Aihe: Auto Ya
1
Jarskimo
26.01.2009 17:08:40
Eli pitäis hommata sellanen pedaali joka pitää sellaista "aijaijaijaija" ääntä. Omasta digitechin rp50 multiefekstistä löytyy tollainen, mutta sitä ei voi oikein käyttää kun toi pedaali imee kaiken signaalin.
Nii Nii
sepisti
26.01.2009 17:13:37 (muokattu 26.01.2009 17:15:40)
Teikäläisen tuhannet pelleilyt on nähty...

Osta Bossin auto-wahi...

http://www.thomann.de/fi/boss_aw3_dynamic_wah.htm
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Jarskimo
26.01.2009 17:16:27
Toi auto-wah pitää sellasta "wah wah" ääntä. Se mitä mä etin pitäs olla sellasta ääntä joka kuulostaa siltä kuin joku ihminen tekee "aijaijaijaija" ääntä
Nii Nii
sepisti
26.01.2009 17:20:11 (muokattu 26.01.2009 17:21:20)
Toi auto-wah pitää sellasta "wah wah" ääntä. Se mitä mä etin pitäs olla sellasta ääntä joka kuulostaa siltä kuin joku ihminen tekee "aijaijaijaija" ääntä

Mitäs jos hankit mikrofonin ja laulat sinne, että aijaijaijaijaijaijaijaijaijaijaijaija...

Sulla on niin hedelmällisiä topicceja, että varmasti löytyy avuliaita antamaan sulle vähän piiskaa, jotta saadaan autenttiset aijaijaijaijait:):):)

E. Mut ihan vaan silleen nätisti, koska ei lapsia saa lyödä:)
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
saastara
26.01.2009 17:25:51
Eli pitäis hommata sellanen pedaali joka pitää sellaista "aijaijaijaija" ääntä. Omasta digitechin rp50 multiefekstistä löytyy tollainen, mutta sitä ei voi oikein käyttää kun toi pedaali imee kaiken signaalin.

Talkbox..?
"It's not enough to know which notes to play. You got to know why they need to be played."
Klapp
26.01.2009 17:30:17
Mää nyt painan varotusta kuitenkin, kun oon tämän kirjottanut, sillä josko ei ollut Sepistin vastaus se kaikkein diplomaattisin, ehkä kuitenkin vielä hädin tuskin huonon muusikkohuumorin rajoissa. Ketjun aloittajan vastaus Sepistille kuitenkin nähdäkseni ylittää kaiken mahdollisen sivistyneen kanssakäymisen, vaikka sellaista on todennäköisesti kohtuutonta aivan kaikilta ikäryhmiltä odottaa. Kaivata sellaista ei silti. I presume.

Kun mulla polveen sattuu ja sanon aijjaijjai, niin ainoa efekti, jonka voisin kuvitella suuni sulosointia imitoivan on jonkinlainen kehämodulaattori, miedosti ja tyylillä ja oikein säädettynä, eikä taatusti joka kehämodulaattorista irtoa.

Tai sit ostat Pave Maijasen. Sillähän on se biisi, ja ihan hyvä biisi onkin. Se Aijjaijjai.

Pave kitaran ja vahvistimen väliin, vaikka basisti onkin?
"And if you say that you can tell a bigger tale, I swear to God you'd have to tell a lie" -Tom Waits.
Jarskimo
26.01.2009 17:31:26 (muokattu 26.01.2009 17:33:27)
Siinä Boss aw-3:seesa on tuo Humanizer-toiminto joka tekee noita "ihmisääniä".

http://www.youtube.com/watch?v=PmXyyZVuMYw

Kuulostaa todella hyvältä! Vois ostaa ton
Nii Nii
Jucciz
26.01.2009 17:44:22 (muokattu 26.01.2009 17:44:38)
Jospa Jarskimo otat nyt ihan rauhallisesti, vedät syvään henkeä ja palaat vaikka viikon päästä taas asiaan. Tahti, jolla avaat toinen toistaan tarpeettomampia topiceja, on suorastaan hengästyttävä tätä palstaa pidempään seuranneelle.
Jarskimo
26.01.2009 19:12:45
Joo okei otan rauhallisesti, meen kylpyyn, saunaan ja nukkumaan.
Nii Nii
baba o riley
26.01.2009 20:01:29 (muokattu 26.01.2009 20:02:52)
tää oli niin käsittämättömän urpo thredi että mä repesin ja annan jarskille plussaa, ilman satunnaisia tällaisia ei tätä vakavamuusikkoilmanitseironiaa.nettiä jaksais varmaan seurata :)

edit: joo ja toi ajjjaajaja soundi onnistuu talkboxilla mainiosti ja on tajuttoman hauskan kuuloinen, piti oikein testata :)
nikoniko
26.01.2009 20:27:14
Tää oli kyl aika Aleksi Laiho.
Kulttuurista puolet on tuuria
wilo
26.01.2009 21:17:11

Moro!

Luulenpa tietäväni, mitä haet. Kuunteleppa Steve Vain Kill the guy with the ball, siinä on introssa kunnon Yoy-yoyt.
Vai tekee ton varmaankin muutamalla päällekkäisellä efektillä, mutta esim. Line6 Otto Filterissä on yksi asetus vähän ton tyylinen.
Tsekkaa http://www.youtube.com/watch?v=qKfMvAOVW7E noin kahden minuutin kohdalla.

27.01.2009 00:21:25
Digitech Synth Wahilla onnistuu.
At one hundred yards! Volley fire, present! Aim! Fire!
powerfly
27.01.2009 09:43:07

Tai sit ostat Pave Maijasen. Sillähän on se biisi, ja ihan hyvä biisi onkin. Se Aijjaijjai.

Pave kitaran ja vahvistimen väliin, vaikka basisti onkin?

Mulla on etuastevahvistin millä Pave on kuulemma joskus soittanut keikan,voin käydä treeniksellä koittaa onks siinä yhtään aijjaijjaaata jäljellä..tai edes jammajammaa.

Voidaan sit sopia hinnasta. 8)
Ronkeli ei saa rinkeliä
HeavyMachinery
27.01.2009 10:22:47

tää oli niin käsittämättömän urpo thredi että mä repesin ja annan jarskille plussaa, ilman satunnaisia tällaisia ei tätä vakavamuusikkoilmanitseironiaa.nettiä jaksais varmaan seurata :)

edit: joo ja toi ajjjaajaja soundi onnistuu talkboxilla mainiosti ja on tajuttoman hauskan kuuloinen, piti oikein testata :)

Just noitten multi-muovi-kokkare-efekteissä on talk-box efekti jossa saa valita yleensä ai-ou ou-ai ou-ou tai ai-ai vliltä ja sitten se automaagisesti veivaa edes takaisin tai jos on experssion spedu millä voi vaihdella sitä. Tästä lieneen kyse aloittajan kohdalla. Varsinaisesti tuota ei saa suoraan muusta kun talk boxista. (sinänsä mielettömän hieno efekti mutta itselle täysin turha :D )
Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)