Aihe: DAW joka ymmärtää VST plugareita?
1
aalataur
24.01.2009 10:42:38

Olen äänittänyt tähän asti Cool Edit Pro 2.1:llä. En tiedä onko siitä mihinkään äänitysohjelmana, mulle on riittänyt. Mutta se ei taida tukea VST plugareita? Mulla olis Line6 Toneport UX2 ja Gearbox, ja ajattelin että hommais tuon plug-in -ominaisuuden eli että äänittää puhtaan kitararaidan, ja sitten vaihtaa sen soundia ja kokeilee erilaisia soundeja, ilman että tarvitsee soittaa raitaa uudestaan? Cool Editissä ei taida onnistua? Mikä olisi sellainen suht yksinkertainen ja halpa/ilmainen DAW-ohjelma joka tukisi noita VST plugareita?
djtremolo
24.01.2009 17:30:21

Ilmaisista ei oikein tule mieleen muita kuin
http://www.kreatives.org/kristal/
If I seem super human, I have been misunderstood.
aalataur
24.01.2009 21:35:42

Kyllä se saa vähän maksaakin. Mieluiten opettelisi käyttämään kerralla sitten jotakin kunnollista. Tuo Reaper vaikutti nopealla vilkaisulla ihan ok:lta.
djtremolo
26.01.2009 10:55:38

Kyllä se saa vähän maksaakin. Mieluiten opettelisi käyttämään kerralla sitten jotakin kunnollista. Tuo Reaper vaikutti nopealla vilkaisulla ihan ok:lta.
Reaper/Cubase/Logic yms, kyllä kaikilla saa samat temput tehtyä ja kaikki on hyviä. Reaperia voin kyllä omalla kokemuksella suositella, hinta-laatusuhde on loistava. Valitse sellainen, jota kaveritkin mahdollisesti käyttää, niin on sitten käyttötukea saatavilla.
If I seem super human, I have been misunderstood.
Kalmo
26.01.2009 11:33:39
Lukemani perusteella Reaperissä on jo niin paljoin ominaisuuksia, ettei sitä voi yksinkertaisimmaksi sanoa. Joku Music Maker tai Audacity lienevät yksinkertaisimpia. (Kunhan saivartelen, Reaperiä uskaltaa suositella).
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)