26 | |
---|
Ite en tykkäile Deliverancesta yhtään, suurimmalta osin huono biisimatsku ja aivan hirveät saundit. A Fair Judgement on levyn ainoa biisi ja se kylläkin nousee melkein yhdeksi Opethin parhaista biiseistä. Sama. Tosin myös Master's Apprenticesin Morbid Angel -runttaus toimii, mutta kokonaisuutena Deliverance on selkeästi bändin heikoin levy. En ymmärrä myöskään nimikkobiisin hehkutusta, mielestäni bändi saisi sen jo heittää helvettiin settilistastaan. Sama. Aikamoisen hengetön ja tylsä jyystöhän se on. Riffiä on tosin mukava soittaa kitaralla, kai se selittää jotain. "Thus men forgot that all deities reside within the human breast"
Romantikkoitkijät #42 |
Booombox 27.01.2009 15:48:36 (muokattu 27.01.2009 15:49:33) | |
---|
Ihan hyvä levy se on :) Fair Judgement piiseistä ylivoimaisesti kovin, heikoin ehkä Wreath. Mutta joo eihän tuolla levyllä ne Opethin kovimmat vahvuudet juuri pääse oikeuksiinsa. By the pain I see in others on musta toinen loistava biisi tolla levyllä. Opethin heikoinpia levyjä mun mielestä, ei silti mikään huono. Get your money for nothin' Get your chicks for free |
Credence 27.01.2009 20:43:45 | |
---|
By the pain I see in others on musta toinen loistava biisi tolla levyllä. Opethin heikoinpia levyjä mun mielestä, ei silti mikään huono. Jännä juttu, kun olin jo kirjoittanut muistaakseni tuon by the painin tuohon, mutta eipäs sitä näkynytkään enää :D. Hauska se sirkus meininki. Errare humanum est, sed perseverare diabolicum. |
pehko 28.01.2009 00:09:44 | |
---|
minusta Deliverance on opethin paras biisi, ja By The Pain I See In Others on myös omalla listalla aika kärkipäässä. Tykkään siitä humppa kohdasta siellä...akustinen säkeistö ja puhelin örinä, kertsi taas vitun brutaali. Masters Apprenticesta tykkään myös. "Kaikki järjestäytyneet dogmaattiset uskonnot ovat harhaanjohtavia, eikä itseään kunnioittavan ihmisen pidä hyväksyä niitä ehdottomina." - Hypatia Aleksandrialainen |
Deino 28.01.2009 00:12:20 | |
---|
Deliverance on minusta paras Opethin levy Ghost Reveriesin jälkeen. Vähän köyhät soundithan siinä kyllä on... |
Askorbiinihappo 28.01.2009 08:35:20 | |
---|
Ei Deliverance todellakaan mikään huono ole, en ole tosin pitkään aikaan kuunnellut levyä kokonaan, mutta huonoin mielestäni silti Opethin levyistä. Onhan Delilläkin toki uskomattomia juttuja, kuten esim. By The Pain I See In Others tai Fair Judgement. En muuten tykkää siitäkään, kuinka sitä levyä mainostetaan Opethin brutaalimpana levynä. Opethilla on todella paljon materiaalia, joka on huomattavasti raskaampaa kuin Deliverance. Nimikkobiisistä en ole koskaan oikein osannut löytää mitään sinänsä kummosta, onhan se vähän semmoinen opus, mutta ei se kyllä hehkutuksen arvoinen ole. No, jos Deliverance maistuu, niin suosittelen ehkä Ghost Reveriesia kuitenkin, vähän kuin 3D-versio kaksiulotteisesta Deliverancesta. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
Pedroz 28.01.2009 08:51:26 | |
---|
Nimibiisi ja A Fair Judgement taitavat olla The Drapery Fallsin jälkeen parasta Opethia ikinä ja Master's Apprenticesilläkin on hetkensä, mutta muut biisit ovat sitten vaisuinta Opethia Hearsen jälkeen. Ihan hyvää silti, mutta pudottavat levyn Hearsen jälkeisistä huonoimmaksi. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Satiainen 28.01.2009 17:25:02 | |
---|
"Life sucks and then you fucking die!" -Ozzy Osbourne |
lethus1 28.01.2009 18:26:24 | |
---|
Ei pitäis väitellä mutta miten joku voi sanoa Hearsea vaisuksi ? Noo, kai noita makuja on vääriäkin. Vompatti |
Hipelius 28.01.2009 18:45:22 | |
---|
"Fuck keyboard players! It's like; 'Have lots of gear, shut up, play the parts and don't leave!' Keyboard players all suck! They really do." ~ Devin Townsend |
Mahtavaa, pitääkin ostaa Micro Cube kun Opethkin sitä käyttää. Ei ole kyllä tosiaan yhtään hassumman kuuloinen. I quit the band... Now I just play with myself. |
Ziggy Bubba 28.01.2009 20:53:23 | |
---|
Ei ole kyllä tosiaan yhtään hassumman kuuloinen. Hyvät soittajat, vahva sävellys ja PRS:t varmasti myös myös auttavat asiaa :) |
Pedroz 29.01.2009 07:33:10 | |
---|
Ei pitäis väitellä mutta miten joku voi sanoa Hearsea vaisuksi ? Noo, kai noita makuja on vääriäkin. Tarkoitin tuossa kyllä, että Hearsen jälkeen ilmestyneistä vaisuin, anteeksi. Mutta joo tosiaan, onhan se Hearse toisiksi vaisuin Opethin levyistä Orchidin jälkeen. Vuosia olen yrittänyt, mutta kun ei toimi niin ei toimi. "Vapaa on vasta kun päivissä sekoaa" -Tommi Liimatta |
Askorbiinihappo 29.01.2009 16:58:33 | |
---|
Tarkoitin tuossa kyllä, että Hearsen jälkeen vaisuin, anteeksi. Mutta joo tosiaan, onhan se Hearse toisiksi vaisuin Opethin levyistä Orchidin jälkeen. Vuosia olen yrittänyt, mutta kun ei toimi niin ei toimi. Sama juttu, jotenkin liian "yksinkertaista" kamaa, varsinkin alkupään biisit. Tosin Madrigal ja Credence ovatkin sitten melkoisen hyviä. Samoin muistaakseni Epilogue ja The Amen Corner. Entinen pulseofthemaggots, Youtubesta mut löytää samalla nimimerkillä |
slipkorn 29.01.2009 19:12:37 (muokattu 29.01.2009 19:13:07) | |
---|
Sama juttu, jotenkin liian "yksinkertaista" kamaa, varsinkin alkupään biisit. Tosin Madrigal ja Credence ovatkin sitten melkoisen hyviä. Samoin muistaakseni Epilogue ja The Amen Corner. Mulle tuo "yksinkertaisempi" Opeth toimii paremmin, jotenkin tunnelmallisempaa kamaa. Prologue/April Ethereal/When on parasta Opethia ikinä (ehkä The Mooria lukuunottamatta). Lisäksi Hearsella on Opethin parhaat soundit. |