Aihe: www.dv247.com - Halvalla hyvää halvasti
1 2 3
MrGuitarist
26.01.2009 01:36:27
Onko kukaan tilannut maccia tuolta? Hinnat tuntuisi aikalailla houkuttelevammilta kun vaikkapa apple-storesta.
Maybe there's no such thing as a perfect cup of coffee..
Janie Jones
26.01.2009 13:11:19 (muokattu 26.01.2009 13:24:52)

Onko kukaan tilannut maccia tuolta? Hinnat tuntuisi aikalailla houkuttelevammilta kun vaikkapa apple-storesta.

Missä siellä macceja on? En mää vaan löydä.

Edit: No niin, heti löysin, kun laitoin tähän että en löydä. Kop kop.

Edit2: Näyttäis kuitenkin siltä, että vain Mac Prota on saatavilla?
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
vanaha kettu
26.01.2009 21:14:52
http://www.dv247.com/invt/62027/

Siitä lähtis M-Audiot halvalla. Valitettavasti eivät toimita noita B-Stock -tuotteita Iso-Britannian ulkopuolelle. :-(
mhelin
06.02.2009 15:59:25
Tilasin tuolta Cubase 4 päivityksen (siis jo ennen kuin Cubase 5 oli julkistettu). _D_V_ 2_4_7_ sivuilla tuo oli ja on vieläkin "in stock" tilassa, mutta kun tilausta ei alkanut kuulua niin soitin tuonne ja sanoivat ettei tuo tuote ole enää saatavilla. Vaihdoin sen sitten suoraan Cubase 5 päitykseksi, saa nähdä koska sekin sitten tulee. Sähköpostiahan tuonne ei sitten kannata lähettää, siihen ei vastata.
Janie Jones
06.02.2009 17:03:18

Kyllä mulle on vastattu.
She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
MrGuitarist
06.02.2009 17:52:06
Applen koneita ei saa tilattua tuolta, selvittelin asiaa. Kovasti on muuten hinnat noussut kovin lyhyessä ajassa tuolla. Edullista silti mutta kuitenkin...
Maybe there's no such thing as a perfect cup of coffee..
south_of_heaven
06.02.2009 18:28:52
Applen koneita ei saa tilattua tuolta, selvittelin asiaa. Kovasti on muuten hinnat noussut kovin lyhyessä ajassa tuolla. Edullista silti mutta kuitenkin...

Joo, munkin piti yksi controlleri hommata mutta sen hinta nousi sen verran ettei ihan yhtä nopeasti houkuta ostaa, vaikka edelleen ihan ok hintainen onkin.

Onko tuo 5 euroa nyt siis Suomeenkin pätevä toimituskulu vai miten ne on laskettu?
Guitars are like assholes; Everybody has one.
Janie Jones
07.02.2009 13:24:09

Ilmeisesti Mac Pro (joka on ainoa Applen kone jota siellä nyt myydään) kuitenkin onnistuu Suomeen, vaikkei ihan suoraan sivulta tilaten. http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?f=68&t=121344

Suomeen toimituskulut dv247:stä ovat vähän alle 20 euroa.
gu
07.02.2009 20:52:07 (muokattu 07.02.2009 20:57:47)
Tiadan tosiaan vähän mikkejä tilailla...
Fishfinger
16.02.2009 13:13:04
Ei kenelläkään sattuisi olemaan vielä kokemuksia noista Synergy -tietokoneista? Ilmeisesti DV:n oma malli, ihan näpsäköiltähän nuo näyttävät, vaikka aika maallikko tietokoneiden suhteen olenkin:

http://www.dv247.com/synergy
Puolikuuro
17.02.2009 11:57:16
Suosittelen. Paketin seuranta on tehty helpoksi ja paketointi on tuhtia. Ainakin omalla kohdallani. Itse en tosin tilannut elektroniikkaa.
keskiorv
17.02.2009 14:24:40
Suosittelen. Paketin seuranta on tehty helpoksi ja paketointi on tuhtia. Ainakin omalla kohdallani. Itse en tosin tilannut elektroniikkaa.

Tilasin elektroniikkaa (Adamin monitorit ja AT:n luurit ym sälää.), ja suosittelen silti. Pakkaukset olivat asialliset ja hinnat enemmän kuin kohdillaan.

Varsinkin Audio Technican tuotteita saa DV:ltä edukkaasti.
Ziggy Bubba
17.02.2009 19:24:52 (muokattu 17.02.2009 19:59:40)

Oho, nyt ovat näköjään pari viikkoa sitten tilaamieni nupin ja kaapin hinnat noussu selkeästi. Tilaus on jo electronilla maksettu aikaa sitten, rahat lähti samantien tililtä... Ei kai nuo ala lähettäessä pummaamaan tuota "päivän hintaa"?

E: sain jo vastauksen, eli ei enää mitn
Uutta musaa mun Crookmachine -projektilta
roax
03.03.2010 11:30:41
Tilasin tilisiirrolla tavaraa (sähköpostilla otin yhteyttä) ja hienosti pelas tälläne erikoinen järjestely kun en luottokorttia omista.

Tavarat ajallaan kahdessa paketissa (toinen jälkitoimituksena)

mutta.... paketointi oli kyllä paskinta mitä oon ikinä nähny!

Hinnat kuitenki kohillaan!
south_of_heaven
03.03.2010 17:56:39
sikki-six: Oho, nyt ovat näköjään pari viikkoa sitten tilaamieni nupin ja kaapin hinnat noussu selkeästi. Tilaus on jo electronilla maksettu aikaa sitten, rahat lähti samantien tililtä... Ei kai nuo ala lähettäessä pummaamaan tuota "päivän hintaa"?

E: sain jo vastauksen, eli ei enää mitn

no mikäs oli vastaus? Jaa nyt ihmeessä muidenkin kanssa.
Life in plastic, it's fantastic!
Ziggy Bubba
03.03.2010 18:10:23

south_of_heaven: no mikäs oli vastaus? Jaa nyt ihmeessä muidenkin kanssa.

Ei sieltä mitään lisää tietty pummata - sillä päivän hinnalla se maksetaan ja sillä hyvä.
This Is Sonar Transistor...
Ze Kink
09.03.2010 21:10:45 (muokattu 09.03.2010 21:11:28)
Logic 9 tuli näköjään ilman mitään paketointia, pelkkä softan oma laatikko jossain muovipussissa. Onneksi tuo Logicin oma paketointi on aika järeä. Tilasin myös DiMarzion hihnan samalla, sitä ei ainakaan tullut vielä tossa mukana, tiedä sitten tuleeko se myöhemmin perässä.

Aiemmin kun tilasin Profire 2626:n ja kitaran, tulivat ne hyvin paketoituna isossa ilmapusseilla täytetyssä pahvilaatikossa.
"If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular | Jobspeak
mcrast
07.05.2010 22:03:49
Itse olen tilannut tuolta pari kertaa. Ensimmäisellä kerral Novationin Launchpadin joka oli pakattu ihan kunnolla pahvilaatikkoon toisella kerralla Motu Ultralite MK3 joka oli pakattu vaan kuplamuoviin. Tässä oli toinen mikkietunen rikki ja nyt olen viikon verran odotellut DPD:tä hakemaan.. piti olla viime maanantaina nouto eikä ole mitään kuulunut (perjantaina). Pitää ilmeisesti tilata uusi nouto. Asiakaspalvelu oli kyllä nopeaa ja ystävällistä. Saman tien sanoivat että tulee kuriiri hakemaan. Ilmeisesti DPD:n päässä tämä pykiminen..

4 vuoden takuu, halvat hinnat ja ilmainen kuljetus (yli 350e tuotteille) on bonusta!

Ultralitessä tuli tietty brittiläinen virtalähde mukana eli tälläinen pitää hommata erikseen jos joskus tarvitsee. Macista saan kuitenkin firewirstä virtaa joten eipä luultavasti tule tarvetta.
Mikael
08.05.2010 09:37:34 (muokattu 08.05.2010 09:38:04)

mcrast:
Ultralitessä tuli tietty brittiläinen virtalähde mukana eli tälläinen pitää hommata erikseen jos joskus tarvitsee. Macista saan kuitenkin firewirstä virtaa joten eipä luultavasti tule tarvetta.

Mä tilasin jokin aika sitten Presonuksen Central Stationin ja siinä tuli ihan pyytämättä sähköille sovitin mukana.
Ennen ei ollut mitään - nyt on.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)