Aihe: Tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä?
1 2 3 4 588 89 90 91 92121 122 123 124 125
Vladi
20.01.2009 21:50:03
Meikäläinen ainakin sain tänään uskomattoman hyvän tarjouksen mesan express 5:50:stä tuolta Tampereen Musiikista. Kyselin putkinuppeja/hyviä comboja ja tarjos tuota testattavaks. Hintalapussa luki 1740e. Olin aikaisemmin tutkinut kyseisen combon hintoja, pyörivät jossain 1500 paikkeilla. Noh, siinä kun olin aikani testaillut kysäisin että paljollakohan tuo lähtee, niin äijä laskee laskimella hetken ja pamauttaa hinnan 1340e! eipä saa kuin yhdestä tuntemastani ulkomaankaupasta hieman halvemmalla ennen postikuluja.

Iltapäivällä laitoin sähköpostia vielä, että saisko samaa laitetta nuppina. Noh, puolessa tunnissa tuli sähköpostivastaus että saa hintaan 1250e. Ja oli selvittänyt että maahantuojalla on ja kertoi että heille tulee keskiviikkoisin kamaa, eli jos haluan nopeasti nupin, niin tilataan äkkiä.

Siinäpä ystävällistä meininkiä. Myyjänä oli kyseisen paikan alakerran nuorempi herra jota tällä sivulla on jo muutamaan otteeseen kehuttu.
Kyllä se siitä.
Jii-Gee
20.01.2009 22:03:55

Kun näitä juttuja lukee niin kävipä mielessä pitäisikö aloittaa topic "Tyhmimmät kommentit muusikoiden.net käyttäjiltä?"

Kommenttiin liittyen & otsikkoa sivuten;

'Tyhmimmät kommentit musaliikkeen asiakkailta?'

Joko ihan aitiopaikalta eli myyjien kokemuksia,tai sit vierestä kuunneltuna kaupoissa asioidessa.. ??!
Kukaan nyt tuskin ainakaan omia hölmöilyjään kehtaa täällä kuuluttaa..vai?
-Cale
20.01.2009 22:04:48

Joko ihan aitiopaikalta eli myyjien kokemuksia,tai sit vierestä kuunneltuna kaupoissa asioidessa.. ??!
Kukaan nyt tuskin ainakaan omia hölmöilyjään kehtaa täällä kuuluttaa..vai?

Eikös tämmöinenkin ketju ollut jo joskus?
zeme
20.01.2009 22:22:53
Meikäläinen ainakin sain tänään uskomattoman hyvän tarjouksen mesan express 5:50:stä tuolta Tampereen Musiikista. Kyselin putkinuppeja/hyviä comboja ja tarjos tuota testattavaks. Hintalapussa luki 1740e. Olin aikaisemmin tutkinut kyseisen combon hintoja, pyörivät jossain 1500 paikkeilla. Noh, siinä kun olin aikani testaillut kysäisin että paljollakohan tuo lähtee, niin äijä laskee laskimella hetken ja pamauttaa hinnan 1340e! eipä saa kuin yhdestä tuntemastani ulkomaankaupasta hieman halvemmalla ennen postikuluja.

Iltapäivällä laitoin sähköpostia vielä, että saisko samaa laitetta nuppina. Noh, puolessa tunnissa tuli sähköpostivastaus että saa hintaan 1250e. Ja oli selvittänyt että maahantuojalla on ja kertoi että heille tulee keskiviikkoisin kamaa, eli jos haluan nopeasti nupin, niin tilataan äkkiä.

Siinäpä ystävällistä meininkiä. Myyjänä oli kyseisen paikan alakerran nuorempi herra jota tällä sivulla on jo muutamaan otteeseen kehuttu.

kyllä pasi osaa :D.. mulle aina antanut hyvät tarjoukset.. vaika tää nyt ei liity tähän keskusteluaiheeseen mitenkään..
No problem. http://www.mikseri.net/haulu/ http://koti.mbnet.fi/haulu/ http://www.mikseri.net/artists/?id=106642 http://www.myspace.com/pesteredjester
Vladi
20.01.2009 22:24:29
kyllä pasi osaa :D.. mulle aina antanut hyvät tarjoukset.. vaika tää nyt ei liity tähän keskusteluaiheeseen mitenkään..

Yritin tarkoituksella olla sanomatta nimiä niinkuin tässä aikaisemmin ketjussa oli puhetta. Vai koskiko se vain moitteita ja kehua saa nimellä? :D
Kyllä se siitä.
zeme
20.01.2009 22:42:40
Yritin tarkoituksella olla sanomatta nimiä niinkuin tässä aikaisemmin ketjussa oli puhetta. Vai koskiko se vain moitteita ja kehua saa nimellä? :D

En tiiä, mutta eikö sitä saisi nimellä kehua, kun on hyvä tyyppi :D..
No problem. http://www.mikseri.net/haulu/ http://koti.mbnet.fi/haulu/ http://www.mikseri.net/artists/?id=106642 http://www.myspace.com/pesteredjester
fox
20.01.2009 22:45:34

En tiiä, mutta eikö sitä saisi nimellä kehua, kun on hyvä tyyppi :D..

Ja onhan se kiva lukee välillä niit kehujakin.. Ja satunnaisesti P. lukee näit kyllä... ;)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
rintapek
20.01.2009 23:10:09

koskiko se vain moitteita ja kehua saa nimellä? :D

Noi moitteet ny vaan menee äkkiä mutu- dissaamiseen ja semmoinen ketju ny on syytäkin panna pikaisesti poikki. Ennenko menee herjaamisen ja kunnianloukkaamisen asteelle.

Noit kehuja ny tuskin kukaan saa liikaa, joten siinä raja lienee semmoinen, että mainoksille on sit oma paikkansa.
One kind of music only - the good kind
sepisti
21.01.2009 00:50:44

Mulla tulis mieleen muutama:

Minä: Mä olisin kiinnostunut tosta Rocktron Velocity 100:sta.

Myyjä: No, mikä ettei. Pistetäänkö pakettiin?

Minä: Joo, laitetaan vaan.

Tuon Velocityn voi korvata myös tuotteilla "Epiphone valve junior" tai "Boss OD-20" jne.

:)
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
-Cale
21.01.2009 08:44:11
Vaihappas tytön tilalle se "working lady" ja mieti että turkikset ja kokkeli riippuu tämänkin "poikaystävän" saannista.

Sit vertaus ois kohallaan.

No, tämäkin vertaus voidaan ajatella niin, että lady tarjoaa sinulle 10 euron alennusta koska et ole ihan niin vastenmielinen kuin monet muut asiakkaat. Mutta jos sinä päätät katsastaa vielä muunkin tarjonnan niin tarjous ei olekaan enää voimassa.
Värinä
21.01.2009 11:37:01
Ikuna en ole Tampereen musiikkiin mitään tilannut, mutta aina kun olen jotain kamaa niiltä kysellyt, mitä ei hyllyssä ole ollut, niin vastaus on ollut, että "huomiseksi saadaan." Tai ylihuomiseksi, keskiviikoksi, maanantaiksi tms, mutta idea tuli selväksi. Aina olen myös ihmetellyt, että saako ne sen tavaran oikeesti niin nopeesti aina? Kun usein tuntuu jos johkiin jotain tilaa niin saa odotella kuukauden helposti ja kuunnella kaikki selitykset päälle.

Paitsi juu kerran tilasin sinne flättejä kieliä. "Torstaina (eli ylihuomenna) saadaan." Minä menen lauantaina katseleen, niin siellähän ne mokomat ovat hyllyssä. Melkein tompan hintaan vielä (eli halvemmalla sai kun ei tarvinnut postikuluja maksaa).
Someone once said that life's like a cow, but I don't know how...
Numb
21.01.2009 11:51:45

Aina olen myös ihmetellyt, että saako ne sen tavaran oikeesti niin nopeesti aina?

Jos maahantuojalla on varastossa, niin saavat. Jos ei, niin sitten saa odotella.
A waist is a terrible thing to mind.
sepisti
21.01.2009 11:55:29
Ikuna en ole Tampereen musiikkiin mitään tilannut, mutta siellä on silti parhaat efektit mun käyttöön..:)
Mäntä-Seppo JYRÄÄ!!!
Juzpe
26.01.2009 08:35:04

Ja onhan se kiva lukee välillä niit kehujakin.. Ja satunnaisesti P. lukee näit kyllä... ;)

Onhan em. tyyppi kyllä asiallisimpia soitinkauppiaita koko valtakunnassa. Jos kaupasta pitää jotain kitarakampetta hankkia niin ekana vaihtoehtona on aina em. liike. Hyvä palvelu, sopivat hinnat ja jos haluttu kama ei oo hyllytavaraa niin se hankitaan ja hinta sovitaan etukäteen.
Kitaristi = Suuhun asetettava krusifiksi
Traditional
26.01.2009 08:44:30
Onko sitruunaöljyä?
- Ei oo. Tulee joskus
Onko Floikan jousia
-Ei oo. tulee joskus.
Onko Kampia?
- Ei oo, tulee joskus.

keskustelu toistetaan molemmissa kuopion musiikkiliikkeissä joissa viitsii ihminen käydä.
Kylläpäs minä nyt olen huono ihminen.
reppana
26.01.2009 10:58:56
Onko sitruunaöljyä?
- Ei oo. Tulee joskus
Onko Floikan jousia
-Ei oo. tulee joskus.
Onko Kampia?
- Ei oo, tulee joskus.

keskustelu toistetaan molemmissa kuopion musiikkiliikkeissä joissa viitsii ihminen käydä.

Missä liikkeessee? Mä olen ainakin saanut aina dlx ja flagerissa hyvää palvelua ja aina on voinu tilata jos ei oo ollu.
Harjottelemalla oppii=)
oksatboys
26.01.2009 11:08:41 (muokattu 26.01.2009 11:08:49)

Missä liikkeessee? Mä olen ainakin saanut aina dlx ja flagerissa hyvää palvelua ja aina on voinu tilata jos ei oo ollu.

Niin voikin tilata, mutta tilaaminen ÄRSYTTÄÄ :D
ringmodulator piristää kummasti!
Twinkle
26.01.2009 12:11:27
F-Musiikissa en kerennyt edes kysyä että onko teillä Metal Masterin verkkovirtapiuhaa. Kerkesin sanoa, että "Onko teillä Digitechin..." ja myyjät vastas et "Ei, ei, ei".

Kumma juttu, koska siihen vehkeeseen käynee mikä hyvänsä 9 voltin muuntaja jossa on polariteetti oikein päin.
FensonGibder
26.01.2009 19:55:58
Kumma juttu, koska siihen vehkeeseen käynee mikä hyvänsä 9 voltin muuntaja jossa on polariteetti oikein päin.

Myyjällä oli polariteetti väärinpäin.
OT on OK
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)