Hetu 11.01.2009 17:11:47 | |
---|
Jos jänskättää ja mietityttää, niin konsultoimaan vain ihotautilääkäriä. Kyllä ne osaavat kertoa, että kannattaako vai eikö. Mie veikkaan että ihotautilääkäri sanoo ihan järjestään että "ei kannata". Itelläni tatskat alkaa kiristämään aika nopeaa jos on vähän kuivempi ilma, kuten kovien pakkasten aikaan. Mutta kun muistaa rasvailla niin eipä ole ollut ongelmaa. WAINAS Uusi Tuomio-EP ladattavissa |
Kulkunen 13.01.2009 23:56:49 | |
---|
The downward spiral never ends. |
Mirrinsane 14.01.2009 09:50:32 | |
---|
Mie veikkaan että ihotautilääkäri sanoo ihan järjestään että "ei kannata". Kannattaa valita ihotautilääkäri, jolla on itsellä kuvia. Aikanaan pienenä mun korvareiät tulehtui jatkuvasti, mikään ei auttanut. Isi vei sitten lääkäriin, melkein odotin "korut pois ja äkkiä"-tuomiota, mutta lekuritädillä oli itselläänkin korvalehdet täynnä killuttimia, oli tosi mukava ja asiantunteva, lääkkeillä + hoito-ohjeilla parani niin, ettei ole sen jälkeen tulehtuneet. Tässä siis yritän sanoa sitä, että etenkin tällaisissa asioissa jotkut saattavat päästää oman asenteensa vaikuttamaan, mutta itsekin tatuoitu lääkäri osaa asettua potilaan asemaan paremmin. kalamies#52 >-)))> |
rockitsb 14.01.2009 10:03:49 | |
---|
Kannattaa valita ihotautilääkäri, jolla on itsellä kuvia. .. Jep, ja kyllä mielestäni asiantunteva tatuoija osaa vastata parhaiten näihin kysymyksiin. Itselleni sanoi että värien ottaminen kuivaan ja atooppiseen ihoon ei välttämättä kannata, mutta mustavalkoisen kuvan ei pitäisi olla ongelmia. "Talousuutiset on tehty vaa sitä varten et tekis täst salkkari odottamisesta entistä tuskasempaa ja vittumaisempaa" |
Hetu 15.01.2009 12:15:07 | |
---|
Kannattaa valita ihotautilääkäri, jolla on itsellä kuvia. Aikanaan pienenä mun korvareiät tulehtui jatkuvasti, mikään ei auttanut. Isi vei sitten lääkäriin, melkein odotin "korut pois ja äkkiä"-tuomiota, mutta lekuritädillä oli itselläänkin korvalehdet täynnä killuttimia, oli tosi mukava ja asiantunteva, lääkkeillä + hoito-ohjeilla parani niin, ettei ole sen jälkeen tulehtuneet. Tässä siis yritän sanoa sitä, että etenkin tällaisissa asioissa jotkut saattavat päästää oman asenteensa vaikuttamaan, mutta itsekin tatuoitu lääkäri osaa asettua potilaan asemaan paremmin. Tollasia lääkäreitä tarvitaan lisää WAINAS Uusi Tuomio-EP ladattavissa |
Marttila 15.01.2009 14:39:59 | |
---|
Keskiaikainen ruttotohtori Itse asiassa tuo saksalaisen taiteilijan italialaisen esikuvan pohjalta kaivertama kuva roomalaisesta ruttotohtorista (Dr. Schnabel von Rom = "tohtori Nokka Roomasta") suojavarustuksineen liittyy vuoden 1656 ruttoepidemiaan, eli ollaan jo parinsadan vuoden päässä keskiajasta. |
brn2sk8 16.01.2009 11:41:21 | |
---|
Saiskohan kieleen tatuointia? Cry Baby and ask me WHY WHY |
Manaatti 16.01.2009 19:44:36 | |
---|
Saiskohan kieleen tatuointia? http://www.bmeink.com/tongue001.html Saa, mutta kielen pinnasta (joo, lihasta, höhöö) johtuen kuva vääristyy aikalailla. On kanssa kohtuu nopea muuttamaan väriänsä jatkuvassa rasituksessa ja tuskin suomessa noita kielitatuointeja kovin moni studio edes tekee. Uskoisin henkilökohtaisten kokemusten puolesta, että kielitatuoinnille voisi myös tehdä hallaa sellainen yksinkertainen ja arkinen asia kuin syöminen. Kielilävistyksen kanssa syöminen oli yhtä tuskaa ja voin vain hymyssäsuin kuvitella kuinka tuskaa se olisi pitkään paranevan tatuoinnin kanssa. Tunsin olevani kuin Horatio Algerin hirviömäinen reinkarnaatio...Menevä Mies, ja juuri sen verran sairas että itsevarmuus on sataprosenttinen. |
JPQ 18.01.2009 10:36:24 | |
---|
Tollasia lääkäreitä tarvitaan lisää Samoin kuin asianvierestä täytyy sanoa musiikkia harrastavia korvalääkäreitä jne. |
rakula 22.01.2009 12:25:30 | |
---|
Ei voi lähtee jos on tullu |
Ratloz 22.01.2009 22:35:18 | |
---|
Jess, nyt on taas reilun vuoden odotus päättymässä. 3. päivä tärähtää kuvaa nahkaan ja sen jälkeen alkaiskin olla half-sleeven aloitus ajankohtaista. Polttelee prkeles! It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
aarghto 23.01.2009 14:09:23 | |
---|
There is no hell. There is only France. |
Ruoste 23.01.2009 15:36:25 | |
---|
^ Aivan törkeen hieno! Kuka tehnyt ja missä? |
saha 24.01.2009 16:08:49 | |
---|
Vasen kyynärvarsi otti kynää tänään aamulla. Omakuva. Elä nyt yhtään jännitä. |
Ruoste 24.01.2009 23:52:11 | |
---|
^ Eikös tuo ole nyt väärinpäin? ellet kulje aina käsi pystyssä |
Mimi 25.01.2009 10:36:41 | |
---|
^ Eikös tuo ole nyt väärinpäin? ellet kulje aina käsi pystyssä Mun mielestä just hyvä. Se on oikein päin kun itse katsoo. on pimeää ja olen pieni tuittuinen ja heikko... |
saha 25.01.2009 10:58:41 | |
---|
Mun mielestä just hyvä. Se on oikein päin kun itse katsoo. Juurikin näillä perusteilla. Elä nyt yhtään jännitä. |
Mun mielestä just hyvä. Se on oikein päin kun itse katsoo. Tässä on vähän vaihtelua. Yleensä mun mielestä kuitenkin toisin päin näkee kyynärvarressa, mutta mikäpä siinä jos haluaa noin päin. Itselle niitä kuitenkin otetaan. Up and down, that's how energy stays alive. |
Ruoste 25.01.2009 12:28:11 | |
---|
Juu ei siinä mittee. Kukin saa laittaa niin päin kun parhaalta tuntuu. Itselläni ainakin tuossa Schnabel kuvassa ei ollut kysymystäkään kummin päin se tulee, jos olisi toisin päin niin olisi tullut ns. "veri päähän" efekti. |
aarghto 27.01.2009 15:14:36 | |
---|
^ Aivan törkeen hieno! Kuka tehnyt ja missä? Takomo Tattoos, Make, Tampere. Kiitti! There is no hell. There is only France. |