Fintrollx 25.01.2009 13:55:36 | |
---|
|
"raskaan musiikin soittajista löytyy kiistatta tämän hetken taitavimmat kitaristit. Poikkeuksia toki on, mutta pääsääntöisesti asia on kuitenkin näin." -kruise |
Lesko 25.01.2009 14:16:18 | |
---|
Siis onhan toi ihan älyttömän hyvä läppä, niinku toi biisikin. Levyllä sitten rysähtää ja tämä nyt oli vaan todennäkösesti ihan täysin mediakikka (kansi ja biisi) ja teille kaikille nilliperseille ihan hyvä näpäytys. Mulla ainakin on hauskaa ja varmaan monella muullakin tän asian tiimoilta. |
Borlag 25.01.2009 14:19:12 | |
---|
Se on varmaan se tarkoituskin... Mun mielestä ainakin ihan hyvä läppä. Onhan se Anna Abreunkin levynkansi oikeastaan aika nerokas. Juu, eiköhän se tarkoituksella ole tehty. Biisiä en ole kuullut vielä (en kuuntele radiota), eikä vanhempi Amoralkaan ole tuttu. Kunhan klikkasin väärän ketjun auki ja huomasin tuon kuvan. |
Simo78 25.01.2009 20:43:21 | |
---|
Mielessäni pyörii jatkuvasti että tämä on vaan helvetin pitkälle vedetty läppä. Frostbitessä lähtee ekana biisinä Showdown ja kun vokaalit alkavat astuu lavalle Niko. Sama kävi mielessä... Sillä eroituksella, että laulaja kuitenki joku muu kö Niko. |
lethus1 26.01.2009 07:53:21 | |
---|
Pakko ihmetellä sitä miten Vedätykset on jotenkin helvetin hieno juttu. "Saitteha velliperseet näpäytyksen hahaa" -tyyliin. Tulee mieleen Tolkin puukotukset ja muut mahtavuudet. Kyllä niillä huomiota medialta saa ja fanitkin aktivoituu. Hyvä juttu jos se on se mitä haetaan. Voisihan ihan mikä tahansa helvetin bändi, vaikka nyt Children Of Bodom tai Anna Abreu tehä "vedätykset" ja ottaa keulilleen Timo Tolkin tai Dannyn ja vuodella medialle super-salaisia masternauhoja miten päin tahansa. Ei kai tuo vaikeata ole kuhan vedättäjät on samalla kartalla. Tämä täysin kantaa ottamatta Arin ja Amoralin hommaan. Lähinnä vaan ihmetyttää mitä helvetin hienoa mediaspedeilyssä on. Vompatti |
Fintrollx 26.01.2009 09:32:59 | |
---|
Se on varmaan se tarkoituskin... Mun mielestä ainakin ihan hyvä läppä. Onhan se Anna Abreunkin levynkansi oikeastaan aika nerokas. kyl se on tarkotuksel siis tietenki mut ei mun mielest mikää hyvä läppä. |
reinot 26.01.2009 09:34:11 | |
---|
En minäkään piittaisi pätkääkään, jos jampat olisivatkin ottaneet Ari Koivunen -nimisen mäläkin keolilleensa jos ääntä lähtisi edes puoliksi kuin Jörn Landesta, Russell Allenista tai vaikkapa Mats Levenistä, mutta kun ei. Ei se jolppi tunnu saavan munaa ja meisseliä siihen vikinään sitten millään. Mua taas hämmästyttää kummastuttaa, että puolet Arin kapasiteetista häviää studiossa: http://www.youtube.com/watch?v=nbEfnfvCb0Y&feature=related |
Meadow 26.01.2009 10:00:53 | |
---|
On melko mielenkiintoista, että Amoralin vanhoista faneista on tullut Ari Koivusen bändiin liittymisen myötä yleinen pilkan ja halveksunnan kohde. Onhan se ylen helppoa ilkkua niille, joita vituttaa että heidän lempibändiinsä tuli örisijän tilalle joku Idols-ihme, mutta yrittäkää edes. Kyllä minuakin kyrsisi, jos esimerkiksi Tarja Turunen korvaisi Dickinsonin Maidenissa, enkä epäröisi ilmaista mielipidettäni myös julkisesti. Year of the Suckerpunch ei sinänsä ollut pettymys, sillä en jaksanut odottaa edes mitään. Oikeastaan biisi oli lähes prikulleen sellainen kuin odotin, paitsi että Amoral tässä kuuluu vieläkin vähemmän. Heti kun vokalisti avasi suunsa, tuli mietittyä että se oli sitten siinä. En pidä Koivusen äänestä sitäkään vähää, mitä pidin biisistä. Mielestäni turhan munaton ääni, kuulostaa melkein pikkupojalta. Odotellaan levyä, mutta itselläni odotukset ovat vähän nollissa. |
Deathrace King 26.01.2009 13:02:10 | |
---|
Pakko ihmetellä sitä miten Vedätykset on jotenkin helvetin hieno juttu. "Saitteha velliperseet näpäytyksen hahaa" -tyyliin. Tulee mieleen Tolkin puukotukset ja muut mahtavuudet. Kyllä niillä huomiota medialta saa ja fanitkin aktivoituu. Hyvä juttu jos se on se mitä haetaan. Voisihan ihan mikä tahansa helvetin bändi, vaikka nyt Children Of Bodom tai Anna Abreu tehä "vedätykset" ja ottaa keulilleen Timo Tolkin tai Dannyn ja vuodella medialle super-salaisia masternauhoja miten päin tahansa. Ei kai tuo vaikeata ole kuhan vedättäjät on samalla kartalla. Tämä täysin kantaa ottamatta Arin ja Amoralin hommaan. Lähinnä vaan ihmetyttää mitä helvetin hienoa mediaspedeilyssä on. Vedätys? Oletkohan tietoinen, että bändit joskus vaihtavat sekä tyyliä että jäseniään ihan tarkoituksella? M.A.C.H.O. #24 "Don't stress with it, THRASH WITH IT!!!" www.chaoscreation.net CHAOS CREATION ETSII RUMPALIA! |
Max-X 26.01.2009 14:20:38 | |
---|
"Mä en oo ikinä luottanu jätkiin jotka laulaa poppii" -Jone Nikula |
lethus1 26.01.2009 15:31:27 | |
---|
Vedätys? Oletkohan tietoinen, että bändit joskus vaihtavat sekä tyyliä että jäseniään ihan tarkoituksella? Viitaten mm. Leskon kirjoitukseen: "Siis onhan toi ihan älyttömän hyvä läppä, niinku toi biisikin. Levyllä sitten rysähtää ja tämä nyt oli vaan todennäkösesti ihan täysin mediakikka (kansi ja biisi) ja teille kaikille nilliperseille ihan hyvä näpäytys. Mulla ainakin on hauskaa ja varmaan monella muullakin tän asian tiimoilta." Tai vaikkapa Simo78:n vastaukseen: "Sama kävi mielessä... Sillä eroituksella, että laulaja kuitenki joku muu kö Niko." Ja viitaten myös (MUIDEN) spekulaatioon siitä onko tämä vedätystä vai ei. Itseäni kiinnostaa lähinnä suhtautuminen mahdolliseen vedätykseen - johon aikaisempi kirjoitus liittyi. Eli olen tietoinen että bändit vaihtavat tyyliä ja jäseniä mutta siitä ei omassa viestissäni ollutkaan kyse. Vompatti |
Alpha 26.01.2009 17:33:56 | |
---|
Kuuntelin nyt tuon biisin Myspacesta ja ei iskenyt sitten yhtään...ei Ari Koivusena eikä Amoralina. Tämmöistäkö tämä sitten tulee olemaan, ellei sitten ole tämä täälläkin arvioitu vedätys?! Kohta joku sanoo, että älä yhden biisin perusteella lynkkaa. En olekaan lynkkaamassa vielä, mutta jos seuraavatkin biisit tulevat olemaan tätä, niin sitten... Vihaista Deathrashia(kuunneltavaa sellaista) on aivan liian vähän tässä maassa ja Amoral oli paikkaamassa sitä aukkoa komeasti. |
Super-Jari 26.01.2009 18:52:09 | |
---|
Deathrashia on todellakin melko vähän tarjolla. Kuten myös metalcorea. |
J.Newkid 26.01.2009 19:27:39 | |
---|
Deathrashia on todellakin melko vähän tarjolla. Kuten myös metalcorea. Onko muka? Katoppa sitte vaikka kotimaisista esim Medicated, melko möyheetä mörinää Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
juikkipuikki 26.01.2009 22:57:04 | |
---|
Mun mielestä toi on ihan helvetin hyvä biisi! Olkoon sitten Idols-voittaja mikä lie, mutta loistavuutta kyl. Alko soimaan päässä :P Lesbo-ul on kaiken A ja O, joiden välissä L ja K. |
punainenettan 26.01.2009 23:19:02 (muokattu 26.01.2009 23:20:08) | |
---|
Deathrashia on todellakin melko vähän tarjolla. Kuten myös metalcorea. Hehehe! hohohHOOO!:D E. Joo onpa kyllä antoisaa tämä minunkin keskustelu.. Mattihan luulee olevansa joku vitun jyrki sukula siellä eikä oikeesti tiedä mistään vittuakaan.. |
ballfish 26.01.2009 23:47:36 | |
---|
Täähän on todella tarttuva veisu, toivottavasti ei ole vitsi. Pojat voisivat jopa menestyä =) Ei minun musaani, mutta kyllä mä voin kuvitella tän radiossa pyörivän. Vikan kertsin modulaatio eisss =D Loistavaa, kyllä nää hitin osaa vääntää. "Uskomatonta, kuinka rumpuraita voi kuulostaa kuin läiskyteltäisiin peniksellä reisiin. Jos se tietenkin yltäisi. Jestas." -kokarek |
Punisher 27.01.2009 00:48:37 (muokattu 27.01.2009 00:49:21) | |
---|
Onko muka? Katoppa sitte vaikka kotimaisista esim Medicated, melko möyheetä mörinää Näin musiikinkuuntelijana en kyllä ymmärrä tämän bändin hypeä. Jos haluaisin kuunnella tällaista, niin laittaisin soimaan Triviumin uuden levyn. Mutta en halua. Anteeksi vain bändin jäsenille, tiedän että asustavat täälläkin - ei vain uppoa. "There is no need for torture: hell is other people."
- Jean-Paul Sartre (No Exit, 1944) |
markku jokela 27.01.2009 07:31:42 | |
---|
Vedätys? Oletkohan tietoinen, että bändit joskus vaihtavat sekä tyyliä että jäseniään ihan tarkoituksella? Kyllähän sitä tietysti bändit tekee ihan tietoisesti. Metallica kokeili vähän loadia ja reloadia, Megadeth Riskin kaltaista levyä ja Iron Maiden todellakin täysin erilaista laulajaa Brucen jälkee... No, kaikki noi bändit on fanien iloks pallannu juurilleen ja miks ei olis. Kaikkihan noita edellä mainittuja levyä on kuullu. Ja kyllä sillonkin fanit petty. Mä ainakin ymmärrän Amoralin faneja täysin. |