Aihe: Uusi tv-sarja Pasila
1 2 3 4 5 6 7 830 31 32 33 34
hapan
20.01.2009 11:48:37
Katsoinpa sitten kaverin suuresta mainostuksesta ja painostuksesta johtuen ton ekan jakson, eikä oikein jaksanu aueta. Välillä ihan hauskoja juttuja, mutta ei sitä kätinää jaksa kuunnella. Semmosena 10 minuutin pläjäyksenä toi vois olla ihan jees, mutta tuskinpa tulis siltikään seurattua.
Shemhamforash
20.01.2009 15:20:02

Vitunvitin VITTU, kunei toikaan mulla suostu näkymään! Tulee vaan joku "lisäosan tarjoamaa sisältöä" -teksti siihen kohtaan sivua, missä pitäs ilmeisesti olla se soitin. Yritin jotain mediapleijeriäki asentaa jo, mut ei se silti toimi! Paskavittu! Pitäkää perkele tunkkinne, kaipa nääki joskus vielä esim. YouTubeenki tulee...

Tarjoan rauhaa sielullesi: http://www.youtube.com/watch?v=25aS4SYnK6g
- Oi katso! Söpö pikkusiili! - VOI EI! SE VOI OLLA HAUTAKYNTTILÄ! EVAKUOIKAA PAAVI! (-noir)
Quru
20.01.2009 16:08:03
Oli muuten hyvä jakso. Odotukset oli kovat (tottakai), enkä uskonut että tämä juttu enää toimisi. Mutta kyllähän se toimi, äänen nauratti moneen otteeseen. Hauskaa, hauskaa, kerrassaan hienoa.
Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D
Quru
20.01.2009 16:08:54 (muokattu 20.01.2009 16:09:06)
No tuplat.
Muusikko on kaupallistunut kun Em C G D
Trendkeel
20.01.2009 17:50:09
Kovaa settiä, pakko myöntää, mutta tosta kieltämättä puuttui jotain. Nyt en suoralta kädeltä osaa sanoa, mutta joku siitä puuttui. Ei siis täysi kympin jakso, hieman jäi kalvamaan. Mutta "Long time, hammer time" pudotti ja pahasti, siitä iso plussa. Innolla odotetaan seuraavaa jaksoa, jos nyt tulisi sopivan absurdia ja odottamatonta läppää.
"Musamaailma myynyt Jacksoneita? .. Tämä on sitten tapahtunut joskus 70-luvulla varmaan." -M4ss3 m/
Numbie
20.01.2009 20:53:33

Ei minullakaan FF:lla toimi, mutta laitapa IE auki, niin pitäisi näkyä.

Tai ottaa sen "avaa soitin erilliseen ikkunaan" niin voi tihrustaa suoraan media playerista.
Tb
21.01.2009 13:43:57
Eilen sain katsottua kovalevyltä. hieno jakso, hieno sarja. varsinkin alun pohdinta siitä, voiko mies olla linnoittautunut kotiinsa jos hänellä ei ole panttivankeja eikä aseita oli hauska. munsta. Ja oli ne muutkin jutut hyviä.
Rise, fall down, rise again!
Mohla
21.01.2009 14:10:36

Toimihan se ihan helvetin hyvin taas!

"Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski?" -Charlie McCharthy
NHR
23.01.2009 14:50:01 (muokattu 23.01.2009 14:57:04)

Tarjoan rauhaa sielullesi: http://www.youtube.com/watch?v=25aS4SYnK6g

Tattis. +

Olihan toi ihan hauska jakso, mut ei mun mielestä ainakaan vielä ykköskaudesta mitenkään parantanukkaan. Repomiehen jutuille tuli lähinnä hörähdeltyä vähän.

E: Eise muuten mun koneella näy sieltä YLE:n sivuilta ees IE:lla. Oliks tossa nyt sitä aikasemmin tässä ketjussa ollutta "teaseria" lainkaan mukana? Vai mikä se mp3-tiedosto oikeen oli? SE oli hauska, hauskempi mitä tää koko jakso!
"Division on your fingers is painful!" - Penn Jillette
VeeKoo
23.01.2009 15:14:28

Tattis. +

Olihan toi ihan hauska jakso, mut ei mun mielestä ainakaan vielä ykköskaudesta mitenkään parantanukkaan. Repomiehen jutuille tuli lähinnä hörähdeltyä vähän.

E: Eise muuten mun koneella näy sieltä YLE:n sivuilta ees IE:lla. Oliks tossa nyt sitä aikasemmin tässä ketjussa ollutta "teaseria" lainkaan mukana? Vai mikä se mp3-tiedosto oikeen oli? SE oli hauska, hauskempi mitä tää koko jakso!

Noita tiisereitä tulee kuulemma toisinaan. Eivät liity mihinkään jaksoon, ne vain on.
"Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster
päänahka
23.01.2009 15:51:09
Tattis. +

Täysin samaa mieltä. Kuuntelin nyt vasta ton teaserin (en aiemmin kuunnellut kun ajattelin että se ois vaan pätkä jostain jaksosta), sehän oli loistava. I would give it all up for my woman!
Up and down, that's how energy stays alive.
Kapane
25.01.2009 00:46:04

Onpa kovaa settiä. Sisäpiiristä kuulin, että tulossa on 24 spooffi.
Skenehuora jo 6 vuotta.
Henkka370
25.01.2009 12:05:28
Mitää onko ne ylen sivuilla olleet jutut vaan jotaa mitkä ei liity jaksoihin!!! Se kyösti pöystin video oli niin parhautta!!!
Jop1
25.01.2009 12:49:52
Mitää onko ne ylen sivuilla olleet jutut vaan jotaa mitkä ei liity jaksoihin!!! Se kyösti pöystin video oli niin parhautta!!!

Linkkiä tähän. Olen liian laiska etsimään itse.
jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi
Henkka370
25.01.2009 13:14:30 (muokattu 25.01.2009 13:18:19)
Linkkiä tähän. Olen liian laiska etsimään itse.

http://ohjelmat.yle.fi/pasila/hahmot

Ton pyösti tekstin jälkeen tuo "katso video"
Jop1
25.01.2009 13:27:00 (muokattu 25.01.2009 13:30:49)
http://ohjelmat.yle.fi/pasila/hahmot

Ton pyösti tekstin jälkeen tuo "katso video"

Jeh, kiitos. E: Kyllä luulen että nämä pätkät on jaksoista. Esim Repomiehen pätkässä se musiikki jää "kesken" ja tuskin vaivautuisivat tällaisia ihan erikseen tekemään. Se tiiserikin oli vain ääntä.
jos korollalla ajjaa kolomeasattaa sääh ja suppari tippuu hele vetti irti, ni se ossuu yheksääsattaa lukio hinttejä ohtaan. kilijut käy muuten noppeemmin vittu ku ajjaa maa palloa myötä päivään häätänääh, ku aika kuluu noppeemmin! - Pelsi
Stechenderecht
25.01.2009 15:20:05 (muokattu 25.01.2009 15:22:49)
E: Kyllä luulen että nämä pätkät on jaksoista. Esim Repomiehen pätkässä se musiikki jää "kesken" ja tuskin vaivautuisivat tällaisia ihan erikseen tekemään. Se tiiserikin oli vain ääntä.

Se Repomiehen video on varmasti jaksosta 10. Pöystin pätkä on varmaan kasista tai jostain muusta. Nuo muut voivat olla mistä tahansa. Onko noita tullut lisää koko ajan vai eikö Helga ja Routalempi saa omaa pätkäänsä? E: Sori, sekoilinpa pahasti. Kyllähän ne siellä ovatkin, en vain huomannut.

Pikatie: http://ohjelmat.yle.fi/pasila/jaksot

E: Neposen video on hyvä. Tai oikeastan kaikki ovat.
"Mutta muita älykkäämpinä siat osoittautuivat pian muita tasa-arvoisemmiksi..."
Hannu H.
25.01.2009 15:32:44

Tuo Routalemmen klippi reväytti kyllä pahasti. On vaan niin onnistunut hahmo omassa surkeudessaan että ei huhhu!
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Exhausted
25.01.2009 15:33:43

Neposen pätkä on aika kuvaava. Menin koko sivulle itse asiassa sen takia, etten muistanut mikä kyseisen hahmon nimi on.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)