Hannu H. 12.01.2009 20:12:37 | |
---|
no kai tääki jollekkin toimii? Varmasti juu. Pahoittelut asiattomasta ryöpsähdyksestä.. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. |
Guitar Hero 14.01.2009 11:36:45 (muokattu 14.01.2009 11:36:58) | |
---|
Eihän tämä mikään erolevy ole? Eikä A Man Needs A Maid ole mikään erobiisi. Youngin henkilöhistoriaa seuraten itse asiassa päinvastoin. well lähinnä meinasin sellaista raavaan miehen herkäksi vetävää kamaa tuolla harvestilla |
kepe-5 14.01.2009 18:37:03 (muokattu 14.01.2009 18:37:37) | |
---|
13th floor elevators: you're gonna miss me Tänkin vois kyllä mainita. Rouheaa se Ericksonin elämöinti. Toisena hyvänä 60-luvun Yhdysvalloista on pakko nostaa The Seedsin Can't Seem To Make You Mine. Se ei ole niinkään katkera, lähinnä masentunut. "But I love that dirty water - Boston you're my home." |
ten 14.01.2009 22:16:45 (muokattu 14.01.2009 22:24:07) | |
---|
No itsellä ainakin tossa eron aikoihin (eli huhtikuussa 2007) soivat aika ahkeraan sellaiset kappaleet kuin: Weezer - This Is Such a Pity This is such a pity We should give all our love to each other Not this hate that destroys us This is such a pity Weezer - Hold Me I was closer to you back then I was happier I was You are fading further from me Why don't you come home to me? Koma (nyk. Khoma) - One of Us Must Hang Johnny Cash - Hurt (Ja joo tiedän kyllä että tää on alunperin Nine Inch Nailsia, mutta kyllä tosta Cashin versiosta vaan tulee kylmät väreet ja kyynel silmäkulmaan) Onhan noita kappaleita aika perkeleesti mitä tuli silloin kuunneltua ja tulee kyllä vieläkin toisinaan. Noi nyt tuli ensimmäisinä mieleen. THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
ten 14.01.2009 22:22:09 | |
---|
Kai se on pakko hehkuttaa vähän ylppöä. Kleopatra & Sata Vuotta, miksei tietyssä mielessä jopa Mellakka. Ehdottaisin näin miehisestä näkökulmasta myöskin kappaletta nimeltä Tyttö epäkunnossa. Loistava! THV-klubi #44.
"Mä oon kyllä semmonen ateisti, että mä tommoset jeesukset upotan!" -mohkis |
Ossi 15.01.2009 07:49:57 | |
---|
Burt Bachrachin ja Carole Bayer Sagerin "On My Own." Sanoitus on tyylinmukainen, muttei mitenkään maatakääntävän dramaattinen, mutta Patti LaBellen ja Michael McDonaldin tulkinta on täys kymppi. Ossi |
Flash 15.01.2009 08:27:53 | |
---|
Tunnel Of Love (Springsteen) ja Echo (Tom Petty) levyt. Live Music Is Better! |
MrQ 16.01.2009 04:41:45 | |
---|
Jaa, jännä homma että ekana tulee mieleen Lemonatorin Best Friends Myös Jeff Buckleyn Morning theft ja Last goodbye lienevät sellaisia. |
aksiom 17.01.2009 02:11:12 | |
---|
Gentle Giantin 'Think of me with kindness' on aika pysäyttävä. if you prefer that old silly number zero, you'll become a master of doing nothing - being nothing |
Kailis 17.01.2009 15:09:14 (muokattu 17.01.2009 15:11:12) | |
---|
|
PJS 17.01.2009 17:00:13 | |
---|
Eihän tämä mikään erolevy ole? Eikä A Man Needs A Maid ole mikään erobiisi. Youngin henkilöhistoriaa seuraten itse asiassa päinvastoin. mäkin vähän ihmettelin. mun mielestä man needs a maid on enempi ihan vaan normi rakkauslaulu. ja harvest noin yleensäkin. Peace! |
Jubi 18.01.2009 13:04:00 (muokattu 18.01.2009 15:59:57) | |
---|
Innostus:
Nuoruuden hermostollinen häiriötila,
joka paranee pienillä annoksilla katumusta
kokemuksen karttumisen seurauksena. |
marlin 24.01.2009 12:39:34 | |
---|
Left Banke tai Four Tops: Walk Away Renee |
RocknRoll 24.01.2009 16:46:24 | |
---|
Mä oon aina kierinyt itsesäälissä Kotiteollisuuden Satu peikosta biisin tahtiin. Sitten joku Princen Purple Rain sopii mulle kun haluan taas tyylikkäästi itkeä. |
paavi 25.01.2009 13:27:33 | |
---|
I could have lied - Red hot chili peppers |
1. CMX - Taivaanääreläiset Kun teksti avautui, se todella tuntui pahalta. ..Siis hyvässä mielessä. Yksi Yrjänän parhaista teksteistä, ehdottomasti. Myös sävellys toimii loisokkaasti, etenkin kertosäe. ...Jos vain vielä keksin jonkun muun, niin lisään.. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
Booombox 29.09.2011 23:33:14 | |
---|
Nostetaanpa wanhaketju. Tässä on aika hieno eroralli. The Horrible Crowes - Go Tell Everybody http://www.youtube.com/watch?v=JQ_uLH1_A2E&noredirect=1 "I was a man of great sympathy when I loved you, baby But tonight all my sympathy is gone" Ja toinen The Gaslight Anthem - We're Getting Divorce, You Keep The Diner http://www.youtube.com/watch?v=Yw7iYluJwxI&noredirect=1 "Were the things that we wanted when we were still sixteen, Only passing and fleeting or just too far out of reach?" "It's alright, man, I'm only bleeding, man. Stay hungry, stay free, And do the best you can." yesterday I woke up sucking a lemon |
oo-p 30.09.2011 00:01:24 | |
---|
Edelleen tuo kauan sitten mainitsemani Taivaanääreläiset on hyvin voimakkaasti toimiva kuvaus erosta. Nyt kun miettii, niin tällaisissa tunnelmissa mm. nämä biisit ovat tehneet liikuttavan suuren vaikutuksen. Portishead - The Rip "White Horses They will take me away, And the tenderness I feel, Will send the dark underneath, Will I follow?" Myös biisin video lienee komeimpia musiikkivideoita kuunaan: http://www.youtube.com/watch?v=kBOaLjtR4mw&ob=av2e Sami Kukka - Aamuyöllä Nimenomaan versio, joka löytyy Menen veteen -albumilta. Tosin myös vanhempi Vettä kuusta -levyn versio on oikein hyvä. Jos harrastaisin itseni uneen itkemistä, tekisin sen varmaan tämän laulun säestyksellä. ..tolkuttoman kaunis kappale. Välillä toivon että tämän kappaleen kuvaama rakkaus korjautuisi. "Aamuyöllä oli kylmä ja pimeää kun heräsin sinun värinääsi Ihmiset taipuvat toisiinsa kuin kylmään taipuva vilja Olimme perhe ja me sovimme toisiimme sillä me olimme kuin luut lomittain Ihmiset taipuvat toisiinsa kuin kylmään taipuva vilja" http://open.spotify.com/track/7wgcmLzpzIswfPtaodd4FQ Sitten tietenkin klassikko, eli Kasevan Tyhjää, joka on nimensä mukaisesti hyvin tyhjentävä erokuvaus. http://open.spotify.com/track/00I7ID2k8b60Pcn678p3VI Kasevalla on kyllä paljon muitakin voimakkaita erokuvauksia. Ja kuunnelkaapas huvikseen kuinka hienoja sovituksia bändillä on eimerkiksi jousille ja puhaltimille. Loksahtaa suu auki. Terve, ja kiitos kaloista!
..Delay, missä viivyt?! |
zxcasdqwe 30.09.2011 06:52:13 | |
---|
Weedsin soundtrackiltakin löytyvä Ween - You Fucked Up menee kyllä omaksi ykköseksi! |
Jussiman 30.09.2011 10:23:53 | |
---|
|