Aihe: Väärin kuullut sanat
1 2
KoskPaavo
14.01.2009 11:34:27
Mun tyttäreni lauloi noin nelivuotiaana suihkussa:
" Hauska on vittuilla, vittuilla, vittuilla.."
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
manjaana
14.01.2009 12:39:27
Mun tyttäreni lauloi noin nelivuotiaana suihkussa:
" Hauska on vittuilla, vittuilla, vittuilla.."

HOHO.... *reps*
-Elämä on perseestä, joskus myös hanurista-
EP
14.01.2009 15:23:52
Ite tuli takavuosina kiskottua tunteella "Me ollaan sankareita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan..."

Yhdellä i -kirjaimella tietysti, jos vähänkin kuuntelee tekstiä.
Muuten olen ko. biisistä sitä mieltä, että saattaisi olla jonkun muun esittämänä paree..
KoskPaavo
14.01.2009 15:45:30
Tuo "Sankarit" - kappale menee mun kategoriassa samaan lokeroon kuin se " Jokainen ihminen on laulun arvoinen". Ei se p-le noin mene.
" Tällainen elämä käy laatuun, onhan se välimmiten lystiäkin ja kohottelee kantapäitä" Aleksis K.
Ainoy
19.01.2009 09:22:14
Olen muuten tähän asti aina luullut, että Popedan laulussa lauletaan "...pitkin polkuu poloista rinnallasi tarpomaan, elo kaunista on seurassasi päivästä päivään tosiaan..." ei siis suinkaan "elinkautistani seurassasi päivästä päivään lusimaan..."
"When we are born we cry that we are come to this great stage of fools." (William Shakespeare)
pekkajau
26.01.2009 20:54:54
Sinun kanssasi lähti silmä...
KoskPaavo
27.01.2009 10:25:17
" Armollas ruunaa kaunista"..
" Studiosus perpetuus"
jip59
14.02.2009 21:59:13
Onhan se... Vaikka oikeinkin laulaisi... Keskimmäinen poika 5v. hoilaa seurakunnan rukoushuoneella pidettävässä päiväkehossa Lauri Tähkä & Elonkerjuun kappaleita suureen ääneen. Mm. Juomaripoika ym. pohjalaisia perusssanoituksia. On kuulemma hoitotädeillä naurussa pitelemistä.
Ei savua ilman kokeilua...
haitari
14.02.2009 22:23:54

Pari vuotta sitten Smack -niminen bändi soi paljon radiossa. Kysyin kerran vaimolta, että miten voi laulaa noin rasistisesti kuin "onko allan varas?"... Vaimo korjasi, että laulu menee "onko hallan vaaraa?". Tarkemmin kun kuuntelee, niin niinhän se meneekin!
Miksi hänkin on täällä?
baron
14.02.2009 22:36:27 (muokattu 14.02.2009 22:36:53)

Off-topicia tapani mukaan:
Mun vaimoni on TK-lääkäri ja osaa (ikävä kyllä) pitää miehet järjestyksessä. Kerran sen työpaikalla pieni känninen mustalaismies aiheutti häiriötä ja hoitsut pyysi vaimoa apuun.
Vaimo tuli paikalle ja sanoi: "Mees Manne kotiin ja tuu uudestaan kun oot selvänä".
Joku paikalla ollut toinen potilas alkoi haukkua mun vaimoa rasistiksi kun nimitteli tummaa tuollaisella termillä.
Mun vaimoni yritti puolustautua: "Mutta kun sen nimi on Manne!"
You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine)
sudenmorsian
15.02.2009 06:05:27
Pari vuotta sitten Smack -niminen bändi soi paljon radiossa.

Oot tainnut kuulla bändin nimenkin väärin. Ei varmaan Smack laulanut hallanvaarasta.
Smak saattaa laulaa.
Agga
19.05.2009 18:42:30
"Tahdotko mut tosiaan, sun WC:hen makaamaan"

Biisi on siis Popedan "Tahdotko mut tosiaan" (suhteeseen vakavaan)

tämä ehkä hauskin mun väärin kuulluista
hoomollinen
22.05.2009 07:00:09
Peruskouluikäinen tyttäreni kysyi joskus biisistä Baarikärpänen että mitä tarkoittaa kun siinä lauletaan "Jos kosket heinää takaapäin." Jos posket ei näy takaapäin.
mack the knife
22.05.2009 09:48:49
hoomollinen: Peruskouluikäinen tyttäreni kysyi joskus biisistä Baarikärpänen että mitä tarkoittaa kun siinä lauletaan "Jos kosket heinää takaapäin." Jos posket ei näy takaapäin.

Heinä saattais kyllä olla aika pahana tuosta. Tietääkseni.
COVS n:o 1.
KoskPaavo
22.05.2009 09:53:03 (muokattu 22.05.2009 09:53:19)
mack the knife: Heinä saattais kyllä olla aika pahana tuosta. Tietääkseni.

Tuo tuli mullekin heti mieleen.
Katri - Helena kertoi jossakin että muinoin joku oli pyytänyt " Paloma Blanca" - kappaletta , että; " laalapa se " Uunolta palo mankka" ".l
" Studiosus perpetuus"
tope2
09.06.2009 15:08:46
Joskus kuulin Delilahin kertsin sanat suurinpiirtein näin: "ei ei eilin aikaan".

Luulin lapsena pitkään, että "Ranskalaiset korot seisahtais" viittaa rahoitusmarkkinoiden korkoihin..

Yölinnulla on joku epämääräinen biisi "ei olla rakkaita mullassa maan, vaan ollaan rikkaita..."

Lambadan sanat muistuu mieleen "sooranpussippoi keijun tsiinaa Suomi pessoraa"

Anna Erikson laulo kerran telkkaris epäselvästi "Lazzarellan" kertsin. Mun korviini kuulosti "ah Lasarella". Ei se kyl mikään lasarella oo! ;) Voihan tietty olla, että solisti halus ottaa tulkinnassa omia vapauksia??
tömistäjä
25.06.2009 23:39:33
Sattumalta tänään kuuntelin youtubesta Stripteasetanssijaa karaokeversiona. Yllättäen siinä yhdessä kohdassa ei lukenutkaan "Nainen alkoi tanssimista vielä nytkinäisempää", vaan jotain ihan muuta. Hyvä biisi silti.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)