Muusikoiden.net
19.04.2024
 

Keikkapaikat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kooma Nighclub (Turku)
1 2
miffe
30.12.2008 22:13:54 (muokattu 01.01.2009 15:27:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

+ Kooma (Nightclub)
+ Aurakatu 6, Turku, 100m torilta Aurajoelle päin
+ 22-04, niinä päivinä, jolloin elävää musiikkia
+ yli 500 juoppoa mahtuu
+ rock/pop nimibändejä, coverbändejä
+ PA: ei ole, 32/8 splitillä varustettu kaukokaapeli kiinteästi samoin kuin etupään sähköt
+ naamavalot ja lavan takareunassa ledikannuja, joihin pääsee kiinni DJ-kopin kautta (DMX-syöttö sinne)
+ Lavalla 4 kpl 16A voimavirtoja ja 1 kpl 32A voimavirtaa, jossa tosin 16A nallit(!)
+ Look Unique on takuuvarma keino saada aikaan palohälytys. Kokemusta moisesta mm. Suurlähettiläät ja Negative
+ Lava noin 6x4 metriä, kaiteella suojattu rokuista. Takahuoneeseen käynti suoraan lavalta. Takahuone on enemmänkin joku neukkari/kabinetti, jossa iso pöytä ja ympärillä 10 tuolia.
+ Ruokailu paria kerrosta ylempänä, voipi mennä istuskelemaan vaikkapa saman puulaakin ruotsinlaivasimulaattoriin (www.galax.fi)
+ Kamat sisään Linnankadulta, jos auto ei mahdu 2,55m korkeasta porttikongista. Kuitenkin sama takaovi, josta neljän oven kautta saliin.
+ pe-la ikäraja 24v, keski-ikäisten temmellyskenttä, joskin toisinaan sekaan eksyy nuorempia.
+ http://www.koomanightclub.fi/
+ Hyvää: henkilökunta, ruokailu saman katon alla, bändit saavat tarvittaessa olla rauhassa yleisön häiritsemättä (henkilökunnan sisään-/uloskäynti, bäkkärille suoraan lavalta)
+ Huomioitavaa: No se 32A töpseli, jossa 16A sulakkeet
 
turkulainen
Bonham
30.12.2008 22:57:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomioitavaa myös se, että ei kovinkaan hyvä mesta yleisön kannalta; näkyvyys lavalle erittäin rajallinen - varsinkin jos täyttä...
 
Opinions are like assholes, everybody's got one. (Harry Callahan)
miffe
01.01.2009 15:25:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Huomioitavaa myös se, että ei kovinkaan hyvä mesta yleisön kannalta; näkyvyys lavalle erittäin rajallinen - varsinkin jos täyttä...
 
Ja se metrin levee tolppa, joka tulee stage left puolen (= lavalta yleisöön katsottuna) ämyripinkan eteen.
 
turkulainen
Sami_T
26.01.2009 14:34:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ollu Uniquen kanssa ongelmia mutta yleensä käytän aika ujosti.
 
Itse olette lihava.
miffe
27.01.2009 18:52:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla ei ollu Uniquen kanssa ongelmia mutta yleensä käytän aika ujosti.
 
Eli ne kävi panemassa asiasta viisastuneena useemman hälypiirin pois päältä. Näin ainakin uskoisin sen jälkeen, kun edellisen kerran kokemusten viisastuttamana keskustelin talon henkilökunnan kanssa.
 
Itse en kylläkään ollut itse vetojen aikaan paikalla.
 
turkulainen
LHU
28.01.2009 16:24:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Look Unique on takuuvarma keino saada aikaan palohälytys. Kokemusta moisesta mm. Suurlähettiläät ja Negative
 
Itse en kylläkään ollut itse vetojen aikaan paikalla.

 
Että näin. Kokemusta ja silleen.
 
Tää onkin mainio juttu, mä voin ryypätä koko ajan ja sit vaan näyttelen selvää. Eipäs oo ennen tullut mieleen.
dmls
29.01.2009 01:03:26
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Henkilökunta muistaakseni puhui että se takakäytävän hälytin olisi se kriittisin. Ongelmitta meni tosin viime syksynä itsellä.
 
miffe
30.01.2009 02:22:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Että näin. Kokemusta ja silleen.
 
Niin, herrat Laitinen (tunnet kyllä) ja Yli-Jyrä (tunnet varmasti kans) puikoissa. Kysy niiltä itteltään, jos et muuten usko. Y-J sai sen aikaiseks jopa kolme kertaa saman vedon aikana :)
 
Ja tuo ihan sen takia, että melkein ensimmäisiä asioita, joista talon henkilökunnan kanssa keskusteltiin oli juuri pöhöttimen käyttö. Sanoin, että Uniquella mennään eikä mitään ongelmia ole. Sieltä vastattiin, että niin oli luvattu SL:n kanssa ja silti tuli hälyt. Itte pystyin toteemaan siihen vain, että tos cases lukee "SL Haze", kun vietiin kamat Negativelle. Menin sitten purkamaan kamoja (kävin välillä toisella keikalla) ja siellä avauduttiin asiasta suhteellisen vahvasti.
 
Oliko muuta?
 
PS. Minne mä voin nakata TA:n varastolta sellasen keltasen ruman salkun, jossa on sun puumerkki?
 
turkulainen
LHU
30.01.2009 13:56:12
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oliko muuta?
 
Paljonkin, mut ei nyt eikä tässä.
 
PS. Minne mä voin nakata TA:n varastolta sellasen keltasen ruman salkun, jossa on sun puumerkki?
 
Nakkaa vaikka roskiin. Tai vie kotiis. Eli ihan sama.
 
Tää onkin mainio juttu, mä voin ryypätä koko ajan ja sit vaan näyttelen selvää. Eipäs oo ennen tullut mieleen.
Marzi
19.12.2009 02:57:03
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirjoitin muuten just tänään soundcheckissä siihen "32A" -päähän, että "16A HUOM!!!"
 
Nalli paloi kun 2xAtomic sanoi "burn". Helvetin sekava sulaketaulu btw. Jos ei olisi tiennyt etsivänsä 16A-nallia, ei ois löytyny. Thnx m.net ja Miffe.
 
Tarpeeksi on liian vähän.
pecho
16.06.2010 13:59:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

About kuukausi sitten kun viimeksi kävin mestoilla, oli kaukokaapelin monitorihaara hukkunut jonnekkin.
 
Aina jotain...
miffe
17.06.2010 16:42:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pecho: About kuukausi sitten kun viimeksi kävin mestoilla, oli kaukokaapelin monitorihaara hukkunut jonnekkin.
 
Kaikenlaista lisäharmia...
 
turkulainen
Kallekorvola
17.08.2010 15:59:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin ja onhan siellä tosiaan "PA"... Harmi vaan, et viimeks käydessä KAIKKI subbarielementit oli paskana, ja ainakin vasemman puolen alempi 12" röpötti. DJ:lle mä näistä aina avaudun (joka kerta), mut ei oo kyl mitään tapahtunu asian eteen (sillon "ens kerralla"). No toisaalta, eipä näitä valituksen aiheita ole ollutkaan kun vasta vähän toista vuotta...
 
pitk
24.08.2010 11:48:15
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kallekorvola: Niin ja onhan siellä tosiaan "PA"... Harmi vaan, et viimeks käydessä KAIKKI subbarielementit oli paskana, ja ainakin vasemman puolen alempi 12" röpötti. DJ:lle mä näistä aina avaudun (joka kerta), mut ei oo kyl mitään tapahtunu asian eteen (sillon "ens kerralla"). No toisaalta, eipä näitä valituksen aiheita ole ollutkaan kun vasta vähän toista vuotta...
 
Mut balanssin vuoksi PA-left yläkaappi pärisee tietyillä taajuuksilla...
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
miffe
21.09.2010 12:03:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pecho: About kuukausi sitten kun viimeksi kävin mestoilla, oli kaukokaapelin monitorihaara hukkunut jonnekkin.
 
On siellä ainakin viime viikonlopun perusteella haara talles. Stageboxin vedonpoistokin on ny korjattu.
 
turkulainen
pecho
21.09.2010 12:58:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Parhautta!
Liekö joku lainannut vain...
 
Aina jotain...
pitk
16.10.2010 22:28:04
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marzi: Kirjoitin muuten just tänään soundcheckissä siihen "32A" -päähän, että "16A HUOM!!!"
 
Toivottavasti joku jaksaa raaputtaa kyseisen tekstin pois; oletan sulakkeet vaihdetun.
 
Ajoin noin viisi minuuttia koko lamppukattausta täysillä. Mittarien mukaan kulutus oli 24-27A / vaihe, eli mikäli sulakkeet ovat kunnossa, olisi 16A tuossa ajassa pitänyt palaa.
 
Pitk.
 
Ryhdy roudariksi, näet maailmaa, sanoivat!
Kalkutan Konepaja
Marzi
19.10.2010 00:15:12
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oho! Tai sit joku on lauttanu rautanaulat sinne. Sillon kun ton raapustin, niin seinässä oli vastaavissa kohdin 16A posliinit. Ja viimeksi piipahtaessa n. puoltoista kuukautta sitten sama homma.
 
Tarpeeksi on liian vähän.
miffe
19.10.2010 16:43:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Marzi: Oho! Tai sit joku on lauttanu rautanaulat sinne. Sillon kun ton raapustin, niin seinässä oli vastaavissa kohdin 16A posliinit. Ja viimeksi piipahtaessa n. puoltoista kuukautta sitten sama homma.
 
Joo, vielä muutama viikko sit siellä oli 16A nallit siin kohtaa taulus. Viime perjantaina en jaksanu edes kurkistaa.
 
Onkos kukaan muu tehnyt havaintoa etupään sähköjen vedosta? Sinne tulee kolme vaihetta, joka jaetaan sukoille AVONAISESSA muovirasiassa. Ja se rasia tuppaa olemaan snadisti vaarassa joutua erilaisten juomien uittamaksi, vaikka periaatteessa piilossa onkin.
 
turkulainen
Marzi
29.10.2010 17:39:01
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

pitk: Toivottavasti joku jaksaa raaputtaa kyseisen tekstin pois; oletan sulakkeet vaihdetun.
 
Ajoin noin viisi minuuttia koko lamppukattausta täysillä. Mittarien mukaan kulutus oli 24-27A / vaihe, eli mikäli sulakkeet ovat kunnossa, olisi 16A tuossa ajassa pitänyt palaa.
 
Pitk.

 
Jännempi homma muuten, sillä seinässä on edelleen 16A-nallit. Just katoin ku pääsin paikan pälle.
 
Tarpeeksi on aivan liian vähän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «