kyseinen 26.01.2009 14:38:37 | |
---|
Kannattaa vielä soitella!! Just soitin ja kentälle sain lipun. On sen verran ollu noita ongelmia ettei ole ilmeisesti kaikkia myyty. Bruce Springsteen -fanaatikkoystäväni kiittää tiedosta. Soitti juuri ja sai kolme lippua kentälle. "No s'on ihan tyhymä mies tuo!" -Jope |
mrk 26.01.2009 14:39:25 | |
---|
Kolmas Tukholman keikka SU 7.6. Liput myynnissä nyt, ja minulla hallussa ;) "Short On Long Term Goals" |
kanisteri 26.01.2009 14:39:57 | |
---|
Pääsin puhelimella viimein läpi juuri kun liput oli myyty loppuun. Sanoivat, että lippuja voi tulla takaisin myyntiin, koska kaikkia lippuja ei ole vielä lunastettu. Tietääkö kukaan kauanko noita voi pitää varattuna lunastamatta? Kyse ei ole tuosta, että asiakas voisi pitää lippuja varauksessa. Lippupalvelun myyntipisteet printtaavat itselleen niin paljon lippuja myyntivalmiiksi kuin ehtivät, ja jos ne eivät menekään saman tien, palautetaan ne myyntijärjestelmään. Katso esimerkiksi tän sivun viestit: Joku kertoo että Turtolan (heh) City-marketin tiskillä lojuu iso pino myymättömiä kenttälippuja Bruceen. |
Bluesmies 26.01.2009 14:42:23 | |
---|
3 kenttälippua puhelimella!!!!!!! |
Flash 26.01.2009 14:56:05 | |
---|
Kolmas Tukholman keikka SU 7.6. Liput myynnissä nyt, ja minulla hallussa ;) Samat sanat! Live Music Is Better! |
papitsu 26.01.2009 15:04:46 | |
---|
Kyllä! Juuri äsken netistä liput. Kentälle. Eturivissä tavataan. PUNK OUT WITH YOUR CUNT OUT! |
Axelino 26.01.2009 15:08:58 | |
---|
Kyllä! Juuri äsken netistä liput. Kentälle. Eturivissä tavataan. Juuri näin täälläkin! Loistavaa! Most of us hate anything that we don't understand. Romantikkoitkijät #4 |
Tellervo 26.01.2009 15:23:47 | |
---|
Olipas kamala jännitysnäytelmä lukea nämä teidän jutut. Onneksi itse olin kipeänä ja nukuin autuaasti koko homman ohi, niin ei tarvinnut saada hermoromahdusta lippua jonotellessa. On se vaan #€%& kumma miten tuota myyntiä ei saada tuon paremmin toimimaan. "Miehet on ihania ja musiikki on ihanaa." |
rm_wispila 26.01.2009 15:47:34 | |
---|
Olipas kamala jännitysnäytelmä lukea nämä teidän jutut. Onneksi itse olin kipeänä ja nukuin autuaasti koko homman ohi, niin ei tarvinnut saada hermoromahdusta lippua jonotellessa. On se vaan #€%& kumma miten tuota myyntiä ei saada tuon paremmin toimimaan. Älä heitä vielä hohtimia kaivoon... Netistä näyttäisi nyt saavan lippuja! Vihdoin... Ostin vartti sitten vihdoin kaksi lippua B-katsomoon (joo, joo, ja onnistuin vielä maksamaan verkkopankilla!!), eli kyllä niitä näkyy liikkuvan. Kenttälippuja oli tarjolla reilustikin eli iskekää kiinni. Lisäksi Lippupiste oli aamuisen sekoilun jälkeen lähettämäni sähköpostin johdosta varannut mulle 4 kipaletta kenttälippuja. Kyllä heilläkin palveluasennetta näköjään löytyy... Tämän sain tietää kun kävelin Lippupisteen tiskille (no, olivat myös lähettäneet sähköpostia). Noissa lipuissa on lunastuksen takaraja 2.2. eli silloinkin saattaa vielä jokunen tulla myyntiin, jos on samanlaisia tapauksia. Mulla kyllä nuokin menevät käyttöön. Kapulakieli = rumpalien oma kieli. |
Dolores1 26.01.2009 15:58:25 | |
---|
Siis missä puolella stadionia B4-katsomo on, tai B7?? Onko lähellä lavaa vai takakaarteessa? Katsomokartta ei avaudu koneessa ja Javaa ei saa ladata. Kiva ostella lippuja sokkona... |
rybk 26.01.2009 16:07:55 | |
---|
"When you say teenage, how old do you mean? I have some 19-year-old friends, but I don't like anyone illegal if that's what we are talking about, underage." R. Kelly, Amerikan Spede Pasanen |
mrk 26.01.2009 16:09:11 | |
---|
"Short On Long Term Goals" |
Bluesmies 26.01.2009 16:10:04 | |
---|
|
teg 26.01.2009 17:17:41 | |
---|
Melkeen jo luovutin, mutta kaveri pelasti! 16.20 netin kautta seisomapaikat, varattu ja maksettu. Oli kyllä sen sortin sekoilua, ettei aikoihin ole nähty. Täytyis varmaan laittaa lottolappu vetämään ens viikonlopulle. |
humppamuusikko 26.01.2009 17:20:28 | |
---|
Juu, sekä lippu.fi että Livenation näyttävät myyvän edelleen kentälle ja johonkin katsomonosaankin lippuja. Itse olin mukana tuossa aamun sekamelskassa, nimenomaan netin puolella. Sivuston antama "maksuaika" meni umpeen kun palasin verkkopankista myyjän sivuille. Onneksi maksu oli jo lähtenyt joten urputussoitto Lippupisteeseen ja lupasivat liput sen kummemmin kyselemättä. Ilman jääneiden/jäävien kannattaa tsekkailla sivuja säännöllisesti, itsekin sain "loppuunmyydyn" AC/DC-keikan liput joskus neljä päivää myynnin alkamisesta aamuyöllä. "As far back as I can remember I have always wanted to be a gangster" |
HaloOfFlies 26.01.2009 17:52:03 | |
---|
B-katsomoon olisi ollut mahdollista saada lippu, kun Ärrällä kävin, mutta rahatilanne ei vielä sallinut ostamista. Täytynee odottaa ensi viikkoon. "Kolme yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen..." "Urpo laski väärin, joulu meni jo". S.M.A.K.-jäsen #5 |
Jep. Kenttälippu tuli ostettua klo 17.53 netistä. |
Jubi 26.01.2009 18:14:26 | |
---|
Hurjaa on juu. Ihan piruuttani vielä äsken kokeilin netin kautta ja eikös tuo tärpännyt! Kenttäliput hallussa :) Innostus:
Nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
Bluesmies 26.01.2009 18:47:51 | |
---|
Huuto.net täynnä lippujenmyyjiä taas. |
mr_b 26.01.2009 20:20:31 | |
---|
Kokeilin ammattiuteliaisuuttani palvelun toimintaa, vieläkin tulee ihan sekopäiväisiä randomeja virheilmoja 20:20 illalla. C-katsomoon näemmä pääsisi tai sitten ei, riippuen vähän tuulensuunnasta. Hyvä järjestelmä, onneksi ei tarvitse ostaa lippua tuolta... Plugged 16 shells from a thirty-ought-six |