Muusikoiden.net
19.03.2024
 

Konsertit, keikat, tapahtumat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Tina Turner Suomeen!
1
HaloOfFlies
26.01.2009 17:56:29 (muokattu 26.01.2009 18:06:24)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.mesta.net/musa/uutiset/?aid=16600
 
Voisi kyllä melkein vaikka lähteäkin katsomaan. Sen verta kovan luokan legendasta on kyse.
 
E: on muuten taas melkoisen kova keikkavuosi tulossa. Turner, Skynyrd, Eagles, Springsteen, Metallica, AC/DC... Mitä seuraavaksi? Paul McCartney?
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Drumjamo
26.01.2009 18:07:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

E: on muuten taas melkoisen kova keikkavuosi tulossa. Turner, Skynyrd, Eagles, Springsteen, Metallica, AC/DC... Mitä seuraavaksi? Paul McCartney?
 
Madonnasta on liikkunut huhuja.
 
Röh röh. Ja laukauksia.
Mikke-poika
26.01.2009 19:35:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Madonnasta on liikkunut huhuja.
 
U2:sta samaten, viimeisin huhu on että esiintyisi Jätkäsaaressa heinäkuun lopussa/elokuun alussa.
 
minimarshall
27.01.2009 13:47:15
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tänä aamuna kirjoittelivat Aamulehdessä, että Madonna on melko varma Jätkäsaaren esiintyjä.
 
teg
27.01.2009 21:19:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

U2:sta samaten, viimeisin huhu on että esiintyisi Jätkäsaaressa heinäkuun lopussa/elokuun alussa.
 
En muista mikä lehti oli kyseessä, mutta olivat tietävinään "varmoista" lähteistä, että u2 ei Suomeen tule tänä vuonna. Ensi vuonna kylläkin. tiedä sitten pitääkö paikkansa. Toivottavasti ei.
 
kingdom
28.01.2009 00:07:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten mä muistan että Tina Turner oli joskus jäähyväiskiertueella?
 
TÄMÄ EI OLE MAINOS | I'm no fucking buddhist, but this is enlightenment.
dipshit
30.01.2009 14:29:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten mä muistan että Tina Turner oli joskus jäähyväiskiertueella?
 
Niinhän se olikin. 2001 muistaakseni. Siltä vissiin loppu massit?
 
"Music is there when words fail us"
teg
30.01.2009 18:38:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei se kuitenkaan pysty voittamaan erästä meikkinaamaista rokkibändiä, jonka comeback-kiertueiden määrästä ei taida itse bändikään olla enää perillä.
 
HaloOfFlies
02.02.2009 23:04:33
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpahan taas melkoiset lipunhinnat. 109-139 euroa...
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
MV
02.02.2009 23:31:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onpahan taas melkoiset lipunhinnat. 109-139 euroa...
 
Onko lippuhinnat tuollaisia muidenkin jättinimien kohdalla? 2004 vitutti maksaa Metallican kenttälipusta se kuuskymppiä:/
 
Are you madferit?
HaloOfFlies
03.02.2009 12:54:47 (muokattu 03.02.2009 12:55:18)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko lippuhinnat tuollaisia muidenkin jättinimien kohdalla? 2004 vitutti maksaa Metallican kenttälipusta se kuuskymppiä:/
 
Ainoastaan Eaglesin keikalla lippujen hinnat ovat samaa luokkaa. AC/DC:ta ja Springsteeniä pääsee katsomaan n. 70 eurolla.
 
Mitäs niistä tyhmistä taas sanottiinkaan...
 
"Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5
Izer
03.02.2009 21:08:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainoastaan Eaglesin keikalla lippujen hinnat ovat samaa luokkaa. AC/DC:ta ja Springsteeniä pääsee katsomaan n. 70 eurolla.
 
Mitäs niistä tyhmistä taas sanottiinkaan...

 
Jossain määrin kyllä huolestuttavaa, että Tina Turnerin ja Eaglesin lisäksi myös Madonnan liput ovat aika hinnoissaan. Eikös Elton Johnkin olisi maksanut aika paljon? Ja Celine Dion oli myös omassa luokassaan.
 
Ridin' with the wind!
mrk
03.02.2009 22:18:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jossain määrin kyllä huolestuttavaa, että Tina Turnerin ja Eaglesin lisäksi myös Madonnan liput ovat aika hinnoissaan. Eikös Elton Johnkin olisi maksanut aika paljon? Ja Celine Dion oli myös omassa luokassaan.
 
Elähtäneet diivat rahastavat kun vielä voivat.
 
"Short On Long Term Goals"
Mun tähteni
08.02.2009 23:34:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voi, minä ainakin maksoin ihan tyytyväisenä siitä omasta lipustani sen 119 €.. :D Luulin, etten koskaan voi nähdä livenä ehkä maailman suurinta vielä elossa olevaa naislaulajatähteä, mutta kappas, rokkimuori olikin vielä iskussa..! =) Ja meno vaan kovenee, ainakin mitä huhut kertovat! ;)
 
ukko idänmies
13.02.2009 09:01:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Edellisen Turnerin konsertin parasta antia oli mielestäni kitaristi John Miles. Tässä näytettä soolomatskusta: http://www.youtube.com/watch?v=k_FSO8n6Siw
 
aslak
05.10.2016 00:34:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jeps, se oli 23.4.2009 Hartwall Areena.
 
Sattumoisin sain kutsu monikansallisen yrityksen aitioon keikkaa seuraamaan.
Näin eräs unelma täyttyi (siis Tina) vielä kun tiedossa oli yleisesti että rautarouva jättää kiertämisen ja tänne perukoille harvemmin on ilmaantunut.
 
Useita eri isojen artistien/bändien keikkoja kokeneena, ehkä paras.
Tina on huippu laulaja, särmää riittää vaikka ikää kertyy.
Bändi on pitkään ollut sama ja se näkyy ja kuuluu.
 
Hittejä hittien perään.
 
Elämys! Kokonaisuudesta on pakko mainita että niin hiottu soitannallisesti että pahaa tekee. Ne vois äänittää minkä tahansa konsertin ja lopputulos 100 x parempi kuin studio hinkkaukset.
 
aslak
05.10.2016 00:51:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kattokaas/kuunnelkaa minkälaisia heppuja bändissä 1:12.35, Tina aloittaa ja John Miles näyttää miten homma hoidetaan. On lisäksi loistava kitaristi.
https://www.youtube.com/watch?v=5rQ4gXu_B6c
 
Gritsen
06.10.2016 00:19:05 (muokattu 06.10.2016 00:19:18)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehdin innostua jo...
 
Kalmo
28.11.2016 14:58:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Meninpä minäkin halpaan, kun tämä ketju näkyi nousseen ylöspäin ;o)
 
Täytyneepä lisätä lämmin muistelo.
Olin Kulttiksella emäntää kuuntelemassa 1982. Silloin hän oli ollut pitkään hautautuneena Las Vegasin rutiiniartistiksi yms., unohdetuksikin ajateltu ja aloittamassa uutta nousuaan.
 
Konsertti oli aivan sikamaisen hyvä. Ehkäpä ekaa Rollarikonserttiani (n. 10v aikaisemmin) lukuunottamatta en koskaan ole hakannut käsiäni niin tärviölle ja
huutanut kurkkuani niin käheäksi. Täti nappasi yhdessä ja erikseen koko yleisöä niskasta kiinni alusta lähtien ja pyöritti...
 
Joka DVD:tä halajaa, niin Tina in Amsterdam voisi hyvinkin olla paras Tinan konserttitaltiointi. Se sai muistaakseni jotain palkintojakin.
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «