blues guitar 25.01.2009 20:23:07 | |
---|
Ps. viskisivut ovat erikseen - älkää sekoittako hyviä asioita;-)) Ihan oikeessa oot :) Pitäs varmaan rekisteröityä jollekin Viski foorumille myös. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
BigPapa 25.01.2009 20:24:56 | |
---|
Ihan oikeessa oot :) Pitäs varmaan rekisteröityä jollekin Viski foorumille myös. Mää ny suosin tätä minkä Pekka mulle esitteli: Laphroaig Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
I'll find my way, through night and day
Cause I know I just can't stay
Here in heaven |
blues guitar 25.01.2009 20:33:30 | |
---|
Mää ny suosin tätä minkä Pekka mulle esitteli: Laphroaig Joo....toi on se mihin mäkin aina vertaan. Ihan mielettömän hyvä aine :) Sorry! Älkää suuttuko vaikka vähän offtopicia onkin. ...ajan H-D:llä pitkin suomee...antaa kitaran laulaa vaan...juomaksi kelpaa vain Scotch Single Malt... |
Urmas Potkuri 25.01.2009 20:53:44 | |
---|
Velimies lähti käymään Hollannissa ja kysyi olisko toiveita tuomisten suhteen? Vastasin: "Lagavulin" Oliko hyvä valinta? En osaisi tällä kokemuksella parempaa valintaa suositella. On se ykkönen edelleenkin. Ja se on makuasia. :) Tässä tapauksessa eritäin hyvä sellainen.... Varastan helmiä lahjoittaakseni ne sioille. |
Urmas Potkuri 25.01.2009 20:57:49 | |
---|
Ps. viskisivut ovat erikseen - älkää sekoittako hyviä asioita;-)) Jep! Anteeksi pyydän. Mutta nämä eivät ole blendejä ja niin muodoin sekoittamattomia. :) Menen viskisivulle tästä..... Varastan helmiä lahjoittaakseni ne sioille. |
BigPapa 25.01.2009 21:05:51 (muokattu 25.01.2009 21:15:06) | |
---|
Onks kaikki äänestänny? Tulokset äänestysketjussa.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
stratomaster 25.01.2009 21:18:07 | |
---|
Onnittelut BigPapalle! Hienosti vedetty taas kerran, mies on nykyään ihan pitelemätön. |
stratomaster 25.01.2009 21:22:35 | |
---|
Laittelen varmaan huomenissa uutta skabaa pystyyn, nyt ei vielä ole taustaa ihan valmiina. BTW, en taida enää ruveta jatkossa kommentoimaan kaikkia vetoja, vaikka tähän mennessä olen aina pyrkinyt siihen. Näköjään joku voi ottaa sen verran nokkiinsa rehellisistä ja vilpittömistä kommenteista, että se vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen jopa taannehtivasti :D. |
blaekie 25.01.2009 21:22:58 | |
---|
Onnittelut joo Papalle , pitelemätön on. Hyvä ja rento meininki tässä kisassa, ei turhaa ryppyotsaisuutta, musisointi ei kaipaa sellaista. Mielenkiinnolla jäämme jälleen kerran odottelemaan uutta taustaa, ja sen tuomia mahdollisia haasteita. Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Borlag 25.01.2009 21:28:20 | |
---|
Kiinnostaisi alkaa osallistumaan näihin, mutten ole varma mitä loppujen lopuksi tarvitaan tuohon nauhoitteluun. Erinäisiä härpäkkeitä löytyy kyllä Hi-MD dekistä Edirol R-09:n (Zoom H2:n tapainen flash tallennin mikillä, toimii USB äänikorttina tarvittaessa), joille molemmille löytyy usea stereomikki setti, lisäksi kaapista löytyy Pod 2.0 jolla käsittääkseni saa tallennettua myöskin. Softa puolella itseltä löytyy Adobe Audition 3.0 Vistan puolelta sekä Audacity Ubuntun puolelta. Kamojen mikittämiseen ei näin kerrostaloasunnossa hirveästi ole mahdollisuuksia, varsinkaan kun omat muksut tuppaavat metelöimään 24/7, eli olisikos noista yllämainituista mihinkään skabakäytössä? |
BigPapa 25.01.2009 21:33:37 (muokattu 25.01.2009 21:35:34) | |
---|
Laittelen varmaan huomenissa uutta skabaa pystyyn, nyt ei vielä ole taustaa ihan valmiina. BTW, en taida enää ruveta jatkossa kommentoimaan kaikkia vetoja, vaikka tähän mennessä olen aina pyrkinyt siihen. Näköjään joku voi ottaa sen verran nokkiinsa rehellisistä ja vilpittömistä kommenteista, että se vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen jopa taannehtivasti :D. Ihan mukava sun kommentteja on lukea kun niissä on aina asiaa. Mitä tulee tollasiin taannehtivuuksiin, niin se tuottaa mieletöntä päänvaivaa pisteidenlaskijalle, mikäli niitä joutuu veivaamaan edestakasin, notta annettasko olla ne mitä on laitettu alkuun. Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
latuska90 25.01.2009 21:38:17 | |
---|
Mun sijoitukseni neljäs? O_o Älkää ny... emmä nyt niin hyvä voi olla. 8) "Valkoinen mies on viisas sen sähkön kanssa, mutta mitäs sitten tehdään kun sähkö loppuu?" - Albert Järvinen |
blaekie 25.01.2009 21:44:08 | |
---|
Kiinnostaisi alkaa osallistumaan näihin, mutten ole varma mitä loppujen lopuksi tarvitaan tuohon nauhoitteluun. Erinäisiä härpäkkeitä löytyy kyllä Hi-MD dekistä Edirol R-09:n (Zoom H2:n tapainen flash tallennin mikillä, toimii USB äänikorttina tarvittaessa), joille molemmille löytyy usea stereomikki setti, lisäksi kaapista löytyy Pod 2.0 jolla käsittääkseni saa tallennettua myöskin. Softa puolella itseltä löytyy Adobe Audition 3.0 Vistan puolelta sekä Audacity Ubuntun puolelta. Juu tervetuloa mukaan vaan. Kyllä noilla härpäkkeillä pitäisi homman onnistua Kamojen mikittämiseen ei näin kerrostaloasunnossa hirveästi ole mahdollisuuksia, varsinkaan kun omat muksut tuppaavat metelöimään 24/7, eli olisikos noista yllämainituista mihinkään skabakäytössä? Luulen että täällä aika harvat ja valitut omaa sellaisen "Studioympäristön" , jossa mikittäminen onnistuisi. Mukulat menköön viimeistään klo 21:00 tutimaan :-) Nii onkii ... vai oliko sittenkään .. |
Mun sijoitukseni neljäs? O_o Älkää ny... emmä nyt niin hyvä voi olla. 8) Kyllä sää hyvin vedit....jonkun aikaa vielä ja pyyhit lattiaa meillä kaikilla.... Would you hold my hand
If I saw you in heaven,
Would you help me stand
If I saw you in heaven,
Here in heaven |
Borlag 25.01.2009 21:50:27 | |
---|
Juu tervetuloa mukaan vaan. Kyllä noilla härpäkkeillä pitäisi homman onnistua
Luulen että täällä aika harvat ja valitut omaa sellaisen "Studioympäristön" , jossa mikittäminen onnistuisi. Mukulat menköön viimeistään klo 21:00 tutimaan :-) Kiitoksia, pitääpi kokeilla joku kerta kun on aikaa. Meinasin lähinnä että ongelmaksi tulisi joku että soundit ihan p:stä, kun ei kunnon vahvaria käytössä, saatika sitten tilaa jossa luukuttaa sitä. |
krk 25.01.2009 21:59:35 | |
---|
Hyvä skaba, hyvä pallimiehet! Kiitokset osakseni tulleesta myönteisestä huomiosta. Annetuissa pisteissä tulisi pysyä. |
Tuomo_ 25.01.2009 21:59:43 | |
---|
BTW, en taida enää ruveta jatkossa kommentoimaan kaikkia vetoja, vaikka tähän mennessä olen aina pyrkinyt siihen. Näköjään joku voi ottaa sen verran nokkiinsa rehellisistä ja vilpittömistä kommenteista, että se vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen jopa taannehtivasti :D. Jos sinäkin vielä lopetat arvioimisen, lopetan minä soittamisen täällä. Kun ei yleensä saa pisteitä, on silloin arvokasta sanallinen arvio soitosta. Mielestäni kommentointisi vetooni osui nappiin. Kiitos siitä. Kyllähän se joskus harmittaa, kun pisteet ei irtoa. Ei taida tulla tahtahista enää tässä elämässä kitarasankaria :( , sillä taidan olla porukan vanhin. Eilinen meni jo, huomista en tunne, tänään on aika vetäistä yx blues. |
Urmas Potkuri 25.01.2009 22:26:34 | |
---|
BTW, en taida enää ruveta jatkossa kommentoimaan kaikkia vetoja, vaikka tähän mennessä olen aina pyrkinyt siihen. Näköjään joku voi ottaa sen verran nokkiinsa rehellisistä ja vilpittömistä kommenteista, että se vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen jopa taannehtivasti :D. Kaikkien kommentointi on raskas urakka, mutta kun ne kommentit ovat sitä parasta antia aiankin minusta. Tietenkin on ikävää, jos joku loukkaantuu, mutta ei ole kasvua ilman kipua ja liiallinen vakavahenkisyys on muutenkin välistä valitettava ilmiö kaikilla elämän alueilla. Henkilökohtaisesti arvostan kommentteja(si) ja olen kiitollinen risuistakin. Kukkii se perunakin, vaikka ei oo yhtä komia ku ruusu... ;) Jos jokainen osaisi ottaa itsensäkin huumorilla välistä, niin ilmapiiri ei ainakaan huonontuisi, luulen ma. Varastan helmiä lahjoittaakseni ne sioille. |
mickey76 25.01.2009 22:39:27 | |
---|
BTW, en taida enää ruveta jatkossa kommentoimaan kaikkia vetoja, vaikka tähän mennessä olen aina pyrkinyt siihen. Näköjään joku voi ottaa sen verran nokkiinsa rehellisistä ja vilpittömistä kommenteista, että se vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen jopa taannehtivasti :D. Toivottavasti kommentoit jatkossakin! Mä ainakin oon näissä touhuissa niin vihreä nöösipoika (kuin Hulk, hoho!) , etten mä välttämättä ole paras analysoimaan kovinkaan tarkasti muiden soittoa. Etenkään, kun en osaa varsin tarkasti analysoida edes omaakaan soittoani. Itseasiassa sen takia mä näissä kisoissa mukana olenkin, että saisin rehellistä palautetta ja kritiikkiäkin omasta soitostani. Mä ainakin haluan tulla paremmaksi soittajaksi ja vanhojen konkareiden vinkit ja neuvot ovat mulle tarpeen ja enemmänkin kuin tervetulleita. Uskoisin näin olevan muillakin? Eli, jos vain aikaa ja tahtoa on, niin annahan palaa jatkossakin! =) "Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former." - Albert Einstein |
Illu 25.01.2009 22:52:04 | |
---|
Laittelen varmaan huomenissa uutta skabaa pystyyn, nyt ei vielä ole taustaa ihan valmiina. BTW, en taida enää ruveta jatkossa kommentoimaan kaikkia vetoja, vaikka tähän mennessä olen aina pyrkinyt siihen. Näköjään joku voi ottaa sen verran nokkiinsa rehellisistä ja vilpittömistä kommenteista, että se vaikuttaa äänestyskäyttäytymiseen jopa taannehtivasti :D. Kiitos kommenteista tälläkin kertaa, toivottavasti niitä saa jatkossakin. Mulle kun ei paljon palautetta numeraalisessa muodossa liikene, niin on kiva saada sanallista... Jos vaikka joskus oppisi jotain. |