Aihe: DW 23"-bassorumpu
1 2
Jeltz
27.01.2009 13:24:32
Levyssä ehkä. Me puhuttiin levynkansista. :P

Luin muuten pari viikkoa sitten mielenkiintoisen haastattelun jostain graafisen suunnittelun aikakausilehdestä vai mikä se oli yhdestä kaverista joka on suunnitellut käytännössä suurimman osan maailman deathmetal-bändien logoista. Siinä oli aukeamallinen logoja malliksi, ja kun niitä alkoi katsomaan ihan desing- ja taide-näkökulmasta, niin ne oli tosi hienoja. Ei teksteistä toki saanut mitään selvää, mutta kaverilla oli kyllä vankka näkemys asiasta. Ei se itse tainnut mitään soittaa, ihan harrastuspohjalta piirsi noita. Taisi olla mainostoimistossa päiväduunissa.

Aiheesta mennään jo hyvinkin kauas, mutta pakko nyt kysyä, että satutko muistamaan mikä lehti oli kyseessä? Kuulostaa niin mielenkiintoiselta että mielelläni tutustuisin aiheeseen.
Anteeksi että olen myöhässä. Olin nähkääs paskalla.
Kailis
27.01.2009 21:31:36

Emmä ikinä lue niin pitkälle... sitäpaitsi miksaaks joku nykyään vielä tiskeilläki? Propsit jos näin on :D

Onhan näitäki, analogifriikkejä, niinkuin hyvin tiedät. Jopa putkifriikkejä. Enkä mä toisaalta ihmettele, jos vaikka magneettinauhalle ajais hyvällä etusella tollasta 23" basaria. Vois soundaa kivalle.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)