dust sucker 24.01.2009 23:36:30 | |
---|
Onkos tietoa pieneen tilaan mahtuvaa keyboardstandista, jonka uskaltaisi laittaa kosketinpussukan sisälle ilman että se vahingoittaisi itse keyboadia ja menisi pieneen tilaan. Myös muut patenttiratkaisut kiinnostavat. Tuollainen tukeva X-teline se on, mutta ainakin yhden laitteen olen sillä jo romuttanut. |
baron 24.01.2009 23:39:27 | |
---|
Tukeva ja pieni tila ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja. You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
dust sucker 24.01.2009 23:51:39 | |
---|
Tukeva ja pieni tila ovat toisensa poissulkevia vaihtoehtoja. No mut tukeva on jo, tarttis saada se pienen tilan matkastandi. |
Thomas Häggblom 24.01.2009 23:57:50 | |
---|
Eipä sellaisia oikein tahdo olla. Koskettimien kanssa samaan pussiin en laittaisi ikinä minkäänlaista ständiä. Mutta miten olisi K&M:n Spider, Spider Pro, tai jos käytät lähinnä yhtä synaa niin Baby Spider? Nämä saat taitettua kokoon yhdeksi putkeksi, ja niille tehdään vieläpä omia pusseja, jossa niitä on helppo kuljettaa. "I'm your best nightmare" |
dust sucker 25.01.2009 00:05:01 | |
---|
o, tai jos käytät lähinnä yhtä synaa niin Baby Spider? Baby spider näytti hyvältä, vähän oli kallis. Yksi vaihtoehto on teettää tiukka pussukka telineelle. Sitten se ei välttis tuhoa soitinta. Onko joku ostanut tuollaista pussukka-kangasta, siis sellaista mitä gig bageissä käytetään, mikä sen materiaalin nimi on? |
baron 25.01.2009 01:05:27 | |
---|
No mut tukeva on jo, tarttis saada se pienen tilan matkastandi. Ai että himassa tarvitaan tukeva mutta keikalla keskellä räkäkännistä pubiyleisöä pienen tilan ottava??? You can play any note on any chord. If it sounds "right", then it is (Mark Levine) |
dust sucker 25.01.2009 10:22:30 | |
---|
Ai että himassa tarvitaan tukeva mutta keikalla keskellä räkäkännistä pubiyleisöä pienen tilan ottava??? Niin. Kyllä. Keikkailen yksin ja usein joukkoliikennevälineillä. Silloin setin pitää olla erittäin kompakti. Kyllä, kiippari kännisten ihmisten kaadettavissa ja kotona tukevasti kuin kivitalo. |
Synastikki 25.01.2009 11:38:17 | |
---|
jos käytät tosissaan ihan tuollaista keyboard-pussia niin onko se lopppujen lopuksi niin hankalaa kantaa sitä pussukkaa toisessa kädessä ja ständiä ilman mitää erityisiä toppauksia toisessa kädessä kun liikkuu julkisilla? tai sitten hommaa ständille oman pussin... itse useamman kerran olen julkisissa roudannut Korg Triton + Thon-case (yhteispaino hipoo sellasta 23kg...) ja Baby spideria ja sit on vielä reppu ollu ihan täynnä kaikkea mahdollista läppäristä, synan pedaaleihin... Elämässä pitää olla
tilua!
kalamies #51 >-)))> |
moder 25.01.2009 20:38:18 | |
---|
Eihän semmonen ständi mitään pussia tartte. Ja tietenkään ei saa tunkee samaan säkkiin kuin kiippari. Noi 10euron millenium ständit on niin hepposta putkee, että ei paljoo paina kantaa kädessä. (KERRAN olen mäkin mennyt soitinten kans julkisella, pianocasen paino 47 kg, ständi 10 kg + kamalaukku 10 kg) |
Thomas Häggblom 26.01.2009 01:05:57 | |
---|
Ei se itse painokaan siinä vielä ole niin paha vaan se, ettei niitä voi kuljetella kätevästi busseissa tai muualla esim. lyömättä vahingossa jotain päähän ständin reunalla :p Oliskin se koko 40kg kantamus yhdessä pienessä pussissa. Itse joudun tulevaisuudessa roudailemaan varmaankin kahta synaa + kahta ständiä (tai yhtä spideria) plus kaikki piuhat ja pedaalit. Saa nähdä miten onnistuu :) "I'm your best nightmare" |
Itse joudun tulevaisuudessa roudailemaan varmaankin kahta synaa + kahta ständiä (tai yhtä spideria) plus kaikki piuhat ja pedaalit. Saa nähdä miten onnistuu :) Ei onnistu :D no, kokeilet ja raporttii tänne oliko mahotonta. Julkisilla? |
Synastikki 26.01.2009 09:56:57 | |
---|
Ei se itse painokaan siinä vielä ole niin paha vaan se, ettei niitä voi kuljetella kätevästi busseissa tai muualla esim. lyömättä vahingossa jotain päähän ständin reunalla :p Oliskin se koko 40kg kantamus yhdessä pienessä pussissa. Itse joudun tulevaisuudessa roudailemaan varmaankin kahta synaa + kahta ständiä (tai yhtä spideria) plus kaikki piuhat ja pedaalit. Saa nähdä miten onnistuu :) Baby spideria kannoin muuten melko innovatiivisesti tuossa yks päivä... mulla oli reppu selässä ja laitoin kaks kokoontaitetun spiderin jaloista menemään repun ja selän väliin... eihän se mukavalta selässä tuntunu mutta siitä vois saada jonkun viritelmän kehitettyä. oon myös kantanu sillee että on roikkunu yhden jalan varassa repun olkahihnassa tossa kyljen kohdalla. Elämässä pitää olla
tilua!
kalamies #51 >-)))> |
_m_ 26.01.2009 11:36:20 | |
---|
Mutta miten olisi K&M:n Spider, Spider Pro, tai jos käytät lähinnä yhtä synaa niin Baby Spider? Nämä saat taitettua kokoon yhdeksi putkeksi, ja niille tehdään vieläpä omia pusseja, jossa niitä on helppo kuljettaa. Jep, ne pussit on oikeasti ihan jees kantaa, ne kun on painotettu aika fiksusti. Paitsi jos pistää sen vekottimen väärin päin sinne :) Multa vaan tärähti vetoketjut siitä aika vauhdikkaasti hajalle, ja onhan tolla ständillä painoa loppujen lopuksi ihan helvetisti. Mutta on tuon ja synan kanssa julkisillakin kuljettu, vaikka melkoista touhua se onkin. Tuo kaksitasoinen Spider on sitten vielä kertaluokkaa raskaampi, joten jos painolla on väliä niin kannattaa kokeilla noita Ultimaten kolumniständejä, http://www.ultimatesupport.com/s.nl/sc.14/category.44/.f - nuo ovat muistaakseni kevyempiä, ja niitä on helpompi liikutella myös ilman pussukkaa. Ite suosin tuota K&M:ää kun tuntuu että tuo Ultimate tulloo varpaille soittaessa. Real metal for true bastards |
Thomas Häggblom 26.01.2009 12:29:15 | |
---|
Mulla ainakin on Spider Pron pussissa kahva siinä keskellä ja kantaminen on hirveää kummin päin vain :o "I'm your best nightmare" |
_m_ 26.01.2009 19:42:49 | |
---|
Mulla ainakin on Spider Pron pussissa kahva siinä keskellä ja kantaminen on hirveää kummin päin vain :o Oho, unohtui tarkentaa että tarkoitin Baby Spideria, se on tasapainotettu ihan ok. Tuo isompi rötkö on ainakin toistaiseksi ainoastaan kotikäytössä niin ei ole tullut sille ostettua pussia vielä. Real metal for true bastards |
Synastikki 27.01.2009 10:17:11 | |
---|
mulla ei tosissaa oo mitää pussia tolle baby spiderille, mutta hyvin se on tähän mennessä kulkenu mukana. Ostin just eilen kuljetuskärryn eli Clas Ohlsonilta tommosen vähän rankemman kaljakärryn joka kestää 90kg ja kokeilin laittaa keissin siihen eilen ja hyvältä vaikuttaa. Pitää vielä kokeilla ku torstaina lähtee reeneihin että saako tuohon vielä tuon spiderinki kiinni hyvin. Elämässä pitää olla
tilua!
kalamies #51 >-)))> |